Правено е, но не действа, особено сутринта. Дори в комбинация със спряна газ. Но е сигурно че теч на газ няма.
Имам един напукан вакум маркуч от регулатора на рейката до колектора, който ще сменя. И може би температурния датчик, заради това че при еднакви температури сутрин и следобед, сутрин е много по трудно паленето
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетописал си за релето, но аз не мога да го сваля на работещ двигател, без да махна някое съседно за климатика. Не ми се искат грешки там. С бушона не е ли същото
може и буксата да й откачиш ако е най-лесно
Напиши коментар:
-
писал си за релето, но аз не мога да го сваля на работещ двигател, без да махна някое съседно за климатика. Не ми се искат грешки там. С бушона не е ли същото
Напиши коментар:
-
надявам се не си отвъртял крана на бутилката преди да пробваш паленето.
Имай предвид - ако си променил нещо , дори съвсем малко - съвсем други изводи се правят.
Напиши коментар:
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
Помпата и маркучите са ок. Търси другаде.
Може да пробваш следното
1. намираш кое е бензиновото реле.
2. вечерта - първо завърташ крана на бутилката газ и изчакваш да угасне, или сама да прехвърли на бензин
3. докато работи на бензин - вадиш релето и изчакваш да угасне - около 10 секунди ще е .
на сутринта - вкарваш релето
даваш на контакт 3 пъти по 10 секунди със 5 секунди изключване между 10-те.
след третите 10 секунди ВЕДНАГА въртиш статера.
Казваш какъв е резултата.
Ako си направил точно горното БЕЗ ИЗМЕНЕНИЯ най-вероятно имаш проблем с бензиновите инжектори.
Може да добавиш следното
- правиш ТОЧНО горното
и променя се:
след третите 10 секунди - натискаш до дъно педала на газта и го държиш натиснат, тогава ВЕДНАГА въртиш статера.
Ако запали по-добре - проблема са инжекторите.
Ако няма промяна - има проблем с искрата и тези 8.5 волта най-вероятно са верни, АКО по друго време има алфаобд съвпадение с мултицета.
Просто мултицета е инертен и мери другаде.
Айде - чакаме резултата.
надявам се не си отвъртял крана на бутилката преди да пробваш паленето.
Имай предвид - ако си променил нещо , дори съвсем малко - съвсем други изводи се правят.
Последна редакция от PM_u_bo; 27.09.2023, 15:28.
Напиши коментар:
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетони
Направи точно каквото съм написал, дай резултата и тогава ще ти отговоря какво точно значи.
Потвърди се написаното от мен по рано че Сутрин нормален старт няма.
Иначе след обяд/вечер, пали и работи нормално с процедурата, описана от теб.
Пс - ако вярвам на алфаобд, в момента на въртене понякога акумулатора пада до 8.5, а в други случай 9.5 волта. Ако е следобяд пали с такива показания, сутрин - не. Дори сутрин да не пада толкова акумулатора, пак не пали. Не знам програмата ли лъже? Оставих я в сервиз наскоро и на техния тестер не падна под 10.5 волта. 512 ампера е останалия пусков ток. Аз също гледам на мултицета понякога и не виждам чак толкова ниски стойностиПоследна редакция от Optimst5; 24.09.2023, 10:54.
Напиши коментар:
-
ниOptimst5 написа: Преглед на мнениетоГрешка ли беше че направо опитах да запаля? Не се получи, затова пробвах процедурата с трите давания на контакт. След тях колата запали нормално и работеше добре без излишни пропадания в оборотите. Пак я угасих с махане на бушона така че ще мога и нов тест да направя. Но сигурен ли си че това гарантира за проблем с инжекторите?
Правиш си импровизации и питаш какъво означават..
Да видим - означават, че знаеш много повече от мен и ще е добре да ми обясниш механизма на опита и да ме светнеш какво показват резултатите.
Напиши коментар:
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
Казваш какъв е резултата.
Напиши коментар:
-
pl4 8rp написа: Преглед на мнениетоПри положение, че се върти толкова, отзад мирише ли на суров бензин?
Щом налягането и дебита изглежда да са в норма остава с осцилоскоп да се видят импулсите към дюзите.(не знам, дали ще е възможно при малко по-голямо желание да се пробва някоя дюза извън двигателя.) Иначе, с осцилоскоп или компютър да се видят времената, когато прави проблем и после, вече като не прави след първото палене.
Също както някой предложи по-горе, ако не иска да запали на бензин да се пробва със спрей, за да се установи, дали причината наистина е горивото. (недостиг)
Тоците, бобини и тнт са малко вероятни щом проблема е само при първо палене, пък и те на газ са доста по-чувствителни. И ако има проблем там ще се прояви много по-ясно на газ.
Иначе като запали, равномерно ли работи? Има си мощност и тнт. Това е малко странично, но ако синхронизацията се губи поради някоя причина заради датчиците на валовете, поне да ги изключим от картинката и да се следят другите възли.
Поздрави
Писал съм по назад, че имам възвратен клапан, монтиран на маркуча за обратно гориво до резервоара. Съветваха ме да го махна, но аз се дърпам защото ще протече бензин после като го върна. Затова ще отклоня обратното гориво с маркуч в бутилка, като пробия капачката и, за да няма достъп на въздух. И тогава ще паля. Това съм сигурен че не е пробвано. Другото, което се появи 4 пъти в рамките на предната година е misfire. Дава първи, трети и четвърти цилиндър. Слагал съм резервни бобини и свещите са сменени, но явно не е от тях. Грешката се записва когато колата запали от първи опит. Иначе ако пръскна с най малката спринцовка бензин в колектора и дам контакт, пали веднага. Мощност си има на бензин, на газ трябва прецизно да се настрой, май и изпрарителя трябва да е за турбо кола
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
Помпата и маркучите са ок. Търси другаде.
Може да пробваш следното
1. намираш кое е бензиновото реле.
2. вечерта - първо завърташ крана на бутилката газ и изчакваш да угасне, или сама да прехвърли на бензин
3. докато работи на бензин - вадиш релето и изчакваш да угасне - около 10 секунди ще е .
на сутринта - вкарваш релето
даваш на контакт 3 пъти по 10 секунди със 5 секунди изключване между 10-те.
след третите 10 секунди ВЕДНАГА въртиш статера.
Казваш какъв е резултата.след като всички показатали на датчиците са наред)
Последна редакция от Optimst5; 21.09.2023, 13:19.
Напиши коментар:
-
При положение, че се върти толкова, отзад мирише ли на суров бензин?
Щом налягането и дебита изглежда да са в норма остава с осцилоскоп да се видят импулсите към дюзите.(не знам, дали ще е възможно при малко по-голямо желание да се пробва някоя дюза извън двигателя.) Иначе, с осцилоскоп или компютър да се видят времената, когато прави проблем и после, вече като не прави след първото палене.
Също както някой предложи по-горе, ако не иска да запали на бензин да се пробва със спрей, за да се установи, дали причината наистина е горивото. (недостиг)
Тоците, бобини и тнт са малко вероятни щом проблема е само при първо палене, пък и те на газ са доста по-чувствителни. И ако има проблем там ще се прояви много по-ясно на газ.
Иначе като запали, равномерно ли работи? Има си мощност и тнт. Това е малко странично, но ако синхронизацията се губи поради някоя причина заради датчиците на валовете, поне да ги изключим от картинката и да се следят другите възли.
Поздрави
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетооколо 1 бар налягане имаше сутринта(беше закачен предната вечер). На контакт вдигна 3,5 бара и после спадна до 3,3. При въртене си стоеше 3,3. Запалих след доста въртене, имаше леко менене на оборотите, но нялягането не мърдаше от 3,3. При рязко подаване на газ се качваше около 3,7 бара, после се връщаше на 3,3. Манометъра беше вързан за входа на рейката.
Може да пробваш следното
1. намираш кое е бензиновото реле.
2. вечерта - първо завърташ крана на бутилката газ и изчакваш да угасне, или сама да прехвърли на бензин
3. докато работи на бензин - вадиш релето и изчакваш да угасне - около 10 секунди ще е .
на сутринта - вкарваш релето
даваш на контакт 3 пъти по 10 секунди със 5 секунди изключване между 10-те.
след третите 10 секунди ВЕДНАГА въртиш статера.
Казваш какъв е резултата.Последна редакция от PM_u_bo; 20.09.2023, 23:20.
Напиши коментар:
-
около 1 бар налягане имаше сутринта(беше закачен предната вечер). На контакт вдигна 3,5 бара и после спадна до 3,3. При въртене си стоеше 3,3. Запалих след доста въртене, имаше леко менене на оборотите, но нялягането не мърдаше от 3,3. При рязко подаване на газ се качваше около 3,7 бара, после се връщаше на 3,3. Манометъра беше вързан за входа на рейката.
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението..Мерихме и наляганена бензина отново - докато върти и не пали 3.3 бара. Като запали пак толкова. При форсиране се вдига и после спада.
Иначе - с тройник - ок -- АМА КЪДЕ го закачи тоя тройник? Точно преди рейката или веднага след помпата, или ...?
Напиши коментар:
-
с манометър, тройник и маркучи самоделка. Преди време бях купувал един комплект с намерението сам да го меря, но нито един накрайник не пасна
Напиши коментар:
-
Дето се вика - по-добре от ВО няма как да се каже, че и любезно
А как точно мерихте налягането на бензина? Това е важно.
Напиши коментар:
Реклама
Collapse
Напиши коментар: