Това с помпата съм го играл с предишната кола Мареа 1,6 и съм сигурен че проблема не е там. Компютъра на тези коли е самоадаптивен , което е свързано само и единствено с екологията. Принципа е следния,ако се появи отклонение с повече от 25% на някои от параметрите компютъра се адаптира да работи по новите показания. Например свещ която прекъсва води до увеличаване на горивото в другите три цилиндъра а намаляване или спиране в прекъсванията и после дори след смяната на прекъсващата свещ настройката не се връща сама. Та в общи линии от време на време се омазват нещата и поради тази причина има вариант да се ресетне компютъра. Така се връща към заводски настройки и започва да се самоадаптира отново. Ако е отстранена причината за отклонение ще изкара по-дълго време без ресетване,до поява на ново отклонение. Ако пък колата е с газов инжекцион който не е ОБД ,тогава ресетването е необходимо всяка седмица.
Като винаги съществува вариант това което съм написал да не е основната причина,но на база личен опит натрупан в продължение на 7 години е това. Също така гледам да степенувам нещата с варианти които не искат пари и може да са причина и след това чак да сменям части.
На диагностиката освен за грешки не е лошо да се погледнат дадени параметри например ламбда . В МЕС и в Алвфаобд показаното е директно в коефициент който трябва на загрял двигател да варира от 0,98 до1,02. При нужда от ресетване е отклонен от тези стойности.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Лесно може а разбереш дали е от налягането на б.помпа. Просто правиш следното - даваш на контакт, изчакваш 5 секунди, изключваш от контакт, след 1 секунда пак даваш на контакт за 5 секунди и пак изключваш за 1 секунда, пак даваш на контакт за 3 секунди и без да изключваш направо въртиш със стартера.К. Станикина написа: Преглед на мнениетоНаправих диагности и там всичко е наред, очаквам да ми замерят налягането на бензиновата помпа.
1. Ако запали веднага - проблема е с помпата или клапана против връщане
2. ако пак трябват 3 пъти да въртиш преди да запали - проблема е задавяне най вероятно -- някой да снима клип какво излиза от аспуха при запалването от 3-тия път и ще помогнем пак.
чакаме резултат или клип . Успех.
Напиши коментар:
-
Аз имам същия проблем, само че на 1.4 150 к.с., но за момента ще опитам да реша проблема с добавка за гориво, пък да видим... Следваща стъпка ще е диагностика, тъй като проблемът като че ли не е нито от свещи и кабели, нито от акумулатор.
Напиши коментар:
-
Направих диагности и там всичко е наред, очаквам да ми замерят налягането на бензиновата помпа.
Напиши коментар:
-
Като за начало я покарай така,и зареди друго по-хубаво гориво. Не бързай да правиш нищо.
- 1 like
Напиши коментар:
-
Във Фиат форум си, предполагам имаш фиат. Ако твоят фиат не пали от първия път и си Ок, радвам се за теб.
- 1 like
Напиши коментар:
-
Благодаря ти!
Диагностика не е правена ,защото не ми е светвал чека. Но ще направя първо това преди да ремонтирам.
А бензин заридих в София на Ботевградско мисля ,че на бензиностанция Еко (така мисля ,че се казваше) и съм й минала не повече от 500км. От момента ,в който я купих на светеща лампа за горивото.
Напиши коментар:
-
Клапана за регулиране на налягането се намира в резервоара на кошницата с бензиновата помпа. Рядко проблема е там,още повече че го прави само при първото палене сутрин. Другото което ми идва наум е некачествено гориво. Изчакай известно време преди да правиш ремонти ,докато не заредиш няколко пъти гориво и смени бензиностанцията.
Диагностика правена ли е? И ако е правена какво показва. Сега гледам че компютъра е самоадаптивен ,което означава че не е лошо да се ресетне ,като за начало.Последна редакция от kiriluz1; 24.10.2021, 21:36.
Напиши коментар:
-
Ок,благодаря ще проверя тампоните на окачване и кабелите.
Попаднах на информация ,че има вероятност трудното палене да е от клапана за регулиране на налягането на горивото.
Но пък незнам къде се намира. Моля, ако някой знае да ме ориентира!
Напиши коментар:
-
Сигурна ли си че луфта е от рейката? При мен потропваше така от тампоните на макферсона горе ,и аз бях решил че е рейка. За запалването освен свещи не е лошо да смениш и кабели и също така пробвай да палиш след като загаснат всички лампи по таблото.
Напиши коментар:
-
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Здравейте,колеги!
Скоро закупих мечтаната кола, Фиат Браво 2009 1.4 Tjet 120к.с. само на бензин. Търсих я 1г. и накрая я намерих
Преди 15г. си купих първия модел на Фиат Браво и до ден днешен още ме слуша! В семейството ми имахме нужда от още една кола и минахме през няколко различни от марката Фиат автомобила. Е, разочаровахме се и заложихме отново на Фиат Браво.
Имам два проблема обаче:
1)Когато не е работила дълго време да речем 12ч. пали от 3 път. Сменила съм свещите. Ако някой от Вас е имал такъв проблем, моля да ми даде съвет какво може да е?
2) Има луфт кормилната рейка от дясно и по "хубавите" пътища ми потропва. Бих искала да я рециклирам,но незная на кого да се доверя. Моля ,за препоръки !
В района на гр. София.
Редактирано заглавие
Модераторски екип на fiatforum.bgЕтикети: –
Реклама
Collapse

. Може да има ковид, направи й тест
Напиши коментар: