Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • bsks
    отговори
    С оригиналните на ланди изкарах 15000км, със заместители 5000, вече започвам да се чудя, да не е защото са монтирани с надолу главата. Ако се преместят над смукателния колектор хем ще ги сменям по-лесно, хем може да изкарат и повече..

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Зависи какво имаш предвид, но трябва да може. Виждал съм всякакви монтажи

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори
    Колеги, на браво 1.4 без турбо може ли да се монтират газовите инжектори над двигателя, а не от долу както са от завода?

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Намерили те да печелят пари от глупости. То да са 50лв иди дойди, но те се оливат. Проблемът е че по някаква причина при напълно изстинала кола температурата на антифриза се отчита като много по ниска от тази на въздуха. Примерно съм я хващал 4-5 градуса по ниско. Ако колата не е още напълно изстинала, двете температури се засичат, но в един момент става разминаването

    Напиши коментар:


  • JTR
    отговори
    samo az написа: Преглед на мнението
    Слага се копче с резистор които лъже топлинния датчик.Настроиват се адаптациите на бензин. Колата започва да пали нормално.Който не вярва, да пише на лични. Ще му пратя клип .
    Пусни го тук, да видим всички!

    Напиши коментар:


  • samo az
    отговори
    Слага се копче с резистор които лъже топлинния датчик.Настроиват се адаптациите на бензин. Колата започва да пали нормално.Който не вярва, да пише на лични. Ще му пратя клип .

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    и други така се хвалят 😀Само че тези са показали как са решили проблема

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Ето как в Турция решават проблемът:
    Сервиз хвали собствената си работа. Само ако могат да обяснят как това което са сменили влияе САМО НА ПЪРВО ПАЛЕНЕ
    а следващото въртене е ок ??? Мистерия на турските хвалби
    Да са живи и здрави комшиите.

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    Смених ги със 4 чисто нови, които струваха 400лв. Изкараха точно 30 000км. Има по-евтини алтернативи и тази цена за мен не си заслужава.
    За свещи или инжектори става въпрос ?
    Последна редакция от dobrujanetza; 10.11.2024, 21:50.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Ето как в Турция решават проблемът:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_2024-11-01-11-40-43-40_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
Views:	258
Size:	379,7 KB
ID:	2762354 Click image for larger version

Name:	IMG_20241101_114428.jpg
Views:	247
Size:	513,9 KB
ID:	2762355 Click image for larger version

Name:	IMG_20241101_114438.jpg
Views:	255
Size:	543,9 KB
ID:	2762356

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори
    Смених ги със 4 чисто нови, които струваха 400лв. Изкараха точно 30 000км. Има по-евтини алтернативи и тази цена за мен не си заслужава.
    Последна редакция от bsks; 08.08.2024, 12:02.

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    Защо не си смените газовите инжектори с Ланди Ренцо, а слагате аналози ? Все пак тазимарка се слага първоначално.
    Да пиша и тук - свещите за турбиниран двигател са различни от свещите за атмосферния.
    пс - карам Типо , но също T-jet 120.
    Последна редакция от dobrujanetza; 07.08.2024, 20:57.

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори
    Казват, че ако започне да работи богато на газ, МЕД инжекторите са заминали, пък и ми писна да се занимавам с тях вече.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Има ли доказателства че проблема е в инжекторите?

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори
    След изминати 5000км. тримовете отново се оакаха, време е да изхвърля МЕД инжекторите и да търся алтернатива - https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=22&t=485574. Ако не се получи, всичко отпред се изхвърля и се монтира нов инжекцион.

    Напиши коментар:

Working...
X