К. Станикина написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоАми да закрия темата освен че са си така и няма решение. Съмнявах се че руския бензин е боклук но източих малко в една капачка и като му драснах клекчата, веднага се възпламени. Безаварийно през 2023-та
въртиш кл
юча и пали винаги от 1 път.
Напиши коментар:
-
Ами да закрия темата освен че са си така и няма решение. Съмнявах се че руския бензин е боклук но източих малко в една капачка и като му драснах клекчата, веднага се възпламени. Безаварийно през 2023-та
Напиши коментар:
-
Щях да я карам при ел майстор, заради този проблем, но се оказа че на газ пали веднага, въпреки че стартера върти малко по дълго. След палене държи стабилни обороти - 1300. На бензин от известно време са 1000.
Някой има ли идея какво още да проверя?
Напиши коментар:
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоАКО е от бензина - тест се прави за 10-тина минути . След това е ясно дали е от бензина.
Напиши коментар:
-
АКО е от бензина - тест се прави за 10-тина минути . След това е ясно дали е от бензина.
Иначе може да се добвя:
- спирачна течност
- спирт
- двутактово масло
- керосин
- добавка за почистване на инжекционната система
- добавка за повишаване на октановото число
- добавка за смазване на клапаните
- газ за горене
- ОМВ дупер 100
- ШЕЛЛ випауър супер дупер
......
но при изправна горивна и запалителна системи - няма да има проблем с паленето при нормален бензин.
Ако е заредил някъв бъркоч тип смес 'цар Киро' - всяка кола ще има проблем .
Напиши коментар:
-
Газта за горене е въглеводород. Като такъв не може да се разтвори с вода и е безсмислено да се слага, за да "абсорбира" водата. Спиртът е алкохол, който е разтворим във вода.
Напиши коментар:
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
това не е МИГ-21
нито дизелова печка
иначе може и светена вода да добави, но най-добре да си купува само качествен бензин.
Иначе ако е от бензина - тест се прави точно за 3 минути.
На дизеловото гориво се слага гас за горене , а на бензина - спирт за горене. Спирта и газта абсорбират водата в горивото . За без пари - толкова .
Напиши коментар:
-
dobrujanetza написа: Преглед на мнениетоВ бензина може да се добави един литър спирт на един резервоар бензин.това не е МИГ-21
нито дизелова печка
иначе може и светена вода да добави, но най-добре да си купува само качествен бензин.
Иначе ако е от бензина - тест се прави точно за 3 минути.
Напиши коментар:
-
В бензина може да се добави един литър спирт на един резервоар бензин.
Напиши коментар:
-
Проблема е от бензина според мен. Мой колега с друга марка бензинова кола има същия проблем в температурния диапазон от 1 до 4 градуса външна температура, но като зарежда евтин бензин от малка бензиностанция. С хубав бензин няма проблем.
Напиши коментар:
-
Може и да дадеш необходимото към командната верига на релето също - обикновено '-'
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетотова дали ще е възможно, релето е 12v, 20amp но не може да се разглабя. Имам едно подобно за чистачки и на него му се маха капака
Никакво разглабяне не се прави.
- 1 like
Напиши коментар:
-
това дали ще е възможно, релето е 12v, 20amp но не може да се разглабя. Имам едно подобно за чистачки и на него му се маха капака
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението
как се прави това - кабел от плюса на акумулатора до пина на помпата, който отговаря за 12 волта при контакт(първо трябва да се провери на буксата къде са 12в)?
IvanU написа: Преглед на мнениетоПисани са десетки теми за 1,4 турбо бензин.До момента никой не е намерил решение на проблема с трудното първо палене.Изказват се мнения че този мотор има най-вероятно софтуерен проблем.
Мисля че някъде по чуждите форуми колега беше писал че след едногодишнш мъки и сменени части за половин нова кола е напълнил резервоара до горе и на следващите няколко дни колата е палила нормално.Но кой знае?
Трудно палене при бензин е от лоша смес или лоша искра.
Възможните причини са твърде много:
- помпа
- МПХ
-МАП
-дросел
-заслонки
-свещи
-кабели
-бобини
-инжектори
-клапани
- разтегнат ангренаж
- бутала
- температурен датчик
.... има и още
Ако се тръгне към безмозъчна смяна на 'възможни проблемни части' без първо да е намерена причината, то може да се налеят една кофа пари без да се постигне ефект.
Последна редакция от PM_u_bo; 06.12.2022, 10:24.
Напиши коментар:
Реклама
Collapse
Напиши коментар: