Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • bsks
    отговори
    Фиат 500 1.4 100 коня е със същата гарнитура като браво 1.4 90, при турбо версиите е друга. И отново стигаме до повече въпроси, отколкото отговори....

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    https://youtu.be/Ufs26w5eDdg?si=c_Oxg54L-8wfHWso&t=740
    Click image for larger version

Name:	tgetcyl.jpg
Views:	177
Size:	185,6 KB
ID:	2760540

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори
    Възможно е да влизат по 1-2 капки дневно, не знам. Някой гледал ли си е цилиндрите с камера, дали единия е по-чист от другите?
    Последна редакция от bsks; 25.10.2023, 17:34.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Така няма ли да има загуба на антифриз? При мен примерно, този месец, 700-800 км предимно по магистрала, не е мръднало. Тест за изгорели газове в антифриза няма ли да покаже ако има проблем?
    Последна редакция от Optimst5; 25.10.2023, 15:53.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Последния пост пише, че има малко разминаване на гарнитурата на главата, което кара минимално количество антифриз да минава, само когато е студен двигателя. Някакви мнения?

    https://www.fiat500owners.com/thread...-start.146863/
    Решение - Шлайф и нова гарнитура.

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори

    Последния пост пише, че има малко разминаване на гарнитурата на главата, което кара минимално количество антифриз да минава, само когато е студен двигателя. Някакви мнения?

    https://www.fiat500owners.com/thread...-start.146863/

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    Да се присъединя и аз към проблемното палене... Какво трябва да кажа на купувача, ако реша да я продавам тая кола!?!?
    Това нещо и ФИАТ не могат да го оправят. Заводски дефект.

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори
    Да се присъединя и аз към проблемното палене... Какво трябва да кажа на купувача, ако реша да я продавам тая кола!?!?

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението

    Ако решиш - звънни и - ще ги запишен а АЛФАОБД.
    За тази седмица не обещавам, но за следващата - може да нагласим нещо ...😏😏😏

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    dobrujanetza написа: Преглед на мнението

    За съжаление не ползвам диагностика.
    Ако решиш - звънни и - ще ги запишен а АЛФАОБД.

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    dobrujanetza Ако ползваш диагностика, ще ми пратиш ли показанията при първо палене? Най се интересувам от инжекторното време
    За съжаление не ползвам диагностика.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    при мен времената са между 3 и 8мс при работила вече кола и между 15 и 25мс при студен двигател. Та, не съм много сигурен че толкова високи времена са нормални. В нета няма инфо, единствено успях за едно пунто да намеря видео как при палене на студено времената са около 7мс

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    dobrujanetza написа: Преглед на мнението
    Първото палене за деня - без значение по кое време е - пали много бързо . На топъл двигател проявява характер когато иска. Един път пали веднага , друг път не пали , иска втори път да завъртя. По думите на моя механик - това е фабричен бъг без решение. Прави се адаптация , и след седмица всичко е по старому ... Ще се кара така май ...
    Топла кола пали с по-малки времена дюзи, съответно ако са леко зацапани има по-малко добре разпрашено гориво и трудно запалва.
    Студена пуска повече гориво и съответно няма проблем.
    Ако купиш 4 нови дюзи най-вероятно фабричния бъг ще изчезне.
    Дюзите нов БОШ ще са по 100-120 лв ... не е като 800 лв/бр за Скайактив дюзи.


    mx rider написа: Преглед на мнението
    Махнах всичко.Държа я с повече гориво в резервоара,когато намалее започва да не пали.
    Най-вероятно си за отваряне на кошницата и ревизия . Ще е или помпа или маркуч.

    Последна редакция от PM_u_bo; 19.10.2023, 03:17.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    dobrujanetza Ако ползваш диагностика, ще ми пратиш ли показанията при първо палене? Най се интересувам от инжекторното време

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    Първото палене за деня - без значение по кое време е - пали много бързо . На топъл двигател проявява характер когато иска. Един път пали веднага , друг път не пали , иска втори път да завъртя. По думите на моя механик - това е фабричен бъг без решение. Прави се адаптация , и след седмица всичко е по старому ... Ще се кара така май ...

    Напиши коментар:

Working...
X