Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    няколко пъти пробвах това и пали отново след втория или третия опит. Отзад излиза полу прозрачен лек пушек
    Цвят на пушека?

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението
    Лесно може а разбереш дали е от налягането на б.помпа. Просто правиш следното - даваш на контакт, изчакваш 5 секунди, изключваш от контакт, след 1 секунда пак даваш на контакт за 5 секунди и пак изключваш за 1 секунда, пак даваш на контакт за 3 секунди и без да изключваш направо въртиш със стартера.
    1. Ако запали веднага - проблема е с помпата или клапана против връщане
    2. ако пак трябват 3 пъти да въртиш преди да запали - проблема е задавяне най вероятно -- някой да снима клип какво излиза от аспуха при запалването от 3-тия път и ще помогнем пак.

    чакаме резултат или клип . Успех.
    няколко пъти пробвах това и пали отново след втория или третия опит. Отзад излиза полу прозрачен лек пушек

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    PM_u_bo така казват, обаче тогава колата усети че сондата е друга и не работеше добре докато загрее. Казаха ми да пробвам да изчистя и другата сонда и да видя ще се промени ли нещо. Ако не ще върна старата сонда която очевидно е здрава. Пробвах я аварийно да запали на газ и нямаше проблеми но все още остава варианта новата сонда да е объркала адаптациите и това да причинява проблема

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението

    ами малко те подведох, разгледах какво и кога съм сменял. Този проблем първо се появи когато смених предната ламбда сонда защото мислех че проблема с бедната смес е от нея. И тогава колата запали тегаво, тресеше, вибрираше и мирише доста на бензин от резервоара. Та мисля да си върна старата сонда
    Ламбдата не работи при палене на студена кола. Не работи и при студена кола.
    Ползва се от компютъра при загряла кола. Затова и повечето ламбди имат подгрев - за да загряват по-бързо.

    Накратко - ламбдата няма никакво отношение при паленето на студена кола.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Нямам такава опция в програмата
    Значи не е от това.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Нямам такава опция в програмата

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    не съм видял тази опция, ще проверя има ли я.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Не помня с кое ЕКУ ти беше колата,но при две от екутата има опция за обучение при смяна на ламбда сонда. Най-отдолу.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-08-30-12-11-54-940_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg Views:	0 Size:	325,5 KB ID:	2757233 ​​​​ Дали го направи като я смени?

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    kiriluz1 написа: Преглед на мнението
    Колко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и имаше същите проблеми след това газаджията ти я настрои. Е нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
    А за маркучите съм съгласен.
    ами малко те подведох, разгледах какво и кога съм сменял. Този проблем първо се появи когато смених предната ламбда сонда защото мислех че проблема с бедната смес е от нея. И тогава колата запали тегаво, тресеше, вибрираше и мирише доста на бензин от резервоара. Та мисля да си върна старата сонда

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    за изпарителя, имаше един наранен и да взема мерки преди да изпусне водата

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението

    не знам къде е крана, вероятно имаш предвид клапана на бутилката, но тъй като не съм сигурен, не пипам. Бушон на газта също не намерих, вероято е сложен при останалите. Преди да я загася я оставих на бензин и на другата сутрин запали нормално. Сега дали е нещо механично по двигателя, или по газта ще е трудно да се разбере. Един газаджия вика настройка, друг изпарител или рейка, трети не е от газта и така.




    сякаш малко след настройката се появи. После сменях и маркучи и антифриз, но не знам дали е свързано.
    Покарай я малко само на бензин и виж дали ще пали лесно. Кои маркучи си сменял?
    Последна редакция от kiriluz1; 01.08.2022, 15:23.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението
    Изглежда баща ти е прав. Лесно се пробва дали е така: Оставяш колата да работи на газ и завърташ крана на газовата, съответно след секудни колата изгасва. Палиш си я на бензин и я оставяш за през нощта.
    Ако на сутринта е ок -- значи газови дюзи, Ако на сутринта е същото - правиш упражнението пак, но добавяш тоя пъти вече като я запалиш на бензин и после вадиш бушона на б.помпа в резервоара. Колата пак гасне и чакаш цяла нощ.
    Сутринта, пъро слагаш бушона и после гледаш какво е. Ако се е оправило - б.дюзи.
    Ако не е - това ти е недиагностицирания проблем.


    Това е рецепта за пожар.
    не знам къде е крана, вероятно имаш предвид клапана на бутилката, но тъй като не съм сигурен, не пипам. Бушон на газта също не намерих, вероято е сложен при останалите. Преди да я загася я оставих на бензин и на другата сутрин запали нормално. Сега дали е нещо механично по двигателя, или по газта ще е трудно да се разбере. Един газаджия вика настройка, друг изпарител или рейка, трети не е от газта и така.

    kiriluz1 написа: Преглед на мнението
    Колко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и газаджията ти я настрои. Е след това нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
    А за маркучите съм съгласен.

    сякаш малко след настройката се появи. После сменях и маркучи и антифриз, но не знам дали е свързано.
    Последна редакция от Optimst5; 01.08.2022, 15:16.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Колко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и имаше същите проблеми след това газаджията ти я настрои. Е нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
    А за маркучите съм съгласен.
    Последна редакция от kiriluz1; 01.08.2022, 15:15.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    ... макс 10 секунди има вибрации....
    Изглежда баща ти е прав. Лесно се пробва дали е така: Оставяш колата да работи на газ и завърташ крана на газовата, съответно след секудни колата изгасва. Палиш си я на бензин и я оставяш за през нощта.
    Ако на сутринта е ок -- значи газови дюзи, Ако на сутринта е същото - правиш упражнението пак, но добавяш тоя пъти вече като я запалиш на бензин и после вадиш бушона на б.помпа в резервоара. Колата пак гасне и чакаш цяла нощ.
    Сутринта, пъро слагаш бушона и после гледаш какво е. Ако се е оправило - б.дюзи.
    Ако не е - това ти е недиагностицирания проблем.

    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    маркучите за газ от дюзите до рейката са станали кафяви вероятно от старост и вместо скоби, се държат със свински опашки ?
    Това е рецепта за пожар.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    PM_u_bo да кажем към макс 10 секунди има вибрации. Понякога оборотите се колебаят между 1200 и 800 а друг път държи към 1200 и плавно сваля но двигателя пак вибрира. Не пипам газта като паля и докато загрее. Нещо което ми направи впечатление - маркучите за газ от дюзите до рейката са станали кафяви вероятно от старост и вместо скоби, се държат със свински опашки ?

    Напиши коментар:

Working...
X