Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Optimst5
    отговори
    К. Станикина написа: Преглед на мнението

    Така излиза ,че явно не са както сме свикнали 😄
    въртиш кл
    юча и пали винаги от 1 път.
    ами при мен поне. При теб как е?

    Напиши коментар:


  • К. Станикина
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Ами да закрия темата освен че са си така и няма решение. Съмнявах се че руския бензин е боклук но източих малко в една капачка и като му драснах клекчата, веднага се възпламени. Безаварийно през 2023-та
    Така излиза ,че явно не са както сме свикнали ?
    въртиш кл
    юча и пали винаги от 1 път.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Ами да закрия темата освен че са си така и няма решение. Съмнявах се че руския бензин е боклук но източих малко в една капачка и като му драснах клекчата, веднага се възпламени. Безаварийно през 2023-та

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Щях да я карам при ел майстор, заради този проблем, но се оказа че на газ пали веднага, въпреки че стартера върти малко по дълго. След палене държи стабилни обороти - 1300. На бензин от известно време са 1000.
    Някой има ли идея какво още да проверя?

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението
    АКО е от бензина - тест се прави за 10-тина минути . След това е ясно дали е от бензина.
    Струва ми се че проблема е от гнездото на контактния ключ. Ако придържам ключа максимално нагоре, колата пали от втория път.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    АКО е от бензина - тест се прави за 10-тина минути . След това е ясно дали е от бензина.

    Иначе може да се добвя:
    - спирачна течност
    - спирт
    - двутактово масло
    - керосин
    - добавка за почистване на инжекционната система
    - добавка за повишаване на октановото число
    - добавка за смазване на клапаните
    - газ за горене
    - ОМВ дупер 100
    - ШЕЛЛ випауър супер дупер
    ......

    но при изправна горивна и запалителна системи - няма да има проблем с паленето при нормален бензин.
    Ако е заредил някъв бъркоч тип смес 'цар Киро' - всяка кола ще има проблем .

    Напиши коментар:


  • BO
    отговори
    Газта за горене е въглеводород. Като такъв не може да се разтвори с вода и е безсмислено да се слага, за да "абсорбира" водата. Спиртът е алкохол, който е разтворим във вода.

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението

    това не е МИГ-21
    нито дизелова печка

    иначе може и светена вода да добави, но най-добре да си купува само качествен бензин.
    Иначе ако е от бензина - тест се прави точно за 3 минути.
    За справка - на Миг-21 в горивото се слага течност предотвратяваща кристализирането на горивото на големи височини.
    На дизеловото гориво се слага гас за горене , а на бензина - спирт за горене. Спирта и газта абсорбират водата в горивото . За без пари - толкова .

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    dobrujanetza написа: Преглед на мнението
    В бензина може да се добави един литър спирт на един резервоар бензин.
    това не е МИГ-21
    нито дизелова печка

    иначе може и светена вода да добави, но най-добре да си купува само качествен бензин.
    Иначе ако е от бензина - тест се прави точно за 3 минути.

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    В бензина може да се добави един литър спирт на един резервоар бензин.

    Напиши коментар:


  • Dido_Lyubenov
    отговори
    Проблема е от бензина според мен. Мой колега с друга марка бензинова кола има същия проблем в температурния диапазон от 1 до 4 градуса външна температура, но като зарежда евтин бензин от малка бензиностанция. С хубав бензин няма проблем.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Може и да дадеш необходимото към командната верига на релето също - обикновено '-'

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    това дали ще е възможно, релето е 12v, 20amp но не може да се разглабя. Имам едно подобно за чистачки и на него му се маха капака
    С кабел даваш 'на късо' между двете 'дупки' на силовата верига на релето в женското гнездо където се пъха релето.
    Никакво разглабяне не се прави.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    това дали ще е възможно, релето е 12v, 20amp но не може да се разглабя. Имам едно подобно за чистачки и на него му се маха капака

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението

    как се прави това - кабел от плюса на акумулатора до пина на помпата, който отговаря за 12 волта при контакт(първо трябва да се провери на буксата къде са 12в)?
    Или се затварят контактите на релето на помпата.

    Писани са десетки теми за 1,4 турбо бензин.До момента никой не е намерил решение на проблема с трудното първо палене.Изказват се мнения че този мотор има най-вероятно софтуерен проблем.
    Мисля че някъде по чуждите форуми колега беше писал че след едногодишнш мъки и сменени части за половин нова кола е напълнил резервоара до горе и на следващите няколко дни колата е палила нормално.Но кой знае?
    Трудно палене има и при други модели.
    Трудно палене при бензин е от лоша смес или лоша искра.
    Възможните причини са твърде много:
    - помпа
    - МПХ
    -МАП
    -дросел
    -заслонки
    -свещи
    -кабели
    -бобини
    -инжектори
    -клапани
    - разтегнат ангренаж
    - бутала
    - температурен датчик
    .... има и още

    Ако се тръгне към безмозъчна смяна на 'възможни проблемни части' без първо да е намерена причината, то може да се налеят една кофа пари без да се постигне ефект.

    Последна редакция от PM_u_bo; 06.12.2022, 10:24.

    Напиши коментар:

Working...
X