Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Този по големия е за обратен бензин нали, понеже неговия маркуч отива в регулатора на рейката? Явно предния собственик ги е слагал понеже по нашите сайтове са същите. Става ли да сложа такава снадка 6мм като маркуча?
    Click image for larger version  Name:	snadka_marku4_f6-650x650.jpg Views:	0 Size:	29,7 KB ID:	2757456
    Да това става .Явно и предния собственик се е борил с паленето сутрин,доста неуспешно гледам.
    ОТ регулатора маркуча е обратния бензин .
    Махни тези глупости ,ресет и я покарай на бензин няколко дена .

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Този по големия е за обратен бензин нали, понеже неговия маркуч отива в регулатора на рейката? Явно предния собственик ги е слагал понеже по нашите сайтове са същите. Става ли да сложа такава снадка 6мм като маркуча?
    Click image for larger version

Name:	snadka_marku4_f6-650x650.jpg
Views:	355
Size:	29,7 KB
ID:	2757456

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Опитай как е без тях. Върни оригиналното състояние.Ако имаше нужда от тези клапани в завода щяха да са монтирали. А пък тоя на обратния бензин даже не мога да му намеря логично обяснение.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    забелязах че някой вече е монтирал клапан да не се връща бензина в резервоара а другия вероятно е за връщане на бензина ако се напълни маркуча. Възможно ли е да са се повредили и да ми правят проблем? Да пробвам ли с нови клапани или да се махнат и да се сложат снадки на маркучите?
    Последна редакция от Optimst5; 25.04.2023, 08:38.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    То проверката на бобините е смяна с нови или визуален оглед,иначе трябва специален стенд и аз не се сещам място където го има. Когато съм имал проблем с бобината силно се влияеше от влажността на въздуха,например при много ниски температури(-10 и надолу) нямаше проблеми,а около 0 -- +5 се появяваха,както и дни с валежи. При мен беше пробила във високото напрежение и чек не светеше. Свещи сменях на 10К км. ,като последно бях намерил едни Бриск за газ със сребърни електроди ,които бяха към 25 лв. комплекта. И затова всяка есен вместо проверка след изминати 10К км. едни нови и зимата ми е било спокойно.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    kiriluz1 написа: Преглед на мнението

    А иначе след ресет я покарай седмица на бензин и ще се увериш че нямаш хардуерни проблеми по колата т.е. мерения на налягания,бобини,регулатори и ала бала не е нужно.
    единственото което остана от преди е прекъсването за секунди след палене и тресенето на двигателя. Ако не изчезне май все пак трябва да проверя бобините 🙄

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Като обобщение мога да кажа - без газ в системата и без да трия адаптации, след дълъг престой пали от 4 път. Ако изтрия адаптациите обаче, пали от първия. Тоест, съм за настройка на газта нали?
    Настройката на газта е временно решение. Или газово ЕКУ с ОБД контрол(което пак не гарантира 100%) или емулатор на ламбда сонда,което пак е някакъв компромис. Или си я караш така(все пак не я палиш с манивела),но я караш на левче литър . А иначе след ресет я покарай седмица на бензин и ще се увериш че нямаш хардуерни проблеми по колата т.е. мерения на налягания,бобини,регулатори и ала бала не е нужно.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Като обобщение мога да кажа - без газ в системата и без да трия адаптации, след дълъг престой пали от 4 път. Ако изтрия адаптациите обаче, пали от първия. Тоест, съм за настройка на газта нали?

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    15тина километра минах така и на следващия ден си палеше както преди да ми свърши газта

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    значи високо напрежение... Ами ще отида и при ел техник да я провери. Защото бобините и свещите са сменяни наскоро
    Казах го общо ,не че имаш проблем там(с високото напрежение). А само на бензин ако я караш след ресетване на ЕКУ пробва ли? Седмица например,за да видиш когато е на основното си гориво има ли проблем.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    значи високо напрежение... Ами ще отида и при ел техник да я провери. Защото бобините и свещите са сменяни наскоро

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Благодаря, ще проверим
    Другото което може да предизвиква проблема са бобините, но няма ли и там проблема да го има винаги а не само при студен старт?
    https://youtu.be/Ufs26w5eDdg?t=518

    това ми е кабела към бобината на 4 цилиндър ако има връзка с проблема
    Click image for larger version

Name:	c1.jpg
Views:	327
Size:	583,6 KB
ID:	2757423
    Проблем със свещи или бобини почти винаги се усеща повече на студен двигател. Този кабел не мисля че е проблемен,това е ниското напрежение на бобината и то се вижда от ЕКУ то т.е. при проблем ще светне чека и ще запише грешка,не така седи въпроса с високото напрежение,там ЕКУ не знае какво се случва.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Благодаря, ще проверим
    Другото което може да предизвиква проблема са бобините, но няма ли и там проблема да го има винаги а не само при студен старт?
    https://youtu.be/Ufs26w5eDdg?t=518

    това ми е кабела към бобината на 4 цилиндър ако има връзка с проблема
    Click image for larger version

Name:	c1.jpg
Views:	327
Size:	583,6 KB
ID:	2757423
    Последна редакция от Optimst5; 19.09.2022, 12:52.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    тогава е по лесно, понеже регулатора със сигурност се сваля и може да се смени. Само се надявам тогава всичко с помпата да е наред. И човека съвестно да прегледа всички варианти
    Ако помпата не качва достатъчно първия път(да приемем) тогава два три пъти като дадеш на контакт ще качи и ще запалиш от раз. За справка при груби изчисления при 90 л/ч за 20 секунди прави половин литър бензин. Ако е регулатора няма логика да е само при първо палене,той или е здрав или не,а не само първия път. Виж регулатора мисля че се управлява с вакуум и там може да имаш някакви пропуски някоя хлабава скоба, но пак имам силни съмнения,но измерете и сподели.
    Последна редакция от kiriluz1; 19.09.2022, 11:33.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    тогава е по лесно, понеже регулатора със сигурност се сваля и може да се смени. Само се надявам тогава всичко с помпата да е наред. И човека съвестно да прегледа всички варианти

    Напиши коментар:

Working...
X