Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    попаднах на мнение в английския форум, което може да ви реши проблема https://www.fiatforum.com/threads/fi...6/post-4491862
    Да , това е проблем още от 1996 г и ФИАТ Браво 1.6 с после монтирана LPG инжекция.
    Имаше няколко хубави теми по този повод. Но в случая няма как да е това.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    попаднах на мнение в английския форум, което може да ви реши проблема https://www.fiatforum.com/threads/fi...6/post-4491862

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори

    За пореден път пишеш нещо без да си наясно, само за да напишеш коментар. Отговори ми н апредното питане. Къде да отида и ако няма решение на проблема, ще ми платиш ли разходите по 3? Понеже само"мяу мяу" пред клавиатурата и остроумен спам.
    опиши си точно проблема.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    К. Станикина написа: Преглед на мнението

    Мар сезора го сминих и проблема остана...
    При проблем с МАП сензор има и спъване при нормално каране, а не само при палене.
    Виж пост 13

    Напиши коментар:


  • К. Станикина
    отговори
    lolo_22 написа: Преглед на мнението
    Странно е ,че такъв масов проблем при 1.4 моторите няма решение все още на проблема или дефекта.
    В някои испански форум бях срещал мнение да се смени МАР сензора , или че проблема е от клапана за бензиновите пари (EVAP).
    Аз лично, ако намеря решение, ще го споделя тук във форума.
    Мар сезора го сминих и проблема остана...

    Напиши коментар:


  • Kay_
    отговори
    PM_u_bo;1385061[COLOR=#b22222 написа:
    ][/COLOR]Е точно ! Нещо , което със сигурност не е пробвано на двете 'поддържани в АутоИталия' колички
    За пореден път пишеш нещо без да си наясно, само за да напишеш коментар. Отговори ми н апредното питане. Къде да отида и ако няма решение на проблема, ще ми платиш ли разходите по 3? Понеже само"мяу мяу" пред клавиатурата и остроумен спам.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    При трудно палене след престой подавам принудително напрежение на помпата за 5-6 секунди и после пробвам. Не съм го правил на такава кола, но на всички други марки този метод работи.
    Е точно ! Нещо , което със сигурност не е пробвано на двете 'поддържани в АутоИталия' колички
    @blue_coconut ти изброи 21 човека с този симптом - знаеш ли в колко екземпляра е произведен конкретния автомобил?
    @
    Kay_ мисля, че, заглавията АутоИталия и ЛисанСервиз говорят сами са себе си и дори няма да ползвам търсачката

    иначе може да видите и №21 и свързаните с него.
    Последна редакция от PM_u_bo; 09.03.2022, 20:49.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    старата ми кола палеше леко продължително зимата. Вероятно стартера беше за профилактика. Със същия акумулатор - 4max 60 ah, бравото пали доста по лесно

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    На Мареата която имах първото палене беше страшно трудно заради газта. Мога дълго да пиша защо точно ,но това е без значение в случая. Бях хванал че пали по лесно ,като дам на контакт изчакам 20-30 секунди или малко повече колкото да си сложа колана,след това въртя и тя не пали,но завъртам два пъти двигателя без да спирам,след това връщам ключа и отново същото и палеше веднага. Правил съм го по този начин и на -20 и не съм имал проблеми.
    Последна редакция от kiriluz1; 08.03.2022, 18:29.

    Напиши коментар:


  • muns61
    отговори
    При трудно палене след престой подавам принудително напрежение на помпата за 5-6 секунди и после пробвам. Не съм го правил на такава кола, но на всички други марки този метод работи.

    Напиши коментар:


  • blue_coconut
    отговори
    Ама пак ли почваме същата тема...
    Добре, давам себе си за пример - колата я купих преди една година, от ПЪРВИ собственик, който пък я е купил чисто нова от Ауто Италия (за докателства разполагам с всички документи, ако не вярваш). Офтопик - човека я продаваше, защото си беше купил пак нов автомобил.
    Не мога обаче да разбера, кое е толкова трудното да се съгласиш, че това реално Е МАСОВ проблем, както и със запотяването на прозорците, или този с опелската скоростна кутия, както казваш? Оплакващите се не сме само трима в този форум, още трима в разни социални мрежи, и още 15 по чуждестранните форуми, с абссолютно същите сходни симптоми. Не мога да не се съглася, че това наистина е масов проблем.
    Не мога да виня и майсторите, явно има нещо сбъркано в някои бройки, ама да хвърляме боб. Проблемът е, че за момента нямам излишни пари, които да дам, за да отгатнем къде е, дори и да ида за консултация при други сервизи, които професионално се занимават основно с италианки.

    Напиши коментар:


  • Kay_
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението
    Няма масов проблем. Има търсене на евтини майстори и евтини решения, но козата си сака пръч.
    Масовия проблем на ФИАТ 3-та ръка, каквито се карат в България е , че е каран до умиране без никаква поддръжка от 2-рия си собственик.
    После е продаден на цена 1000 евро за 3 броя на бг-автоджамбазин, излъскане е до блясък и със превъртян километраж е продаден с 2000 до 4000 лева горница. Кадърните майстори като видят подобна машина и отказват да се занимават, а и никой не отваря очите на собствениците, защото това може само да създаде проблеми.
    Има няколко добре известни проблема с ФИАТ и повечето се дължат на външни компоненти - като скоростна кутия например.
    Кажи го този кадърен майтор. Отивам и плащам колкото каже, но ако не се оправи може ти да ми върнеш парите в троен размер. Говоря за кола която има пълна история от както е купена. Първо в Ауто Италия, после в Лисан сервиз. Две от трите коли в семейството са купувани нови тука в България. Така, че недей да правиш изводи без да си запознат.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Няма масов проблем. Има търсене на евтини майстори и евтини решения, но козата си сака пръч.
    Масовия проблем на ФИАТ 3-та ръка, каквито се карат в България е , че е каран до умиране без никаква поддръжка от 2-рия си собственик.
    После е продаден на цена 1000 евро за 3 броя на бг-автоджамбазин, излъскане е до блясък и със превъртян километраж е продаден с 2000 до 4000 лева горница. Кадърните майстори като видят подобна машина и отказват да се занимават, а и никой не отваря очите на собствениците, защото това може само да създаде проблеми.
    Има няколко добре известни проблема с ФИАТ и повечето се дължат на външни компоненти - като скоростна кутия например.

    Напиши коментар:


  • lolo_22
    отговори
    Странно е ,че такъв масов проблем при 1.4 моторите няма решение все още на проблема или дефекта.
    В някои испански форум бях срещал мнение да се смени МАР сензора , или че проблема е от клапана за бензиновите пари (EVAP).
    Аз лично, ако намеря решение, ще го споделя тук във форума.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Наскоро попаднах изненадващо на същия проблем при форд и решението било софтуерен ъпдейд. Но тук е друга марка. Нямате ли форумни майстори, които да са в час

    Напиши коментар:

Working...
X