Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Optimst5
    отговори
    за изпарителя, имаше един наранен и да взема мерки преди да изпусне водата

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението

    не знам къде е крана, вероятно имаш предвид клапана на бутилката, но тъй като не съм сигурен, не пипам. Бушон на газта също не намерих, вероято е сложен при останалите. Преди да я загася я оставих на бензин и на другата сутрин запали нормално. Сега дали е нещо механично по двигателя, или по газта ще е трудно да се разбере. Един газаджия вика настройка, друг изпарител или рейка, трети не е от газта и така.




    сякаш малко след настройката се появи. После сменях и маркучи и антифриз, но не знам дали е свързано.
    Покарай я малко само на бензин и виж дали ще пали лесно. Кои маркучи си сменял?
    Последна редакция от kiriluz1; 01.08.2022, 16:23.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението
    Изглежда баща ти е прав. Лесно се пробва дали е така: Оставяш колата да работи на газ и завърташ крана на газовата, съответно след секудни колата изгасва. Палиш си я на бензин и я оставяш за през нощта.
    Ако на сутринта е ок -- значи газови дюзи, Ако на сутринта е същото - правиш упражнението пак, но добавяш тоя пъти вече като я запалиш на бензин и после вадиш бушона на б.помпа в резервоара. Колата пак гасне и чакаш цяла нощ.
    Сутринта, пъро слагаш бушона и после гледаш какво е. Ако се е оправило - б.дюзи.
    Ако не е - това ти е недиагностицирания проблем.


    Това е рецепта за пожар.
    не знам къде е крана, вероятно имаш предвид клапана на бутилката, но тъй като не съм сигурен, не пипам. Бушон на газта също не намерих, вероято е сложен при останалите. Преди да я загася я оставих на бензин и на другата сутрин запали нормално. Сега дали е нещо механично по двигателя, или по газта ще е трудно да се разбере. Един газаджия вика настройка, друг изпарител или рейка, трети не е от газта и така.

    kiriluz1 написа: Преглед на мнението
    Колко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и газаджията ти я настрои. Е след това нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
    А за маркучите съм съгласен.

    сякаш малко след настройката се появи. После сменях и маркучи и антифриз, но не знам дали е свързано.
    Последна редакция от Optimst5; 01.08.2022, 16:16.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Колко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и имаше същите проблеми след това газаджията ти я настрои. Е нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
    А за маркучите съм съгласен.
    Последна редакция от kiriluz1; 01.08.2022, 16:15.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    ... макс 10 секунди има вибрации....
    Изглежда баща ти е прав. Лесно се пробва дали е така: Оставяш колата да работи на газ и завърташ крана на газовата, съответно след секудни колата изгасва. Палиш си я на бензин и я оставяш за през нощта.
    Ако на сутринта е ок -- значи газови дюзи, Ако на сутринта е същото - правиш упражнението пак, но добавяш тоя пъти вече като я запалиш на бензин и после вадиш бушона на б.помпа в резервоара. Колата пак гасне и чакаш цяла нощ.
    Сутринта, пъро слагаш бушона и после гледаш какво е. Ако се е оправило - б.дюзи.
    Ако не е - това ти е недиагностицирания проблем.

    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    маркучите за газ от дюзите до рейката са станали кафяви вероятно от старост и вместо скоби, се държат със свински опашки ?
    Това е рецепта за пожар.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    PM_u_bo да кажем към макс 10 секунди има вибрации. Понякога оборотите се колебаят между 1200 и 800 а друг път държи към 1200 и плавно сваля но двигателя пак вибрира. Не пипам газта като паля и докато загрее. Нещо което ми направи впечатление - маркучите за газ от дюзите до рейката са станали кафяви вероятно от старост и вместо скоби, се държат със свински опашки ?

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    [B]... Може ли колектора да се пълни с газ, тоест дюзите или изпарителя да изпускат и затова мотора да вибрира и тресе(според баща ми направо си прекъсва след палене докато загрее)?
    Ако го прави за 3 -4 секунди докато форсираш веднъж - да
    Ако го прави няколко минути докато загрее - не е от това.
    Реално всичко сочи , че си имал два проблема - един с грешна адаптация на пропан/бутан
    Другия - още ненамерен.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    @PM_u_bo правих го на старата кола като задържа бутона за превключване, дам контакт и въртя. И ми направи впечатление как тежко пали и буботи. Май ми се струва че проблема ми започна откакто оправиха бедната смес. Може ли колектора да се пълни с газ, тоест дюзите или изпарителя да изпускат и затова мотора да вибрира и тресе(според баща ми направо си прекъсва след палене докато загрее)?

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението

    какво стана колега? И моята кола почна да не иска да пали ?
    Повечето газови позволяват аварийно палене на газ - пробвай и ще има повече яснота.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    lolo_22 написа: Преглед на мнението
    Да, правилно.Това е целта ми.Ще пробвам, този метод.
    какво стана колега? И моята кола почна да не иска да пали ?

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    За да стане както трябва си пускаш ресета,
    после караш в различни режими и различни температури на двигателя на бензин само, поне 20- 40 км
    Тогава отиваш да ти направят настройките или профилактиката на газовата.

    Напиши коментар:


  • lolo_22
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението

    предполагаме иска да изтрие бензиновите адаптации и да направи нови настройки на газта. Ако да, трябва да минеш на бензин. Аз карах 20-тина км, но може и повече
    Да, правилно.Това е целта ми.Ще пробвам, този метод.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението

    Зависи каква е целта. Ти какво искаш да постигнеш. като краен резултат?
    предполагаме иска да изтрие бензиновите адаптации и да направи нови настройки на газта. Ако да, трябва да минеш на бензин. Аз карах 20-тина км, но може и повече

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    lolo_22 написа: Преглед на мнението
    След ресетването, на бензин ли се кара, да си направи настройките , или няма значение ?
    Зависи каква е целта. Ти какво искаш да постигнеш. като краен резултат?

    Напиши коментар:


  • lolo_22
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    да, аз го правих два пъти. Става за секунда и не съм забелязал проблеми. Разхода ми падна доста. Но и бях сменил ламбда сонда и на газовата оправиха настройките
    След ресетването, на бензин ли се кара, да си направи настройките , или няма значение ?

    Напиши коментар:

Working...
X