Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    При мен бензиновата помпа дава 4,2 бара на контакт, при завъртане на ключа 3,5 но не пали. Ако се остави закачен манометъра на изгасена кола след 15-тина минути падна до 2,6 бара и затворих капака.
    И си върнах старата ламбда сонда, с която нямах проблем с паленето или тресене на двигателя. Човек, който се занимава с генерации ми каза че и двете сонди се сменят и съм сбъркал че съм сменил само едната. Скоро ще проверя как е студения старт
    Втората ламбда сонда следи само състоянието на катализатора и не участва в смесообразуването т.е. не е нужно да я сменяш, освен ако не е умряла.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    При мен бензиновата помпа дава 4,2 бара на контакт, при завъртане на ключа 3,5 но не пали. Ако се остави закачен манометъра на изгасена кола след 15-тина минути падна до 2,6 бара и затворих капака.
    И си върнах старата ламбда сонда, с която нямах проблем с паленето или тресене на двигателя. Човек, който се занимава с генерации ми каза че и двете сонди се сменят и съм сбъркал че съм сменил само едната. Скоро ще проверя как е студения старт

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Виж на самия изпарител вакуума ,приготви си един със същия диаметър,откачваш, закачваш и в чашата с вода другия край. Но се съмнявам това да е проблема,защото ще мирише на газ като я загасиш. Пък и твоя изпарител би трябвало да е с електромагнитен клапан,а не вакуумен. Иначе това с възвратните клапани е голям смях. Нещо като да е*еш дявола в полет.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    проблема е че не намирам къде са хванали вакума, може да е отдолу на колектора и затова не се вижда

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Те не вършат работа,клапани са а не регулатор. Виж нещо интересно от английския форум:
    "Също така проблемът със студения старт може да е изпарителя на LPG. Може да изтече LPG във входящия колектор през връзката на вакуумния маркуч на изпарителя. Това можете да проверите, след като шофирате на LPG, изключете двигателя, намерете вакуумния маркуч на входящия колектор, разкачете го и поставете края на маркуча в чаша вода. Ако имате много мехурчета, сменете/ремонтирайте изпарителя."

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    благодаря ти. Надявам се утре сутрин най после да премерим пустото налягане и да видим отговаря ли на спецификациите. И след това ще разкарам клапаните. Тогава може регулатора на рейката да е заминал и заради него са сложени клапаните че е по евтино

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Регулатора ти е на рейката. Връщането след него е свободно без никакви клапани,защото не е нужно. До рейката помпата ти качва бензин с дебит поне 110 л на час,като дадеш на контакт прави в рейката 3 бара,които са достатъчни за палене. Регулатора прави така че налягането да е 3 бара,излишния бензин по маркуча отива обратно в резервоара. След като запалиш ,заради консумацията на бензин налягането става 3,5 бара,като това се получава чрез вакуумно управление на регулатора и излишния бензин пак се връща свободно в резервоара. Това е в общи линии,не запален двигател 3 бара,запален 3,5 бара. Няма различни налягания само две са.
    Последна редакция от kiriluz1; 21.09.2022, 14:44.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    А сигурно ли е че няма регулатор против връщане на бензина в помпата, понеже майстора твърди че има и вероятно той е дал фира и затова са сложени клапаните?

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Този по големия е за обратен бензин нали, понеже неговия маркуч отива в регулатора на рейката? Явно предния собственик ги е слагал понеже по нашите сайтове са същите. Става ли да сложа такава снадка 6мм като маркуча?
    Click image for larger version  Name:	snadka_marku4_f6-650x650.jpg Views:	0 Size:	29,7 KB ID:	2757456
    Да това става .Явно и предния собственик се е борил с паленето сутрин,доста неуспешно гледам.
    ОТ регулатора маркуча е обратния бензин .
    Махни тези глупости ,ресет и я покарай на бензин няколко дена .

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Този по големия е за обратен бензин нали, понеже неговия маркуч отива в регулатора на рейката? Явно предния собственик ги е слагал понеже по нашите сайтове са същите. Става ли да сложа такава снадка 6мм като маркуча?
    Click image for larger version

Name:	snadka_marku4_f6-650x650.jpg
Views:	341
Size:	29,7 KB
ID:	2757456

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Опитай как е без тях. Върни оригиналното състояние.Ако имаше нужда от тези клапани в завода щяха да са монтирали. А пък тоя на обратния бензин даже не мога да му намеря логично обяснение.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    забелязах че някой вече е монтирал клапан да не се връща бензина в резервоара а другия вероятно е за връщане на бензина ако се напълни маркуча. Възможно ли е да са се повредили и да ми правят проблем? Да пробвам ли с нови клапани или да се махнат и да се сложат снадки на маркучите?
    Последна редакция от Optimst5; 25.04.2023, 08:38.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    То проверката на бобините е смяна с нови или визуален оглед,иначе трябва специален стенд и аз не се сещам място където го има. Когато съм имал проблем с бобината силно се влияеше от влажността на въздуха,например при много ниски температури(-10 и надолу) нямаше проблеми,а около 0 -- +5 се появяваха,както и дни с валежи. При мен беше пробила във високото напрежение и чек не светеше. Свещи сменях на 10К км. ,като последно бях намерил едни Бриск за газ със сребърни електроди ,които бяха към 25 лв. комплекта. И затова всяка есен вместо проверка след изминати 10К км. едни нови и зимата ми е било спокойно.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    kiriluz1 написа: Преглед на мнението

    А иначе след ресет я покарай седмица на бензин и ще се увериш че нямаш хардуерни проблеми по колата т.е. мерения на налягания,бобини,регулатори и ала бала не е нужно.
    единственото което остана от преди е прекъсването за секунди след палене и тресенето на двигателя. Ако не изчезне май все пак трябва да проверя бобините ?

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Като обобщение мога да кажа - без газ в системата и без да трия адаптации, след дълъг престой пали от 4 път. Ако изтрия адаптациите обаче, пали от първия. Тоест, съм за настройка на газта нали?
    Настройката на газта е временно решение. Или газово ЕКУ с ОБД контрол(което пак не гарантира 100%) или емулатор на ламбда сонда,което пак е някакъв компромис. Или си я караш така(все пак не я палиш с манивела),но я караш на левче литър . А иначе след ресет я покарай седмица на бензин и ще се увериш че нямаш хардуерни проблеми по колата т.е. мерения на налягания,бобини,регулатори и ала бала не е нужно.

    Напиши коментар:

Working...
X