Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Здравейте! Много полезна информация намерих тук за първото палене. Доста време и аз се тормозя с този проблем, аз съм с Брава 1.8.След дълго каране с леко скъсан маркуч след дебитомер си мисля че компютъра се е збъркал. Също и газовите настройки ми бяха със слаба смес, но ги нагласихме до 120км че после ламбата не отчита.Като откача клемите, после на бензин се обърква и забива докато се адаптира и не може да го направи напълно остава леко прекъсване понякога. Въпроса ми е дали проблема може да е в компютъра и дали ще мога да закача към преходника от 3 пин към одб-блутууд връзка със софтуер към телефон. Имам кабели и софтуер но се изморих да човъркам и още не съм ги пробвал, защото на газ си върви добре.Последна редакция от Mihail4o; 16.09.2022, 22:35.
-
Аз лично ползвам Вентура гараж и съм страшно доволен от тях. Виж секцията добри и лоши сервизи във форума и си прецени.Optimst5 написа: Преглед на мнението
Напиши коментар:
-
Чистих датчик колянов вал защото имаше доста логика в него да е проблема. Резултата е още по лош старт, колата си спира цилиндрите и тресе докато загрее. Междувременно, имате ли препоръка за сервиз в София, който може да презацепи ангренажа но СЪС инструменти а не на белези?Последна редакция от Optimst5; 15.09.2022, 10:05.
Напиши коментар:
-
това ми остана да пробвам и я засилвам при местните "специалисти" да я разучаватInsane написа: Преглед на мнениетоКато караш на газ и преди да гасиш колата изфорсирай 3-3500 оборота и врътни ключа, за да изхвърли останалите газови пари колата, щот после и на бензин да палиш то има газ в двигателя. Служебната е така и съм я тествал по тоя начин Ако я гася директно, после на бензин пали от 5-6 оборота на стартера. Ако обаче направя горното, колата пали от половин оборот всеки път.
Напиши коментар:
-
спри я на плочки дето са сиви или бели. така нищо не се разбира за цвета.
на какво мирише тоя пушек?
Напиши коментар:
-
-
Цвят на пушека?Optimst5 написа: Преглед на мнениетоняколко пъти пробвах това и пали отново след втория или третия опит. Отзад излиза полу прозрачен лек пушек
Напиши коментар:
-
няколко пъти пробвах това и пали отново след втория или третия опит. Отзад излиза полу прозрачен лек пушекPM_u_bo написа: Преглед на мнениетоЛесно може а разбереш дали е от налягането на б.помпа. Просто правиш следното - даваш на контакт, изчакваш 5 секунди, изключваш от контакт, след 1 секунда пак даваш на контакт за 5 секунди и пак изключваш за 1 секунда, пак даваш на контакт за 3 секунди и без да изключваш направо въртиш със стартера.
1. Ако запали веднага - проблема е с помпата или клапана против връщане
2. ако пак трябват 3 пъти да въртиш преди да запали - проблема е задавяне най вероятно -- някой да снима клип какво излиза от аспуха при запалването от 3-тия път и ще помогнем пак.
чакаме резултат или клип . Успех.
Напиши коментар:
-
PM_u_bo така казват, обаче тогава колата усети че сондата е друга и не работеше добре докато загрее. Казаха ми да пробвам да изчистя и другата сонда и да видя ще се промени ли нещо. Ако не ще върна старата сонда която очевидно е здрава. Пробвах я аварийно да запали на газ и нямаше проблеми но все още остава варианта новата сонда да е объркала адаптациите и това да причинява проблема
Напиши коментар:
-
Ламбдата не работи при палене на студена кола. Не работи и при студена кола.Optimst5 написа: Преглед на мнението
ами малко те подведох, разгледах какво и кога съм сменял. Този проблем първо се появи когато смених предната ламбда сонда защото мислех че проблема с бедната смес е от нея. И тогава колата запали тегаво, тресеше, вибрираше и мирише доста на бензин от резервоара. Та мисля да си върна старата сонда
Ползва се от компютъра при загряла кола. Затова и повечето ламбди имат подгрев - за да загряват по-бързо.
Накратко - ламбдата няма никакво отношение при паленето на студена кола.
Напиши коментар:
-
Значи не е от това.Optimst5 написа: Преглед на мнениетоНямам такава опция в програмата
Напиши коментар:
-
-
ами малко те подведох, разгледах какво и кога съм сменял. Този проблем първо се появи когато смених предната ламбда сонда защото мислех че проблема с бедната смес е от нея. И тогава колата запали тегаво, тресеше, вибрираше и мирише доста на бензин от резервоара. Та мисля да си върна старата сондаkiriluz1 написа: Преглед на мнениетоКолко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и имаше същите проблеми след това газаджията ти я настрои. Е нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
А за маркучите съм съгласен.
Напиши коментар:
Реклама
Collapse

Напиши коментар: