Ако пали малко по-добре като си натиснал докрай педала на газТа - премери си компресията
1. на СТУДЕН ДВГ
2. на топъл ДВГ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Пробвал съм, няма ефект. Даже сложих жичка в контактите на релето за помпата за да работи постоянно но и това не помогна. Онзи ден в студа извадих един маркуч между турбото и въздушния филтър и пръснах малко обезмаслител за спирачки. Тогава вече си запали. Това го бях пробвал преди, само че с бензин в колектора и също палеше.Последна редакция от Optimst5; 12.11.2025, 21:37.
Напиши коментар:
-
не помня затова питам:Optimst5 написа: Преглед на мнениетоМалко бях забравил темата, но то и няма нищо ново. Успях да проверя един автомобил със същият двигател като моят, като най много ме интересуваше injection time в момента на палене. Беше 9.6мс, но колата не запали. При мен е около 7-8мс. Което е нормално време за отваряне на инжектори и не сигнализира за софтуерен проблем. Някой има ли препоръка за качествено почистване на инжектори, без да претупват работата.? Според мен това е единствената причина колата да не може да запали при първото въртене, но да пали на следващото
пробвал ли си да дадеш 4 пъти на контакт за по 5 секудни, без да въртиш стартер, а на 5тия път след 3та секудна да завъртиш стартер.
Дали ще пали от това първо въртене?
Ако е НЕ.... си за дюзи - поне на стенд да минат.
Напиши коментар:
-
Малко бях забравил темата, но то и няма нищо ново. Успях да проверя един автомобил със същият двигател като моят, като най много ме интересуваше injection time в момента на палене. Беше 9.6мс, но колата не запали. При мен е около 7-8мс. Което е нормално време за отваряне на инжектори и не сигнализира за софтуерен проблем. Някой има ли препоръка за качествено почистване на инжектори, без да претупват работата.? Според мен това е единствената причина колата да не може да запали при първото въртене, но да пали на следващото
Напиши коментар:
-
Това как се разбира, в моят софтуер няма такава опция. Иначе бях сложил оригинална инсталация на бензиновите инжектори, като изключих газовите, но не видях разлика. В момента, след малко настройки на газовата карта, колата пали от раз. Дори сутринта, което не помня от кога не е било. Водя си една статистика и ако колата продължи да пали, ще споделя
Напиши коментар:
-
Колеги с газово и трудно палене сутрин, включен ли ви е подгрева на газовите инжектори?
Напиши коментар:
-
Трябва малко и на бензин да се кара. Мисля , че е достатъчно да изгориш четвърт резервоар бензин на месец.
После отиваш и пълниш догоре.
Напиши коментар:
-
Проблемът е като го напълня, после след 1 месец ще имам почти пълен резервоар с по изветрял бензин. И ще трябва да карам на бензин. Което не помага за паленето.
Според инструкциите, масата на бензиновата помпа отива в инерционния датчик. Обаче неговите кабели идват от двигателния отсег. Тоест, някой знае ли дали тази маса ходи до бушонното табло и оттам да се връща към инерционния датчик
Един потребител от форума успешно беше пуснал нов кабел към помпата, но за съжаление спря да влиза във форума и не знаем байпаснал ли е инерционния датчик или не
Последна редакция от Optimst5; 31.05.2025, 13:33.
Напиши коментар:
-
Аз също сменях газови инжектори. Ланди Ренцо Пловдив дават една година гаранция и задължително смяна на газовия филтър при тях 15 000 след смяната на инжекторите. По думите на механика - в България инжекторите карат по 100 000км заради горивото.
А относно студения старт зимата - резервоара трябва да е над половината пълен с бензин , или пълен догоре.
- 1 like
Напиши коментар:
-
Един малък ъпдейт по темата - проверих че до буксата на бензиновата помпа отиват 11.38 волта. В същото време, на клемите на акумулатора 12.18 волта. Свалих релето на бензиновата помпа и показанията бяха същите като на акумулатора. Според мен има някаква загуба заради инерционния датчик, които прекъсва горивото, тъй като той е между релето и помпата ?
Мой познат с пежо 307 бензин ми позволи да проверя при него - 11.68 волта на буксата на бензиновата помпа.
Пс - може да игнорирате по горното. Мерил съм на пина за плюс към датчика за ниво на горивото защото само там имаше волтаж. Правилното измерване е при закачена помпа, специален накрайник за мултицет се закача към желания кабел, без да се нарушава изолацията му и се мери волтаж за времето, през което помпата подкачва
Последна редакция от Optimst5; 03.06.2025, 10:33.
Напиши коментар:
-
Правилно ли разбрах - взел си нови оригинални инжектори на ЛАНДИи след 15 000 са умрели ?!?!bsks написа: Преглед на мнениетоЩе потърся мнения и в други сервизи.
Или са ти продали боклуци, или са те прекарали по друг начин.
И що за марка инжектори са умрели за 5000 км ???
Иначе 99,999% вероятност проблема ти е от износване на двигателя. Аз Типо на газ с непревъртян километраж НЕ съм виждал - а съм оглеждал доста.
Само един метанов КЮБО беше с реални км, ама без климатик и НЕ Е Типо
Последна редакция от PM_u_bo; 12.02.2025, 20:39.
Напиши коментар:
Реклама
Collapse

Напиши коментар: