Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • dobrujanetza
    отговори
    Да се присъединя и аз към проблемното палене... Какво трябва да кажа на купувача, ако реша да я продавам тая кола!?!?
    Това нещо и ФИАТ не могат да го оправят. Заводски дефект.

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори
    Да се присъединя и аз към проблемното палене... Какво трябва да кажа на купувача, ако реша да я продавам тая кола!?!?

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението

    Ако решиш - звънни и - ще ги запишен а АЛФАОБД.
    За тази седмица не обещавам, но за следващата - може да нагласим нещо ...???

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    dobrujanetza написа: Преглед на мнението

    За съжаление не ползвам диагностика.
    Ако решиш - звънни и - ще ги запишен а АЛФАОБД.

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    dobrujanetza Ако ползваш диагностика, ще ми пратиш ли показанията при първо палене? Най се интересувам от инжекторното време
    За съжаление не ползвам диагностика.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    при мен времената са между 3 и 8мс при работила вече кола и между 15 и 25мс при студен двигател. Та, не съм много сигурен че толкова високи времена са нормални. В нета няма инфо, единствено успях за едно пунто да намеря видео как при палене на студено времената са около 7мс

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    dobrujanetza написа: Преглед на мнението
    Първото палене за деня - без значение по кое време е - пали много бързо . На топъл двигател проявява характер когато иска. Един път пали веднага , друг път не пали , иска втори път да завъртя. По думите на моя механик - това е фабричен бъг без решение. Прави се адаптация , и след седмица всичко е по старому ... Ще се кара така май ...
    Топла кола пали с по-малки времена дюзи, съответно ако са леко зацапани има по-малко добре разпрашено гориво и трудно запалва.
    Студена пуска повече гориво и съответно няма проблем.
    Ако купиш 4 нови дюзи най-вероятно фабричния бъг ще изчезне.
    Дюзите нов БОШ ще са по 100-120 лв ... не е като 800 лв/бр за Скайактив дюзи.


    mx rider написа: Преглед на мнението
    Махнах всичко.Държа я с повече гориво в резервоара,когато намалее започва да не пали.
    Най-вероятно си за отваряне на кошницата и ревизия . Ще е или помпа или маркуч.

    Последна редакция от PM_u_bo; 19.10.2023, 02:17.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    dobrujanetza Ако ползваш диагностика, ще ми пратиш ли показанията при първо палене? Най се интересувам от инжекторното време

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    Първото палене за деня - без значение по кое време е - пали много бързо . На топъл двигател проявява характер когато иска. Един път пали веднага , друг път не пали , иска втори път да завъртя. По думите на моя механик - това е фабричен бъг без решение. Прави се адаптация , и след седмица всичко е по старому ... Ще се кара така май ...

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    samo az написа: Преглед на мнението
    Проблема със сутрешното палене,го реших със смяната на мап сензора.който е комбиниран със сензора за температура на входящия въздух.
    това на същия фиат ли? Аз го сменях, но никаква промяна. Все едно колата си знае като изстине да не пали и това е. Няма нови свещи, бобини, датчици или ресет(ресета миналата година даваше ефект, вече не)

    Напиши коментар:


  • samo az
    отговори
    Проблема със сутрешното палене,го реших със смяната на мап сензора.който е комбиниран със сензора за температура на входящия въздух.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    моята я държа към средата - плюс минус две деления на уреда, което отговаря на 15 литра. Сипвал съм добавки за почистване два пъти, последно за октановото число. Не дават резултат за паленето. Щях да пробвам и със стабилизатор на горивото, но той се ползвал при мпс-та, които дълго не се ползват. При мен като доливам 10-15 литра месечно, излиза че не е нужно. Иначе като я обърна на бензин има много ряз, добре ускорява и поддържа скоростта. 7.6 литра разход според таблото

    Напиши коментар:


  • mx rider
    отговори
    Махнах всичко.Държа я с повече гориво в резервоара,когато намалее започва да не пали.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    mx rider написа: Преглед на мнението
    Пластмасовия филтър направи проблем,спука се.Разбрах по трудния начин ,че филтъра трябва да е метален.

    Поздрави!
    монтира ли друг филтър или изхвърли всичко? Аз ще си направя експеримент да поръчам клапана, който си монтирал и да видим. Положението е такова, че не си заслужава да се разделям с колата, която е перфектна, но прави тази глупост с паленето. Да дам минимум 10 хиляди за друга, почти с екстрите на бравото, без гаранция че няма да стане същото
    докато го чакам, някой път ще сваля свещите на първи и четвърти цилиндрър когато колата е топла и съм сигурен че ще запали. Забелязах, че същите са с омаслени резби на студен двигател. Електродите са сухи, но как да съм сигурен че маслото не ги цапа? Казват че е гарнитурата на капака, защото нямало откъде другаде да идва маслото

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Правено е, но не действа, особено сутринта. Дори в комбинация със спряна газ. Но е сигурно че теч на газ няма.
    Имам един напукан вакум маркуч от регулатора на рейката до колектора, който ще сменя. И може би температурния датчик, заради това че при еднакви температури сутрин и следобед, сутрин е много по трудно паленето
    ​​​
    Първо провери показанията му, смяната може да влоши - новите обикновено са боклуци.

    Напиши коментар:

Working...
X