Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
На Мареата която имах първото палене беше страшно трудно заради газта. Мога дълго да пиша защо точно ,но това е без значение в случая. Бях хванал че пали по лесно ,като дам на контакт изчакам 20-30 секунди или малко повече колкото да си сложа колана,след това въртя и тя не пали,но завъртам два пъти двигателя без да спирам,след това връщам ключа и отново същото и палеше веднага. Правил съм го по този начин и на -20 и не съм имал проблеми.Последна редакция от kiriluz1; 08.03.2022, 18:29.
-
При трудно палене след престой подавам принудително напрежение на помпата за 5-6 секунди и после пробвам. Не съм го правил на такава кола, но на всички други марки този метод работи.
Напиши коментар:
-
Ама пак ли почваме същата тема...
Добре, давам себе си за пример - колата я купих преди една година, от ПЪРВИ собственик, който пък я е купил чисто нова от Ауто Италия (за докателства разполагам с всички документи, ако не вярваш). Офтопик - човека я продаваше, защото си беше купил пак нов автомобил.
Не мога обаче да разбера, кое е толкова трудното да се съгласиш, че това реално Е МАСОВ проблем, както и със запотяването на прозорците, или този с опелската скоростна кутия, както казваш? Оплакващите се не сме само трима в този форум, още трима в разни социални мрежи, и още 15 по чуждестранните форуми, с абссолютно същите сходни симптоми. Не мога да не се съглася, че това наистина е масов проблем.
Не мога да виня и майсторите, явно има нещо сбъркано в някои бройки, ама да хвърляме боб. Проблемът е, че за момента нямам излишни пари, които да дам, за да отгатнем къде е, дори и да ида за консултация при други сервизи, които професионално се занимават основно с италианки.
Напиши коментар:
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоНяма масов проблем. Има търсене на евтини майстори и евтини решения, но козата си сака пръч.
Масовия проблем на ФИАТ 3-та ръка, каквито се карат в България е , че е каран до умиране без никаква поддръжка от 2-рия си собственик.
После е продаден на цена 1000 евро за 3 броя на бг-автоджамбазин, излъскане е до блясък и със превъртян километраж е продаден с 2000 до 4000 лева горница. Кадърните майстори като видят подобна машина и отказват да се занимават, а и никой не отваря очите на собствениците, защото това може само да създаде проблеми.
Има няколко добре известни проблема с ФИАТ и повечето се дължат на външни компоненти - като скоростна кутия например.
Напиши коментар:
-
Няма масов проблем. Има търсене на евтини майстори и евтини решения, но козата си сака пръч.
Масовия проблем на ФИАТ 3-та ръка, каквито се карат в България е , че е каран до умиране без никаква поддръжка от 2-рия си собственик.
После е продаден на цена 1000 евро за 3 броя на бг-автоджамбазин, излъскане е до блясък и със превъртян километраж е продаден с 2000 до 4000 лева горница. Кадърните майстори като видят подобна машина и отказват да се занимават, а и никой не отваря очите на собствениците, защото това може само да създаде проблеми.
Има няколко добре известни проблема с ФИАТ и повечето се дължат на външни компоненти - като скоростна кутия например.
Напиши коментар:
-
Странно е ,че такъв масов проблем при 1.4 моторите няма решение все още на проблема или дефекта.
В някои испански форум бях срещал мнение да се смени МАР сензора , или че проблема е от клапана за бензиновите пари (EVAP).
Аз лично, ако намеря решение, ще го споделя тук във форума.
Напиши коментар:
-
Наскоро попаднах изненадващо на същия проблем при форд и решението било софтуерен ъпдейд. Но тук е друга марка. Нямате ли форумни майстори, които да са в час
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетомой познат с такова браво каза че със смяна на горивото се оправило паленето. Възможно е и резервоара да е пълен с боклуци
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоmultiecuscan ли
@kiriluz1
Напиши коментар:
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоТКомпютъра на тези коли е самоадаптивен , което е свързано само и единствено с екологията. Принципа е следния,ако се появи отклонение с повече от 25% на някои от параметрите компютъра се адаптира да работи по новите показания. Например свещ която прекъсва води до увеличаване на горивото в другите три цилиндъра а намаляване или спиране в прекъсванията и после дори след смяната на прекъсващата свещ настройката не се връща сама. Та в общи линии от време на време се омазват нещата и поради тази причина има вариант да се ресетне компютъра. Така се връща към заводски настройки и започва да се самоадаптира отново. Ако е отстранена причината за отклонение ще изкара по-дълго време без ресетване,до поява на ново отклонение. Ако пък колата е с газов инжекцион който не е ОБД ,тогава ресетването е необходимо всяка седмица.
К. Станикина написа: Преглед на мнениетоДа ви кажа, паленето сутрин си остава от 2 път. Но да, съгластна съм с Вас ,че това би могло да ми създаде неприятности....
Оф топик - случайно да си взела черното браво на входа на Враца където беше че и аз го огледах
Напиши коментар:
-
Да ви кажа, паленето сутрин си остава от 2 път. Но да, съгластна съм с Вас ,че това би могло да ми създаде неприятности....
Напиши коментар:
-
blue_coconut написа: Преглед на мнениетоСлед изразходен пълен резервоар с налята 1/2 от добавката, която купих, и изминати почти 700 км., за момента мога да кажа, че положението не е много по-цветущо - пали от втория, понякога от третия път, след подпомагане с много леко форсиране до 2000 об./мин., иначе заглъхва, и нормално ще запали чак на четвъртия път.
Имам още 1/2 от добавката, която ще изразходя, отново с пълен резевроар, както препоръчва производителя, но ще трябва и диагностика. Ще се включа отново, като разбера нещо ново.
Нещо подобно на
Типичен пример за' Евтиното излиза СКЪПО' ...
Ще следя и този сериал с интерес.
Желая ти късмет и успех с колата!
Напиши коментар:
-
Няма да се оправи от добавката.
И аз решавам подобен случай, на браво 1,4Lpg.
След всички провери и диагностики, най-накрая се изтриха и адаптациите на газовата(Landi renzo, заводска ).
Нямаше ефект, купих на финала бенз.помпа с кошницата Бош -299 лв, и резултата е същия.
Колата пали от третия или четвъртия път.
Проблемът явно е масов, разрешението - все още недостъпно.
Напиши коментар:
Реклама
Collapse
Напиши коментар: