Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Да спрях да се тормозя с този проблем, но проблема с първото палене мисля че е свързан затова писах в тази тема. Мисля че е свързано с богата и бедна смес където се споменава в темата, затова се заинтересувах за ЕКУ,и след като може да се трият грешки ще пробвам да се свържа, а и мисля, че живите данни са ми достатъчни да разбера къде са проблемите. А това че като се рестартира с клемите и бензина се обърква дали може да е от някоя грешка която не може да се изтрие след рестарт, а само със софтуер? Тормозя се със всичко по този фият защото 10 години нямаше никакви проблеми газ-бензин не се усещаше на какво се кара,и не ми дава мира ако има нещо нередно.
-
Mihail4o написа: Преглед на мнениетоЗдравейте! Много полезна информация намерих тук за първото палене. Доста време и аз се тормозя с този проблем, аз съм с Брава 1.8.След дълго каране с леко скъсан маркуч след дебитомер си мисля че компютъра се е збъркал. Също и газовите настройки ми бяха със слаба смес, но ги нагласихме до 120км че после ламбата не отчита.Като откача клемите, после на бензин се обърква и забива докато се адаптира и не може да го направи напълно остава леко прекъсване понякога. Въпроса ми е дали проблема може да е в компютъра и дали ще мога да закача към преходника от 3 пин към одб-блутууд връзка със софтуер към телефон. Имам кабели и софтуер но се изморих да човъркам и още не съм ги пробвал, защото на газ си върви добре.Последна редакция от kiriluz1; 16.09.2022, 22:34.
Напиши коментар:
-
Здравейте! Много полезна информация намерих тук за първото палене. Доста време и аз се тормозя с този проблем, аз съм с Брава 1.8.След дълго каране с леко скъсан маркуч след дебитомер си мисля че компютъра се е збъркал. Също и газовите настройки ми бяха със слаба смес, но ги нагласихме до 120км че после ламбата не отчита.Като откача клемите, после на бензин се обърква и забива докато се адаптира и не може да го направи напълно остава леко прекъсване понякога. Въпроса ми е дали проблема може да е в компютъра и дали ще мога да закача към преходника от 3 пин към одб-блутууд връзка със софтуер към телефон. Имам кабели и софтуер но се изморих да човъркам и още не съм ги пробвал, защото на газ си върви добре.Последна редакция от Mihail4o; 16.09.2022, 21:35.
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението
Напиши коментар:
-
Чистих датчик колянов вал защото имаше доста логика в него да е проблема. Резултата е още по лош старт, колата си спира цилиндрите и тресе докато загрее. Междувременно, имате ли препоръка за сервиз в София, който може да презацепи ангренажа но СЪС инструменти а не на белези?Последна редакция от Optimst5; 15.09.2022, 09:05.
Напиши коментар:
-
Insane написа: Преглед на мнениетоКато караш на газ и преди да гасиш колата изфорсирай 3-3500 оборота и врътни ключа, за да изхвърли останалите газови пари колата, щот после и на бензин да палиш то има газ в двигателя. Служебната е така и съм я тествал по тоя начин Ако я гася директно, после на бензин пали от 5-6 оборота на стартера. Ако обаче направя горното, колата пали от половин оборот всеки път.
Напиши коментар:
-
спри я на плочки дето са сиви или бели. така нищо не се разбира за цвета.
на какво мирише тоя пушек?
Напиши коментар:
-
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоняколко пъти пробвах това и пали отново след втория или третия опит. Отзад излиза полу прозрачен лек пушек
Напиши коментар:
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоЛесно може а разбереш дали е от налягането на б.помпа. Просто правиш следното - даваш на контакт, изчакваш 5 секунди, изключваш от контакт, след 1 секунда пак даваш на контакт за 5 секунди и пак изключваш за 1 секунда, пак даваш на контакт за 3 секунди и без да изключваш направо въртиш със стартера.
1. Ако запали веднага - проблема е с помпата или клапана против връщане
2. ако пак трябват 3 пъти да въртиш преди да запали - проблема е задавяне най вероятно -- някой да снима клип какво излиза от аспуха при запалването от 3-тия път и ще помогнем пак.
чакаме резултат или клип . Успех.
Напиши коментар:
-
PM_u_bo така казват, обаче тогава колата усети че сондата е друга и не работеше добре докато загрее. Казаха ми да пробвам да изчистя и другата сонда и да видя ще се промени ли нещо. Ако не ще върна старата сонда която очевидно е здрава. Пробвах я аварийно да запали на газ и нямаше проблеми но все още остава варианта новата сонда да е объркала адаптациите и това да причинява проблема
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението
ами малко те подведох, разгледах какво и кога съм сменял. Този проблем първо се появи когато смених предната ламбда сонда защото мислех че проблема с бедната смес е от нея. И тогава колата запали тегаво, тресеше, вибрираше и мирише доста на бензин от резервоара. Та мисля да си върна старата сонда
Ползва се от компютъра при загряла кола. Затова и повечето ламбди имат подгрев - за да загряват по-бързо.
Накратко - ламбдата няма никакво отношение при паленето на студена кола.
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоНямам такава опция в програмата
Напиши коментар:
Реклама
Collapse
Напиши коментар: