kiriluz1 написа:
Преглед на мнението
Недобре проектирани възли, които дори при перфектна поддръжка правят пероблеми.
За да ти е по-лесно :
- проблемна М32 ск.кутия нуждаеща се от 'малко по-друг модел' части
- проблемно мазане РВ на 1.4 12 двигател ФИАТ
- дизела на Инсигния с проблемния маслозаборник убиващ двигателя.
- потъващи клапани на 1.8 бензина на ОПЕЛ , които 'по спецификация' трябва да се провери дали са потънали на 150к км
Иначе докато колата е в гаранция - може по твоя метод

Въпреки, че има много случаи на смяна на двигател една година след изтичане на гаранцията. Хюндай са най-добри в твоята схема

Моля те, продължавай да пишеш - искрено ме забавляваш!
Напиши коментар: