Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • mx rider
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    вътрешния отвор на горивопровода, ако не се лъжа, е 6мм. И затова са поставени такива. Иначе трябва да се реже и наставя маркуча
    При мен е 8мм.Нищо не е рязано.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    вътрешния отвор на горивопровода, ако не се лъжа, е 6мм. И затова са поставени такива. Иначе трябва да се реже и наставя маркуча

    Напиши коментар:


  • mx rider
    отговори
    Отвора при мен е 8мм Тия клапани ,които си монтирал не работят.На ;pierburg; мисля ,че бяха.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    забелязах че някой вече е монтирал клапан да не се връща бензина в резервоара а другия вероятно е за връщане на бензина ако се напълни маркуча. Възможно ли е да са се повредили и да ми правят проблем? Да пробвам ли с нови клапани или да се махнат и да се сложат снадки на маркучите?
    и аз го имам, но не бих казал че действа. Да не би проблем да е дебита на гориво защото като гледам е 3-4мм вътрешен отвор. Твоя какъв е?

    Напиши коментар:


  • mx rider
    отговори
    Oт резервоара към дюзите.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    този клапан на входящото гориво ли е или на обратното?

    Напиши коментар:


  • mx rider
    отговори
    Click image for larger version

Name:	0-02-05-a7ca0d42b5388f4ce589d1bf0d15b1dc6cc282df8a44271f2bcc8c4e26ff28a6_15efe71c.jpg
Views:	677
Size:	226,5 KB
ID:	2759057 Не филтъра ,а клапана е решението.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    филтър за байпас на този в помпата - интересно. Тествай го поне 2 седмици на различни температури

    Напиши коментар:


  • mx rider
    отговори
    Снимал съм решението на проблема трудно палене -Браво 2 !
    Последна редакция от mx rider; 26.02.2023, 23:10.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Работата е там че имах желанието да проверят хора, които са по наясно от мен. И затова преслушах няколко сервиза в София, занимаващи се с италиански коли. Но и те явно са се напатили и не се занимават повече
    Иначе свалих инжекторите на студен двигател и всички пръскат струя като мъгла, която вероятно е недостатъчно да запали.
    Това което единствено не пробвах е много бедна смес на газ на празен ход, но не над 25%.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Купи си една Фиеста и пак ще говорим.
    Препоръчвам също определени модели на Киа.
    Разбира се надеждността на FSI и елсистемите на ВАГ е легендарна.

    НЯМА марка и модел автомобил, който да може да се поправи чрез постове във форуми и ФБ, ако човека никога не е ремонтирал автомобили.
    Или е пипал само ладата и москвича

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Ами фиат разказаха играта на цялата автомобилна индустрия с един модел. Това което пробвах тук, на 100 процента на друга кола щеще да даде резултат или да открие проблема. Макаронаджиите поне да излязат и да кажат какво им е на колите ?

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Бензин не се пробва така.
    Но е очевидно, че не е от бензина.
    Ако е от бензина - проблем ще има при всяко палене, защото бензина си е същия и при студено палене и при загрял двигател.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    К. Станикина написа: Преглед на мнението

    Така излиза ,че явно не са както сме свикнали ?
    въртиш кл
    юча и пали винаги от 1 път.
    ами при мен поне. При теб как е?

    Напиши коментар:


  • К. Станикина
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Ами да закрия темата освен че са си така и няма решение. Съмнявах се че руския бензин е боклук но източих малко в една капачка и като му драснах клекчата, веднага се възпламени. Безаварийно през 2023-та
    Така излиза ,че явно не са както сме свикнали ?
    въртиш кл
    юча и пали винаги от 1 път.

    Напиши коментар:

Working...
X