Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Optimst5
    отговори
    multiecuscan ли @kiriluz1

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Рестването се прави със софтуер.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    kiriluz1 написа: Преглед на мнението
    ТКомпютъра на тези коли е самоадаптивен , което е свързано само и единствено с екологията. Принципа е следния,ако се появи отклонение с повече от 25% на някои от параметрите компютъра се адаптира да работи по новите показания. Например свещ която прекъсва води до увеличаване на горивото в другите три цилиндъра а намаляване или спиране в прекъсванията и после дори след смяната на прекъсващата свещ настройката не се връща сама. Та в общи линии от време на време се омазват нещата и поради тази причина има вариант да се ресетне компютъра. Така се връща към заводски настройки и започва да се самоадаптира отново. Ако е отстранена причината за отклонение ще изкара по-дълго време без ресетване,до поява на ново отклонение. Ако пък колата е с газов инжекцион който не е ОБД ,тогава ресетването е необходимо всяка седмица.
    Как се прави ресетването, защото явно сваляне на акумулатора не трие грешките и вероятно не ресетва компа? Или включвам на бензин и минавам 200 км.. При мен газовата е за настройка защото сместа не се харесва на компа

    К. Станикина написа: Преглед на мнението
    Да ви кажа, паленето сутрин си остава от 2 път. Но да, съгластна съм с Вас ,че това би могло да ми създаде неприятности....
    мой познат с такова браво каза че със смяна на горивото се оправило паленето. Възможно е и резервоара да е пълен с боклуци
    Оф топик - случайно да си взела черното браво на входа на Враца където беше че и аз го огледах

    Напиши коментар:


  • К. Станикина
    отговори
    Да ви кажа, паленето сутрин си остава от 2 път. Но да, съгластна съм с Вас ,че това би могло да ми създаде неприятности....

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    blue_coconut написа: Преглед на мнението
    След изразходен пълен резервоар с налята 1/2 от добавката, която купих, и изминати почти 700 км., за момента мога да кажа, че положението не е много по-цветущо - пали от втория, понякога от третия път, след подпомагане с много леко форсиране до 2000 об./мин., иначе заглъхва, и нормално ще запали чак на четвъртия път.
    Имам още 1/2 от добавката, която ще изразходя, отново с пълен резевроар, както препоръчва производителя, но ще трябва и диагностика. Ще се включа отново, като разбера нещо ново.
    Ако само е налята добавка без преди това да е сменен горивен филтър или поне ревизиран (ако е интегриран в кошницата), то реално добавката силно ти е влошила ситуацията. Мръсотия от резервоара и филтъра е разтворена и вдигната и може да се стигне до зверски детонации и унищожаване на двигателя.
    Нещо подобно на
    Click image for larger version

Name:	xxxcccdownload.jpg
Views:	1
Size:	8,6 KB
ID:	2099264
    Типичен пример за' Евтиното излиза СКЪПО' ...
    Ще следя и този сериал с интерес.
    Желая ти късмет и успех с колата!

    Напиши коментар:


  • lolo_22
    отговори
    Няма да се оправи от добавката.
    И аз решавам подобен случай, на браво 1,4Lpg.
    След всички провери и диагностики, най-накрая се изтриха и адаптациите на газовата(Landi renzo, заводска ).
    Нямаше ефект, купих на финала бенз.помпа с кошницата Бош -299 лв, и резултата е същия.
    Колата пали от третия или четвъртия път.
    Проблемът явно е масов, разрешението - все още недостъпно.

    Напиши коментар:


  • blue_coconut
    отговори
    След изразходен пълен резервоар с налята 1/2 от добавката, която купих, и изминати почти 700 км., за момента мога да кажа, че положението не е много по-цветущо - пали от втория, понякога от третия път, след подпомагане с много леко форсиране до 2000 об./мин., иначе заглъхва, и нормално ще запали чак на четвъртия път.
    Имам още 1/2 от добавката, която ще изразходя, отново с пълен резевроар, както препоръчва производителя, но ще трябва и диагностика. Ще се включа отново, като разбера нещо ново.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Доколкото разбирам иначе пали от 3-ти път?
    Ако има много мръсотия в системата добавката не е много разумна.
    Аз бих пробвал със течността на wynn's 10995 - но е нужно оборудване . НЕ СЕ НАЛИВА В РЕЗЕРВОАРА !!!
    Ако от нея не се оправи и налягането от б.помпа е наред - няма да има лесно решение.

    Напиши коментар:


  • К. Станикина
    отговори
    Здравейте, след начина на палене по пост 13.
    Колата запали от 2 път, от ауспуха нищо не излиза. Ще й сипя добавка .

    Напиши коментар:


  • К. Станикина
    отговори
    Здравейте, колата ми и с новия акумулатор запали от 2 път. Не съм тествала помпата, ще го направя утре сутрин.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    К. Станикина написа: Преглед на мнението
    Не е въртял по слабо стартера.
    по пост №13 има ли резултат?

    Напиши коментар:


  • К. Станикина
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението
    Така е, може да е причина. Но това предполага и неопитен водач, който просто не усеща слабото въртене на стартера.
    Не е въртял по слабо стартера.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    kiriluz1 написа: Преглед на мнението
    Значи крачка напред все пак. Акумулатор също може да е причина.
    Така е, може да е причина. Но това предполага и неопитен водач, който просто не усеща слабото въртене на стартера.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Значи крачка напред все пак. Акумулатор също може да е причина.

    Напиши коментар:


  • К. Станикина
    отговори
    Диагностиката показа стари грешки.
    Едната свързана със запалването на първи и четвърти цилиндър,а другата с реле климатик. И нищо повече. Момчето проследи в реално време параметри и показания и каза ,че нищо от това не го насочва към проблем.
    След включване на няколко консуматора (фарове,парно,музика и халогени светещи при завой) на дисплея изписва Economy drive on, затова ходих в специализиран магазин за акумолатори. След замерване се оказа, че акумолаторат е на 40%. И съответно от днес е с нов акумолатор. Утре ще я проверя как ще запали и ще дам информация.Пропуснах да кажа ,че компютъра е ресетнат и нямаше промяна.
    Последна редакция от К. Станикина; 31.10.2021, 21:10.

    Напиши коментар:

Working...
X