Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • PM_u_bo
    отговори
    dobrujanetza написа: Преглед на мнението
    В бензина може да се добави един литър спирт на един резервоар бензин.
    това не е МИГ-21
    нито дизелова печка

    иначе може и светена вода да добави, но най-добре да си купува само качествен бензин.
    Иначе ако е от бензина - тест се прави точно за 3 минути.

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    В бензина може да се добави един литър спирт на един резервоар бензин.

    Напиши коментар:


  • Dido_Lyubenov
    отговори
    Проблема е от бензина според мен. Мой колега с друга марка бензинова кола има същия проблем в температурния диапазон от 1 до 4 градуса външна температура, но като зарежда евтин бензин от малка бензиностанция. С хубав бензин няма проблем.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Може и да дадеш необходимото към командната верига на релето също - обикновено '-'

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    това дали ще е възможно, релето е 12v, 20amp но не може да се разглабя. Имам едно подобно за чистачки и на него му се маха капака
    С кабел даваш 'на късо' между двете 'дупки' на силовата верига на релето в женското гнездо където се пъха релето.
    Никакво разглабяне не се прави.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    това дали ще е възможно, релето е 12v, 20amp но не може да се разглабя. Имам едно подобно за чистачки и на него му се маха капака

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението

    как се прави това - кабел от плюса на акумулатора до пина на помпата, който отговаря за 12 волта при контакт(първо трябва да се провери на буксата къде са 12в)?
    Или се затварят контактите на релето на помпата.

    Писани са десетки теми за 1,4 турбо бензин.До момента никой не е намерил решение на проблема с трудното първо палене.Изказват се мнения че този мотор има най-вероятно софтуерен проблем.
    Мисля че някъде по чуждите форуми колега беше писал че след едногодишнш мъки и сменени части за половин нова кола е напълнил резервоара до горе и на следващите няколко дни колата е палила нормално.Но кой знае?
    Трудно палене има и при други модели.
    Трудно палене при бензин е от лоша смес или лоша искра.
    Възможните причини са твърде много:
    - помпа
    - МПХ
    -МАП
    -дросел
    -заслонки
    -свещи
    -кабели
    -бобини
    -инжектори
    -клапани
    - разтегнат ангренаж
    - бутала
    - температурен датчик
    .... има и още

    Ако се тръгне към безмозъчна смяна на 'възможни проблемни части' без първо да е намерена причината, то може да се налеят една кофа пари без да се постигне ефект.

    Последна редакция от PM_u_bo; 06.12.2022, 10:24.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    При трудно палене след престой подавам принудително напрежение на помпата за 5-6 секунди и после пробвам. Не съм го правил на такава кола, но на всички други марки този метод работи.
    как се прави това - кабел от плюса на акумулатора до пина на помпата, който отговаря за 12 волта при контакт(първо трябва да се провери на буксата къде са 12в)?

    Напиши коментар:


  • IvanU
    отговори
    Писани са десетки теми за 1,4 турбо бензин.До момента никой не е намерил решение на проблема с трудното първо палене.Изказват се мнения че този мотор има най-вероятно софтуерен проблем.
    Мисля че някъде по чуждите форуми колега беше писал че след едногодишнш мъки и сменени части за половин нова кола е напълнил резервоара до горе и на следващите няколко дни колата е палила нормално.Но кой знае?

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Да съобщя че след 250 км на бензин, колата пали от третия път. Все пак другата седмица ще отида на настройка на газта, но след като не мога да я докарам да пали от раз, не съм оптимист. В движение е по пъргава на бензин и няма проблеми в никакъв режим на каране. Разход не съм изчислил защото трябва да напълня резервоара а не искам защото бензина ще застои. На борд компютъра показва 7 смесено. Колкото ѝ дават и по каталог

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    само на бензин, макар и градско. Сигурен съм понеже поне седмица нямаше газ в бутилката
    Тогава е безмислено да търсиш проблема в газовата.
    Може да се получава лоша адаптация заради бензина.
    А може и да се получава коректна адаптация на моментното състояние на бензин, която да пречи на първо палене.

    изброих вече какво трябва да се провери - там са нещата, които променят адаптацията.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    само на бензин, макар и градско. Сигурен съм понеже поне седмица нямаше газ в бутилката

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    ... След ресет запали добре, на следващия ден не. Пък не е вариант на всяко палене да я рестартирам...
    САМО На бензин ли я кара този ден след като е запалила добре?

    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Предложиха ми вариант да се махне постоянния плюс на бензиновия компютър и да се направи с плюс през контакт. Това уж щяло да трие адаптациите след всяко гасене на колата и евентуално би имало ефект на проблема. Също ми казаха че колите с турбо се настройват на газ с широколентова сонда ?
    С тия съвети си тръгнал към нов двигател или основен ремонт. Хората явно не знаят какво говорят. Не и за точния модел автомобил , с който си ти.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    свещите са точните, лулите на бобините са наред. Няма разлика в паленето според околната температура. Тествал съм я като ида на работа сутринта, след 8,5 часа си пали веднага. А за ресета - и на топъл и студен двигател съм го правел. Ще махна клапаните, просто търся правилните снадки да не капе после
    Важно е да не са гладки тръбички а да има засек за да не излиза маркуча. Тези са в София:
    https://gav-bulgaria.com/product/%D0...5%D1%80%D0%B8/
    Последна редакция от kiriluz1; 03.10.2022, 11:23.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    свещите са точните, лулите на бобините са наред. Няма разлика в паленето според околната температура. Тествал съм я като ида на работа сутринта, след 8,5 часа си пали веднага. А за ресета - и на топъл и студен двигател съм го правел. Ще махна клапаните, просто търся правилните снадки да не капе после

    Напиши коментар:

Working...
X