Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Да съобщя че след 250 км на бензин, колата пали от третия път. Все пак другата седмица ще отида на настройка на газта, но след като не мога да я докарам да пали от раз, не съм оптимист. В движение е по пъргава на бензин и няма проблеми в никакъв режим на каране. Разход не съм изчислил защото трябва да напълня резервоара а не искам защото бензина ще застои. На борд компютъра показва 7 смесено. Колкото ѝ дават и по каталог
-
Тогава е безмислено да търсиш проблема в газовата.Optimst5 написа: Преглед на мнениетосамо на бензин, макар и градско. Сигурен съм понеже поне седмица нямаше газ в бутилката
Може да се получава лоша адаптация заради бензина.
А може и да се получава коректна адаптация на моментното състояние на бензин, която да пречи на първо палене.
изброих вече какво трябва да се провери - там са нещата, които променят адаптацията.
- 1 like
Напиши коментар:
-
само на бензин, макар и градско. Сигурен съм понеже поне седмица нямаше газ в бутилката
Напиши коментар:
-
САМО На бензин ли я кара този ден след като е запалила добре?Optimst5 написа: Преглед на мнението... След ресет запали добре, на следващия ден не. Пък не е вариант на всяко палене да я рестартирам...
С тия съвети си тръгнал към нов двигател или основен ремонт. Хората явно не знаят какво говорят. Не и за точния модел автомобил , с който си ти.Optimst5 написа: Преглед на мнениетоПредложиха ми вариант да се махне постоянния плюс на бензиновия компютър и да се направи с плюс през контакт. Това уж щяло да трие адаптациите след всяко гасене на колата и евентуално би имало ефект на проблема. Също ми казаха че колите с турбо се настройват на газ с широколентова сонда ?
Напиши коментар:
-
Важно е да не са гладки тръбички а да има засек за да не излиза маркуча. Тези са в София:Optimst5 написа: Преглед на мнениетосвещите са точните, лулите на бобините са наред. Няма разлика в паленето според околната температура. Тествал съм я като ида на работа сутринта, след 8,5 часа си пали веднага. А за ресета - и на топъл и студен двигател съм го правел. Ще махна клапаните, просто търся правилните снадки да не капе после
https://gav-bulgaria.com/product/%D0...5%D1%80%D0%B8/Последна редакция от kiriluz1; 03.10.2022, 12:23.
- 1 like
Напиши коментар:
-
свещите са точните, лулите на бобините са наред. Няма разлика в паленето според околната температура. Тествал съм я като ида на работа сутринта, след 8,5 часа си пали веднага. А за ресета - и на топъл и студен двигател съм го правел. Ще махна клапаните, просто търся правилните снадки да не капе после
Напиши коментар:
-
Първо махни възвратните клапани. В казармата имахме един капитан дето казваше: Не съм казал но повтарям.....Optimst5 написа: Преглед на мнениеторазгледах поста. Но все пак ще пробвам с почистване, пък нека е и профилактично и да знам че там проблем няма да имам. За филтърчета, специално на тези, ще попитам сменят ли се
Та и аз така. Иначе ресетване на всяко палене не върви, при мен беше на месец,два в зависимост от карането. При проблем и по хранене с бензин или запалителна система пак ще омазва адаптацията. Свещите правилните ли са? И как точно я ресетнал? На топъл или студен двигател? След това веднага ли мина на газ или я покарай на бензин? На бобините гумените лули здрави ли са? Предполагам всичко е проверено,но да питам пак. При дни с дъжд и влага има ли промяна в паленето? Околната температура също така променя ли паленето?
Последна редакция от kiriluz1; 03.10.2022, 12:07.
Напиши коментар:
-
разгледах поста. Но все пак ще пробвам с почистване, пък нека е и профилактично и да знам че там проблем няма да имам. За филтърчета, специално на тези, ще попитам сменят ли се
Напиши коментар:
-
Това с махането на плюса го забрави,няма да се получи,става при по-стари коли. Ето нещо за инжекторите,въпреки че смятам че няма как да са запушени само сутрин при първо палене ,в последните три поста пише за филтърчета на инжекторите:
https://www.fiatforum.com/threads/fi....454876/page-2Последна редакция от kiriluz1; 03.10.2022, 11:02.
- 1 like
Напиши коментар:
-
добавката на бардал два пъти я сипвах на старата си кола и честно казано абсолютно никаква разлика нямаше. И тук горе долу така, като изключим че онзи ден над 5 пъти въртях докато запали. След ресет запали добре, на следващия ден не. Пък не е вариант на всяко палене да я рестартирам
Предложиха ми вариант да се махне постоянния плюс на бензиновия компютър и да се направи с плюс през контакт. Това уж щяло да трие адаптациите след всяко гасене на колата и евентуално би имало ефект на проблема. Също ми казаха че колите с турбо се настройват на газ с широколентова сонда ?
Напиши коментар:
-
Ако си ползваш добавка за чистене на инжектори, която се слага в резервоара - при по-стари автомобили, над 4 - 5 г. тя по-често има влошаващ ефект.Optimst5 написа: Преглед на мнениетоАми поизчерпаха се вариантите. Слагах добавка за почистване на инжектори, добавка към маслото за повдигачите, чистих дросел и тн. . ...
Това е поради 'разтварянето' на всички отлагания по резервоар, бензинов филтър и навсякъде другаде по горивната система и пращането им към инжекторите.
Вероятно е влошила нещата, или ако си имал късмет - не е дала никакъв ефект.
Не става ясно след ресетване на адаптация при теб, дали се оправя първото палене?
Последна редакция от PM_u_bo; 03.10.2022, 16:03.
Напиши коментар:
-
Тук само го задаваш какво е за да може да го сметне,а иначе реално измерено беше когато гледаш картата и ако не се лъжа беше 1,35 бара. Всъщност отдолу в момента е 2 бара,но това е защото си на бензин.Optimst5 написа: Преглед на мнението
- 1 like
Напиши коментар:
-
Явно има нужда, в момента налягането е 1.05 бараkiriluz1 написа: Преглед на мнениетоНа първо време бих вдигнал налягането на редуктора на 1,5бара, например. Това би довело до сваляне на времената при различни обороти и с включени консуматори.
Напиши коментар:
-
183 коня ,ама атмосферен двигател. Високите газови времена са функция или от неправилни инжектори( неправилни калибрирани,някои имат щуцери които се пробиват спрямо кубатурата на двигателя) или ниско налягане на редуктора.Optimst5 написа: Преглед на мнениетоТози е http://www.auto-gas-bg.com/bg_BG/pro...83-hp-569.html И наистина пише 1.2 бара. Но пък го дават за 183 коня..
- 1 like
Напиши коментар:
-
Този е http://www.auto-gas-bg.com/bg_BG/pro...83-hp-569.html И наистина пише 1.2 бара. Но пък го дават за 183 коня..
Напиши коментар:
Реклама
Collapse

Напиши коментар: