Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Mihail4o
    отговори
    Да спрях да се тормозя с този проблем, но проблема с първото палене мисля че е свързан затова писах в тази тема. Мисля че е свързано с богата и бедна смес където се споменава в темата, затова се заинтересувах за ЕКУ,и след като може да се трият грешки ще пробвам да се свържа, а и мисля, че живите данни са ми достатъчни да разбера къде са проблемите. А това че като се рестартира с клемите и бензина се обърква дали може да е от някоя грешка която не може да се изтрие след рестарт, а само със софтуер? Тормозя се със всичко по този фият защото 10 години нямаше никакви проблеми газ-бензин не се усещаше на какво се кара,и не ми дава мира ако има нещо нередно.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Mihail4o написа: Преглед на мнението
    Здравейте! Много полезна информация намерих тук за първото палене. Доста време и аз се тормозя с този проблем, аз съм с Брава 1.8.След дълго каране с леко скъсан маркуч след дебитомер си мисля че компютъра се е збъркал. Също и газовите настройки ми бяха със слаба смес, но ги нагласихме до 120км че после ламбата не отчита.Като откача клемите, после на бензин се обърква и забива докато се адаптира и не може да го направи напълно остава леко прекъсване понякога. Въпроса ми е дали проблема може да е в компютъра и дали ще мога да закача към преходника от 3 пин към одб-блутууд връзка със софтуер към телефон. Имам кабели и софтуер но се изморих да човъркам и още не съм ги пробвал, защото на газ си върви добре.
    Ти си с ЕКУ Хитачи което се ресетва след откачане на акумулатора, с три пинов преход можеш да се закачиш към ЕКУ то ,но единствено за живи данни или за наблюдение и чистене на грешки и някой друг тест. След като ти върви на газ (90% от времето) не си заслужава да инвестиряш време ,пари и усилия. Лично мое мнение.
    Последна редакция от kiriluz1; 16.09.2022, 22:34.

    Напиши коментар:


  • Mihail4o
    отговори
    Здравейте! Много полезна информация намерих тук за първото палене. Доста време и аз се тормозя с този проблем, аз съм с Брава 1.8.След дълго каране с леко скъсан маркуч след дебитомер си мисля че компютъра се е збъркал. Също и газовите настройки ми бяха със слаба смес, но ги нагласихме до 120км че после ламбата не отчита.Като откача клемите, после на бензин се обърква и забива докато се адаптира и не може да го направи напълно остава леко прекъсване понякога. Въпроса ми е дали проблема може да е в компютъра и дали ще мога да закача към преходника от 3 пин към одб-блутууд връзка със софтуер към телефон. Имам кабели и софтуер но се изморих да човъркам и още не съм ги пробвал, защото на газ си върви добре.
    Последна редакция от Mihail4o; 16.09.2022, 21:35.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Click image for larger version Name:	квал.jpg Views:	0 Size:	72,5 KB ID:	2757372
    Чистих датчик колянов вал защото имаше доста логика в него да е проблема. Резултата е още по лош старт, колата си спира цилиндрите и тресе докато загрее. Междувременно, имате ли препоръка за сервиз в София, който може да презацепи ангренажа но СЪС инструменти а не на белези?
    Аз лично ползвам Вентура гараж и съм страшно доволен от тях. Виж секцията добри и лоши сервизи във форума и си прецени.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Click image for larger version  Name:	квал.jpg Views:	0 Size:	72,5 KB ID:	2757372
    Чистих датчик колянов вал защото имаше доста логика в него да е проблема. Резултата е още по лош старт, колата си спира цилиндрите и тресе докато загрее. Междувременно, имате ли препоръка за сервиз в София, който може да презацепи ангренажа но СЪС инструменти а не на белези?
    Последна редакция от Optimst5; 15.09.2022, 09:05.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори

    Като караш на газ и преди да гасиш колата изфорсирай 3-3500 оборота и врътни ключа, за да изхвърли останалите газови пари колата, щот после и на бензин да палиш то има газ в двигателя. Служебната е така и съм я тествал по тоя начин Ако я гася директно, после на бензин пали от 5-6 оборота на стартера. Ако обаче направя горното, колата пали от половин оборот всеки път.
    това ми остана да пробвам и я засилвам при местните "специалисти" да я разучават

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    спри я на плочки дето са сиви или бели. така нищо не се разбира за цвета.
    на какво мирише тоя пушек?

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Watch this video on Streamable.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    няколко пъти пробвах това и пали отново след втория или третия опит. Отзад излиза полу прозрачен лек пушек
    Цвят на пушека?

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението
    Лесно може а разбереш дали е от налягането на б.помпа. Просто правиш следното - даваш на контакт, изчакваш 5 секунди, изключваш от контакт, след 1 секунда пак даваш на контакт за 5 секунди и пак изключваш за 1 секунда, пак даваш на контакт за 3 секунди и без да изключваш направо въртиш със стартера.
    1. Ако запали веднага - проблема е с помпата или клапана против връщане
    2. ако пак трябват 3 пъти да въртиш преди да запали - проблема е задавяне най вероятно -- някой да снима клип какво излиза от аспуха при запалването от 3-тия път и ще помогнем пак.

    чакаме резултат или клип . Успех.
    няколко пъти пробвах това и пали отново след втория или третия опит. Отзад излиза полу прозрачен лек пушек

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    PM_u_bo така казват, обаче тогава колата усети че сондата е друга и не работеше добре докато загрее. Казаха ми да пробвам да изчистя и другата сонда и да видя ще се промени ли нещо. Ако не ще върна старата сонда която очевидно е здрава. Пробвах я аварийно да запали на газ и нямаше проблеми но все още остава варианта новата сонда да е объркала адаптациите и това да причинява проблема

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението

    ами малко те подведох, разгледах какво и кога съм сменял. Този проблем първо се появи когато смених предната ламбда сонда защото мислех че проблема с бедната смес е от нея. И тогава колата запали тегаво, тресеше, вибрираше и мирише доста на бензин от резервоара. Та мисля да си върна старата сонда
    Ламбдата не работи при палене на студена кола. Не работи и при студена кола.
    Ползва се от компютъра при загряла кола. Затова и повечето ламбди имат подгрев - за да загряват по-бързо.

    Накратко - ламбдата няма никакво отношение при паленето на студена кола.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Нямам такава опция в програмата
    Значи не е от това.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Нямам такава опция в програмата

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    не съм видял тази опция, ще проверя има ли я.

    Напиши коментар:

Working...
X