Optimst5 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Последна редакция от kiriluz1; 01.10.2022, 18:35.
-
Ами поизчерпаха се вариантите. Слагах добавка за почистване на инжектори, добавка към маслото за повдигачите, чистих дросел и тн. Единственото, освен физическо чистене на инжекторите е да пробвам да държа резервоара с към 25 литра бензин и след всеки 64 литра газ да ползвам 10 литра бензин. Но не мога да проумея как това ще реши проблема при положение че толкова много дни я паля и върви само на бензин.
А може и датчик да е сдал багажа но да не казва на компютъра. Тогава няма как да се намери решение
Забравих да добавя че дросела беше доста омазан, особено по ръбовете на клапата едвам го изчистих със спрея. Но ефекта беше леко подобрение и то еднократноПоследна редакция от Optimst5; 01.10.2022, 18:11.
Напиши коментар:
-
Не, нямам посочените проблеми на загрят двигател на бензин. Може би ускорението ѝ е по мудно от спорт версията
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоКакво ви е мнението за сваляне и почистване на бензиновите инжектори:
Признаци за замърсени дюзи или инжектори:- колебания при ниски обороти
- прекъсвания при ускорение на автомобила
- по-голям разход на гориво
- по-малка мощност
- трудно палене на автомобила
- повече вредни емисии
Напиши коментар:
-
Какво ви е мнението за сваляне и почистване на бензиновите инжектори:
Признаци за замърсени дюзи или инжектори:- колебания при ниски обороти
- прекъсвания при ускорение на автомобила
- по-голям разход на гориво
- по-малка мощност
- трудно палене на автомобила
- повече вредни емисии
Напиши коментар:
-
Това питам и аз? Как му помогна? Ясно е че има проблем с газта,това със заглъхването го е написал доста по -назад. Отделно газаджията е изразил съмнения свързани с изпарителя и по-точно че не храни достатъчно. Та дали трябва да иде на водородно почистване,което му предлагаш? И това ще му реши ли проблема. В смисъл ,казваш че проблема е газта и го пращаш да си мери налягането на горивото. Това не разбирам А иначе доста от нещата които казваш са верни ,но не са в темата. Ако искаш да не спанмим повече темата. Аз няма да коментирам твое мнение и ти не коментирай мое в темата. На лично ако искаш пиши каквото и колкото искаш.Последна редакция от kiriluz1; 28.09.2022, 12:38.
Напиши коментар:
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоПитай какъв е ГИ и къде е слаган ,после обобщавай бройката хиляди и трябва да си велик гении за да стигнеш до извода на 12 страница че при t jet 150 и ГИ май има леко неразбирателство, а пък как разбра че е при еднакви условия ума не ми го побира? За газта де ,дето забива. То за теб явно натиснат педал до долу и скорост 80 км.винаги е" еднакви условия" ,ама то климатик включен/изключен,нагоре /надолу,празна кола/ пълна кола ,с отворен/ затворен прозорец/ци няма значение,пък това дали е на загрял/полу/студен двигател да не говорим, а за вятър нещо да кажеш насреща/попътен, а за бутилката с газ да попита празна ли е пълна ли е ? И още и още... Ама не , "търси проблем с газта" , дълбокомислено, ми не бе касетофона е виновен и по точно трябва да е усилен на 20 иначе няма да върви. Смях "майсторе" .
Напиши коментар:
-
Интересното е че в МЕС има два компютъра за турбо джет ,bosh ME 7.9.10 CF5 който няма обучение на дроселовата клапа и Magneti marelli IAW 8 GMF CF5 който има и е мултиайр.Почвам да си мисля че обучението ти е както е написано там с даването на контакт...... Аз бих откачил дроселовата клапа на изключен двигател,след това бих дал контакт и бих опитал да запаля,ясно е че няма да стане и ще запише грешка,бих изчистил грешката и след това бих изключил от контакт,бих закачил дроселовата клапа и бих направил процедурата описана в предишния пост. Но,ако искаш изчакай и други мнения. И все си мисля че там проблем нямаш. Но това си е мое мнение.Последна редакция от kiriluz1; 28.09.2022, 11:43.
Напиши коментар:
-
Имам спомен че само към сегашния компютър се свързваше колата, но не пречи да опитам и с другия. А дросела искам да го почистя заради този спад в оборотите
https://streamable.com/b62lct
това и е най добрия старт от много време насам, но много играеше двигателя, пукаше в ауспуха и мирише силно на бензин
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетотук е момента ако някой знае, да сподели как се адаптира дросела, защото не намирам информация ?
ами всъщност това което се опитвах да направя през алфаобд явно е обучението
https://www.youtube.com/watch?v=5uEfhQOWhYI
За тези които ще гракнат веднага уточнявам аз съм с EDC 16 CF4 ,но се вързвам и като EDC 16 CF5. Първите два компютъра които излизат един под друг. След вързване нямам никаква разлики в опциите и менютата . Иначе намирам това,ама е за нов дросела:
you can EASILY test it with MES.
just plot a graph with the accelerator pedal and the throttle potentiometer....should take 10 minutes for a 100% sure test.
You should easily see any problem on the graph, as it massively varying compared to the accelerator pedal.
After replacing, turn the key to accessories, don't start
After about 30 seconds it will start to move and do some position learning, leave it for about 60-90 seconds (wait about 30-40 seconds after it stops moving, then turn the key to OFF...leave it about 1 minuteПоследна редакция от kiriluz1; 28.09.2022, 11:09.
- 1 like
Напиши коментар:
-
тук е момента ако някой знае, да сподели как се адаптира дросела, защото не намирам информация ?
ами всъщност това което се опитвах да направя през алфаобд явно е обучението
https://www.youtube.com/watch?v=5uEfhQOWhYIПоследна редакция от Optimst5; 28.09.2022, 09:52.
Напиши коментар:
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
Ако наистина не е всеки път - имаш някакъв друг проблем, защото колата при еднакви условия се държи различно всеки път. Търси проблем в газовата.
Последна редакция от kiriluz1; 27.09.2022, 23:31.
Напиши коментар:
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнението
Е най-накрая стигнахме до истината. И понеже АГУ то дето е ГИ е бюджетен клас никога няма да се получи траен ефект с настройка....
Optimst5 написа: Преглед на мнението..На газ единственият проблем е че при движение да кажем с 80 ако дам рязко газ колата забива и доста се замисля преди да ускори. Но и това не е всеки път
Напиши коментар:
-
Първо така, после се сетих да я запаля но и в двата случая дава такава грешка
Напиши коментар:
Реклама
Collapse
Напиши коментар: