Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • bsks
    отговори
    Чел съм чужди форуми, където са сменили половината кола и промяна няма. За мен последната логична опция е ремап на компютъра, като се настрои картата на горивото при студен старт.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Да, много въпроси. Който има загуби на антифриз, може да се насочи към проверка на гарнитурата.
    Аз все се каня да извадя инжекторите за да видя въобще пръскат ли. Входящия и изходащия маркуч съм ги насочвал в бутилка и се събира бензин. Като изходящото гориво сякаш е доста

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори
    Фиат 500 1.4 100 коня е със същата гарнитура като браво 1.4 90, при турбо версиите е друга. И отново стигаме до повече въпроси, отколкото отговори....

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    https://youtu.be/Ufs26w5eDdg?si=c_Oxg54L-8wfHWso&t=740
    Click image for larger version

Name:	tgetcyl.jpg
Views:	145
Size:	185,6 KB
ID:	2760540

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори
    Възможно е да влизат по 1-2 капки дневно, не знам. Някой гледал ли си е цилиндрите с камера, дали единия е по-чист от другите?
    Последна редакция от bsks; 25.10.2023, 16:34.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Така няма ли да има загуба на антифриз? При мен примерно, този месец, 700-800 км предимно по магистрала, не е мръднало. Тест за изгорели газове в антифриза няма ли да покаже ако има проблем?
    Последна редакция от Optimst5; 25.10.2023, 14:53.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Последния пост пише, че има малко разминаване на гарнитурата на главата, което кара минимално количество антифриз да минава, само когато е студен двигателя. Някакви мнения?

    https://www.fiat500owners.com/thread...-start.146863/
    Решение - Шлайф и нова гарнитура.

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори

    Последния пост пише, че има малко разминаване на гарнитурата на главата, което кара минимално количество антифриз да минава, само когато е студен двигателя. Някакви мнения?

    https://www.fiat500owners.com/thread...-start.146863/

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    Да се присъединя и аз към проблемното палене... Какво трябва да кажа на купувача, ако реша да я продавам тая кола!?!?
    Това нещо и ФИАТ не могат да го оправят. Заводски дефект.

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори
    Да се присъединя и аз към проблемното палене... Какво трябва да кажа на купувача, ако реша да я продавам тая кола!?!?

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението

    Ако решиш - звънни и - ще ги запишен а АЛФАОБД.
    За тази седмица не обещавам, но за следващата - може да нагласим нещо ...???

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    dobrujanetza написа: Преглед на мнението

    За съжаление не ползвам диагностика.
    Ако решиш - звънни и - ще ги запишен а АЛФАОБД.

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    dobrujanetza Ако ползваш диагностика, ще ми пратиш ли показанията при първо палене? Най се интересувам от инжекторното време
    За съжаление не ползвам диагностика.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    при мен времената са между 3 и 8мс при работила вече кола и между 15 и 25мс при студен двигател. Та, не съм много сигурен че толкова високи времена са нормални. В нета няма инфо, единствено успях за едно пунто да намеря видео как при палене на студено времената са около 7мс

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    dobrujanetza написа: Преглед на мнението
    Първото палене за деня - без значение по кое време е - пали много бързо . На топъл двигател проявява характер когато иска. Един път пали веднага , друг път не пали , иска втори път да завъртя. По думите на моя механик - това е фабричен бъг без решение. Прави се адаптация , и след седмица всичко е по старому ... Ще се кара така май ...
    Топла кола пали с по-малки времена дюзи, съответно ако са леко зацапани има по-малко добре разпрашено гориво и трудно запалва.
    Студена пуска повече гориво и съответно няма проблем.
    Ако купиш 4 нови дюзи най-вероятно фабричния бъг ще изчезне.
    Дюзите нов БОШ ще са по 100-120 лв ... не е като 800 лв/бр за Скайактив дюзи.


    mx rider написа: Преглед на мнението
    Махнах всичко.Държа я с повече гориво в резервоара,когато намалее започва да не пали.
    Най-вероятно си за отваряне на кошницата и ревизия . Ще е или помпа или маркуч.

    Последна редакция от PM_u_bo; 19.10.2023, 02:17.

    Напиши коментар:

Working...
X