Optimst5 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоЛесно може а разбереш дали е от налягането на б.помпа. Просто правиш следното - даваш на контакт, изчакваш 5 секунди, изключваш от контакт, след 1 секунда пак даваш на контакт за 5 секунди и пак изключваш за 1 секунда, пак даваш на контакт за 3 секунди и без да изключваш направо въртиш със стартера.
1. Ако запали веднага - проблема е с помпата или клапана против връщане
2. ако пак трябват 3 пъти да въртиш преди да запали - проблема е задавяне най вероятно -- някой да снима клип какво излиза от аспуха при запалването от 3-тия път и ще помогнем пак.
чакаме резултат или клип . Успех.
Напиши коментар:
-
PM_u_bo така казват, обаче тогава колата усети че сондата е друга и не работеше добре докато загрее. Казаха ми да пробвам да изчистя и другата сонда и да видя ще се промени ли нещо. Ако не ще върна старата сонда която очевидно е здрава. Пробвах я аварийно да запали на газ и нямаше проблеми но все още остава варианта новата сонда да е объркала адаптациите и това да причинява проблема
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението
ами малко те подведох, разгледах какво и кога съм сменял. Този проблем първо се появи когато смених предната ламбда сонда защото мислех че проблема с бедната смес е от нея. И тогава колата запали тегаво, тресеше, вибрираше и мирише доста на бензин от резервоара. Та мисля да си върна старата сонда
Ползва се от компютъра при загряла кола. Затова и повечето ламбди имат подгрев - за да загряват по-бързо.
Накратко - ламбдата няма никакво отношение при паленето на студена кола.
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоНямам такава опция в програмата
Напиши коментар:
-
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоКолко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и имаше същите проблеми след това газаджията ти я настрои. Е нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
А за маркучите съм съгласен.
Напиши коментар:
-
за изпарителя, имаше един наранен и да взема мерки преди да изпусне водата
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението
не знам къде е крана, вероятно имаш предвид клапана на бутилката, но тъй като не съм сигурен, не пипам. Бушон на газта също не намерих, вероято е сложен при останалите. Преди да я загася я оставих на бензин и на другата сутрин запали нормално. Сега дали е нещо механично по двигателя, или по газта ще е трудно да се разбере. Един газаджия вика настройка, друг изпарител или рейка, трети не е от газта и така.
сякаш малко след настройката се появи. После сменях и маркучи и антифриз, но не знам дали е свързано.Последна редакция от kiriluz1; 01.08.2022, 15:23.
Напиши коментар:
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоИзглежда баща ти е прав. Лесно се пробва дали е така: Оставяш колата да работи на газ и завърташ крана на газовата, съответно след секудни колата изгасва. Палиш си я на бензин и я оставяш за през нощта.
Ако на сутринта е ок -- значи газови дюзи, Ако на сутринта е същото - правиш упражнението пак, но добавяш тоя пъти вече като я запалиш на бензин и после вадиш бушона на б.помпа в резервоара. Колата пак гасне и чакаш цяла нощ.
Сутринта, пъро слагаш бушона и после гледаш какво е. Ако се е оправило - б.дюзи.
Ако не е - това ти е недиагностицирания проблем.
Това е рецепта за пожар.
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоКолко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и газаджията ти я настрои. Е след това нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
А за маркучите съм съгласен.
сякаш малко след настройката се появи. После сменях и маркучи и антифриз, но не знам дали е свързано.Последна редакция от Optimst5; 01.08.2022, 15:16.
Напиши коментар:
-
Колко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и имаше същите проблеми след това газаджията ти я настрои. Е нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
А за маркучите съм съгласен.Последна редакция от kiriluz1; 01.08.2022, 15:15.
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението... макс 10 секунди има вибрации....
Ако на сутринта е ок -- значи газови дюзи, Ако на сутринта е същото - правиш упражнението пак, но добавяш тоя пъти вече като я запалиш на бензин и после вадиш бушона на б.помпа в резервоара. Колата пак гасне и чакаш цяла нощ.
Сутринта, пъро слагаш бушона и после гледаш какво е. Ако се е оправило - б.дюзи.
Ако не е - това ти е недиагностицирания проблем.
Optimst5 написа: Преглед на мнениетомаркучите за газ от дюзите до рейката са станали кафяви вероятно от старост и вместо скоби, се държат със свински опашки ?
Напиши коментар:
-
PM_u_bo да кажем към макс 10 секунди има вибрации. Понякога оборотите се колебаят между 1200 и 800 а друг път държи към 1200 и плавно сваля но двигателя пак вибрира. Не пипам газта като паля и докато загрее. Нещо което ми направи впечатление - маркучите за газ от дюзите до рейката са станали кафяви вероятно от старост и вместо скоби, се държат със свински опашки ?
Напиши коментар:
Реклама
Collapse
Напиши коментар: