bsks написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Да се присъединя и аз към проблемното палене... Какво трябва да кажа на купувача, ако реша да я продавам тая кола!?!?
Напиши коментар:
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
Ако решиш - звънни и - ще ги запишен а АЛФАОБД.
Напиши коментар:
-
dobrujanetza написа: Преглед на мнението
За съжаление не ползвам диагностика.
- 1 like
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоdobrujanetza Ако ползваш диагностика, ще ми пратиш ли показанията при първо палене? Най се интересувам от инжекторното време
Напиши коментар:
-
при мен времената са между 3 и 8мс при работила вече кола и между 15 и 25мс при студен двигател. Та, не съм много сигурен че толкова високи времена са нормални. В нета няма инфо, единствено успях за едно пунто да намеря видео как при палене на студено времената са около 7мс
Напиши коментар:
-
dobrujanetza написа: Преглед на мнениетоПървото палене за деня - без значение по кое време е - пали много бързо . На топъл двигател проявява характер когато иска. Един път пали веднага , друг път не пали , иска втори път да завъртя. По думите на моя механик - това е фабричен бъг без решение. Прави се адаптация , и след седмица всичко е по старому ... Ще се кара така май ...
Студена пуска повече гориво и съответно няма проблем.
Ако купиш 4 нови дюзи най-вероятно фабричния бъг ще изчезне.
Дюзите нов БОШ ще са по 100-120 лв ... не е като 800 лв/бр за Скайактив дюзи.
mx rider написа: Преглед на мнениетоМахнах всичко.Държа я с повече гориво в резервоара,когато намалее започва да не пали.
Последна редакция от PM_u_bo; 19.10.2023, 02:17.
Напиши коментар:
-
dobrujanetza Ако ползваш диагностика, ще ми пратиш ли показанията при първо палене? Най се интересувам от инжекторното време
Напиши коментар:
-
Първото палене за деня - без значение по кое време е - пали много бързо . На топъл двигател проявява характер когато иска. Един път пали веднага , друг път не пали , иска втори път да завъртя. По думите на моя механик - това е фабричен бъг без решение. Прави се адаптация , и след седмица всичко е по старому ... Ще се кара така май ...
Напиши коментар:
-
samo az написа: Преглед на мнениетоПроблема със сутрешното палене,го реших със смяната на мап сензора.който е комбиниран със сензора за температура на входящия въздух.
Напиши коментар:
-
Проблема със сутрешното палене,го реших със смяната на мап сензора.който е комбиниран със сензора за температура на входящия въздух.
Напиши коментар:
-
моята я държа към средата - плюс минус две деления на уреда, което отговаря на 15 литра. Сипвал съм добавки за почистване два пъти, последно за октановото число. Не дават резултат за паленето. Щях да пробвам и със стабилизатор на горивото, но той се ползвал при мпс-та, които дълго не се ползват. При мен като доливам 10-15 литра месечно, излиза че не е нужно. Иначе като я обърна на бензин има много ряз, добре ускорява и поддържа скоростта. 7.6 литра разход според таблото
Напиши коментар:
-
Махнах всичко.Държа я с повече гориво в резервоара,когато намалее започва да не пали.
Напиши коментар:
-
mx rider написа: Преглед на мнениетоПластмасовия филтър направи проблем,спука се.Разбрах по трудния начин ,че филтъра трябва да е метален.
Поздрави!
докато го чакам, някой път ще сваля свещите на първи и четвърти цилиндрър когато колата е топла и съм сигурен че ще запали. Забелязах, че същите са с омаслени резби на студен двигател. Електродите са сухи, но как да съм сигурен че маслото не ги цапа? Казват че е гарнитурата на капака, защото нямало откъде другаде да идва маслото
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоПравено е, но не действа, особено сутринта. Дори в комбинация със спряна газ. Но е сигурно че теч на газ няма.
Имам един напукан вакум маркуч от регулатора на рейката до колектора, който ще сменя. И може би температурния датчик, заради това че при еднакви температури сутрин и следобед, сутрин е много по трудно паленето
Напиши коментар:
Реклама
Collapse
Напиши коментар: