Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    хора, не се карайте. Тази разлика в софта, която управлявала сондите, никой обикновен потребител с проблем с колата няма да я забележи ?
    И ако ти пратя дъмп на ЕКУ на фабрична кола САМО на метан и на такава на бензин и няма разлика?

    Тая глупост за различния софт не я бях срещал - човека е креативен. но все пак - неговото магаре е най-мъжко

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    kiriluz1 написа: Преглед на мнението
    Ти успя! Пожелавам ти успех. И дано делбата с газаджията на 150 км да върви с пълна сила. П п. А нещо за фирмуера на ЕКУ да кажеш ? За мултиплата питам. Иначе край,нямам сили да се боря.
    https://www.auto-data.net/en/fiat-mu...ower-95hp-7261
    Ти да видиш,вид гориво petrol/gasoline.
    Ти сериозно ли? Сега разбрах глупостите дето ги пишеш - четеш си разни 'гугъл резултати'.
    Колко точно книги техническа литература си прочел иначе? Не питам за "Чичо Гугъл така каза"
    Ето ти малко официална информация от FIAT .

    Пожелавам ти големи успехи в оправянето на чуждите коли - чуждото магаре кокали няма
    И много информация и големи успехи четейки форуми и гледайки клипчета по тубата
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-05-12 20.27.18.png Views:	0 Size:	33,3 KB ID:	2756300
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-05-12 20.25.50.png Views:	0 Size:	31,7 KB ID:	2756299

    Толкова технически глупости, написани уверено колкото прочетох от тебе за два дни не бях срещал за последната година.

    Пиша мнооогооо бавно за да разбереш - ламбда сондата по номера който ти дадох се слага на коли само на метан фабрично и на коли само на бензин фабрично и на коли само на пропанбутан/бензин фабрично
    една и съща ламбда сонда
    едни и същи показания
    не е широколентова
    ако ТИ успееш да напишеш софтуер за ЕКУ , който прави обикновена ламбда сонда на ШИРОКОЛЕНТОВА - след седмица ще можеш да си купиш ново ферари от магазина.
    шанса това да стане е като да подскочиш бос 34 метра и 74 см високо от първи път
    Прикачени файлове
    Последна редакция от PM_u_bo; 12.05.2022, 20:44.

    Напиши коментар:


  • Kay_
    отговори
    Да, проблема с паленето е под 15 градуса. Интересно е, че бобините са нови, а свещите са на 10-20к км.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Интересен ми е и на мен, този тайнствен майстор, който единствен в Европа оправя този проблем. Даже исках един залог да си направим, ако не ми се оправи проблема. Както и да е...сега температурите са трайно положителни и колата пали от първия път ( няма и не е имала газ).
    В менуала на 1,4t jeta има писано за стратегия при палене и там имаше температури от 15градуса,ако не се лъжа до -25 тогава стратегията е различна. Може би там е ключа от бараката.
    Прикачени файлове

    Напиши коментар:


  • Kay_
    отговори
    Интересен ми е и на мен, този тайнствен майстор, който единствен в Европа оправя този проблем. Даже исках един залог да си направим, ако не ми се оправи проблема. Както и да е...сега температурите са трайно положителни и колата пали от първия път ( няма и не е имала газ).

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    хора, не се карайте. Тази разлика в софта, която управлявала сондите, никой обикновен потребител с проблем с колата няма да я забележи ?
    Може изобщо да не съм прав,но бих опитал всичко което не струва много пари и е лесно и след това бих степенувал какво бих сменил и пробвал. Нормално е да се градира от най -лесно към по-сложно. А иначе неведоми са пътищата ЕКУ ви

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    хора, не се карайте. Тази разлика в софта, която управлявала сондите, никой обикновен потребител с проблем с колата няма да я забележи ?

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението
    MULTIPLA (186) 1.6 16V Blupower (186AMA1A)

    този автомобил има само едно гориво - CNG , а не "...кола с допълнително монтиран ГИ пък дори и в завод"..

    айде , нали ти казах - "твойто магаре е най-мъжко"
    Ти успя! Пожелавам ти успех. И дано делбата с газаджията на 150 км да върви с пълна сила. П п. А нещо за фирмуера на ЕКУ да кажеш ? За мултиплата питам. Иначе край,нямам сили да се боря.
    https://www.auto-data.net/en/fiat-mu...ower-95hp-7261
    Ти да видиш,вид гориво petrol/gasoline.
    Последна редакция от kiriluz1; 12.05.2022, 15:27.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    MULTIPLA (186) 1.6 16V Blupower (186AMA1A)

    този автомобил има само едно гориво - CNG , а не "...кола с допълнително монтиран ГИ пък дори и в завод"..

    айде , нали ти казах - "твойто магаре е най-мъжко"

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението

    https://autoins.bg/autoparts/product/BOSCH/0258986507/

    тази сонда се слага фабрично на:
    MULTIPLA (186) 1.6 01-05 182 B6.000 74Kv/101Hp 1596sm3 газ ван
    MULTIPLA (186) 1.6 04-05 182 B6.000 68Kv/92Hp 1596sm3 газ ван
    MULTIPLA (186) 1.6 100 16V (186AXA1A) 99-10 182 A4.000 76Kv/103Hp 1581sm3 бензин ван
    MULTIPLA (186) 1.6 16V (186AGB1A) 02-10 182 B6.000 70Kv/95Hp 1596sm3 бензин ван
    MULTIPLA (186) 1.6 16V Bipower (186AMB1A) 99-10 186 A4.000 76Kv/103Hp 1581sm3 Бензин/Метан (CNG) ван
    MULTIPLA (186) 1.6 16V Bipower (186AXC1A) 01-10 182 B6.000 76Kv/103Hp 1596sm3 Бензин/Метан (CNG) ван
    MULTIPLA (186) 1.6 16V Blupower (186AMA1A) 99-10 186 A3.000 70Kv/95Hp 1581sm3 газ ван
    MULTIPLA (186) 1.6 16V GPL 01-10 182 B6.000 76Kv/103Hp 1596sm3 Бензин/Автогаз (LPG) ван
    Извода - ако желаете да докарате автомобила си до състояние 'автоморга' - следвайте съветите на kiriluz1
    Чети внимателно! Кола произведена за газ(едва ли си виждал) и кола с допълнително монтиран ГИ пък дори и в завода. Не съм сигурен че схващаш разликата ,но това сме го изяснили защо.
    https://www.endtuning.com/afr.html
    Още малко обяснено като за слабознаещи хора. А сега кажи 14.7 към 1 равно ли е на 15.5 към 1? Само питам. И ми кажи "великия" газаджия на 150 км. как го изравнява или това е търговска тайна
    Последна редакция от kiriluz1; 12.05.2022, 14:56.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Разликата е в конструкцията и и начина на работа ,също така и софтуера който я ползва и управлява. Конектора е без значение. С четири кабела са всичките 2 за подгряването и 2за сигнал към ЕКУ.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Извода - ако желаете да докарате автомобила си до състояние 'автоморга' - следвайте съветите на kiriluz1

    https://autoins.bg/autoparts/product/BOSCH/0258986507/

    тази сонда се слага фабрично на:
    MULTIPLA (186) 1.6 01-05 182 B6.000 74Kv/101Hp 1596sm3 газ ван
    MULTIPLA (186) 1.6 04-05 182 B6.000 68Kv/92Hp 1596sm3 газ ван
    MULTIPLA (186) 1.6 100 16V (186AXA1A) 99-10 182 A4.000 76Kv/103Hp 1581sm3 бензин ван
    MULTIPLA (186) 1.6 16V (186AGB1A) 02-10 182 B6.000 70Kv/95Hp 1596sm3 бензин ван
    MULTIPLA (186) 1.6 16V Bipower (186AMB1A) 99-10 186 A4.000 76Kv/103Hp 1581sm3 Бензин/Метан (CNG) ван
    MULTIPLA (186) 1.6 16V Bipower (186AXC1A) 01-10 182 B6.000 76Kv/103Hp 1596sm3 Бензин/Метан (CNG) ван
    MULTIPLA (186) 1.6 16V Blupower (186AMA1A) 99-10 186 A3.000 70Kv/95Hp 1581sm3 газ ван
    MULTIPLA (186) 1.6 16V GPL 01-10 182 B6.000 76Kv/103Hp 1596sm3 Бензин/Автогаз (LPG) ван
    kiriluz1 написа: Преглед на мнението
    .... На колите произведени в завода за газ се слага широколентова ламбда сонда която мери правилно това съотношение и дава коректни данни на ЕКУ,другото са празни приказки на лаик. ..
    Последна редакция от PM_u_bo; 12.05.2022, 14:44.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    kiriluz1 написа: Преглед на мнението
    На колите произведени в завода за газ се слага широколентова ламбда сонда която мери правилно това съотношение и дава коректни данни на ЕКУ
    как се разпознава такава сонда, дали по различния конектор - ламбда-сонда DELPHI ES20518-12B1 за Fiat Bravo 198 1.4 LPG (198AXA1B) - 90 коня
    защото онези с плоския конектор са еднакви за всички бензинови бравота ?

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Няма как да работи коректно на газ тъй като двете горива са съвсем различно стихиометрично съотношение(AFR ако знаеш изобщо за какво става дума) с кислорода На колите произведени в завода за газ се слага широколентова ламбда сонда която мери правилно това съотношение и дава коректни данни на ЕКУ,другото са празни приказки на лаик. Тези коли не са произведени за газ ,а са с монтирана в последствие газова уредба и с ламбда сонда за работа само и единствено на бензин. Вържи един такъв Фиат на МЕС и гледай какво става с показанията на ламбда когато е на газ и тогава ръси мозък. За това че ме наричаш младеж благодаря,бил съм преди 25-30 години на 52 съм и всичко за което пиша и твърдя съм измерил видял и опитал и учил лично,както казах по-назад. Пращай хората на 500 км. ако искаш но цялата посока на начина ти на мислене е грешна. Ламбда сонда тръгва определено време след като е подгрята(всички използвани в момента са с подгряване,което позволява поставяне на колектора по далече от цилиндъра и гарантира по-дълъг живот), също така над определени обороти не работи (ти сигурно и това знаеш),но това не променя факта че преди да загасиш колата,ако ламбда сонда е давала грешни или неправилни показания поради различни причини, включително и работа на газ или ленива сонда самоадаптацията е променила горивната карта. От там идва и сменянето на ламбда сонди във АА,защото имат повече знания от теб и работят по готови процедури дадени от производителя.Ама ти и на производителя ще дадеш акъл защото знаеш повече от него.
    Има една разлика между хора прочели целия Service Manual на даден автомобил и тези изкарали часове с вързано ЕКУ и ГИ и наблюдавали какво се случва при различни сценарии,както и да стигнеш до производителя на ГИ и да спечелиш спор с него.
    Това е последния ми контакт с теб,защото с глупаци трудно се спори и обикновено побеждават,защото трябва в спора да свалиш нивото си до тяхното . Не знам колко хора трябва да ти кажат да не тракащ мяу,мяу по клавиатурата за да се усетиш. Успех с лекуването на коли!
    Последна редакция от kiriluz1; 12.05.2022, 13:44.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Остава от четене да преминеш на следващото ниво - четене с разбиране.
    Самоадаптацията няма как да влияе на 'първо студено палене' , ако при всички останали режими на двигателя няма забележими проблеми.
    Тоест ако работи коректно , както на газ , така и на бензин.
    Коректно - без никакви забележки.

    Има една разлика между хора прочели целия Service Manual на даден автомибил и младежи използвали търсачка и прочели няколко параграфа
    от това ръководство. Вторите си мислят, че са намерили проблема с търсачката и са придобили знания
    Първите знаят, че знания се трупат цял живот.

    Има огромна разлика между знания и ИНФОРМАЦИЯ

    Давам препоръки за сервиз само на ЛС. Сервиза се намира на 140 - 150 км от София.
    Единия от форумните потребители го засякох там - беше почнал да кара всички служебни и лични автомобили в този сервиз .
    Всички фиатове, всички с 'нерешими' проблеми преди това.

    Иначе сменяйте две ламбда сонди заради трудно палене на студен двигател. Ети ви малко информация ( не знания) за адекватността на сервиза предложил това 'решение'.

    Information написа:
    ... It takes 45 – 60 seconds for O2 sensors to warm up and produce valid voltages/outputs, resulting in an uncorrected X period of time for the ECU to ignore O2 values....
    И пак ДЪРЖА ДА КАЖА - Много по-здрави на сервиз АА, на диагностика му, на 'майсторите' му и разбира се на управителя му.
    Последна редакция от PM_u_bo; 12.05.2022, 11:32.

    Напиши коментар:

Working...
X