Optimst5 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
-
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетос изхарчена газ и изтрити адаптации също не пали добре, с изключение на един път. За мен има нещо сбъркано в компютрите на тези коли да запомнят някакви газови адаптации, които после не могат да се изтрият 🙄
- 1 like
Напиши коментар:
-
с изхарчена газ и изтрити адаптации също не пали добре, с изключение на един път. За мен има нещо сбъркано в компютрите на тези коли да запомнят някакви газови адаптации, които после не могат да се изтрият 🙄 На газ единственият проблем е че при движение да кажем с 80 ако дам рязко газ колата забива и доста се замисля преди да ускори. Но и това не е всеки пътПоследна редакция от Optimst5; 27.09.2022, 14:13.
Напиши коментар:
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
ДА - АГУ ти 'адаптира' ЕКУ към недобрата си настройка и от това работата на бензин е лоша, следователно трудно пали на бензин.Последна редакция от kiriluz1; 27.09.2022, 15:40.
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоКато обобщение мога да кажа - без газ в системата и без да трия адаптации, след дълъг престой пали от 4 път. Ако изтрия адаптациите обаче, пали от първия. Тоест, съм за настройка на газта нали?
Напиши коментар:
-
не знам, но е факт че колата не се държи добре откакто сложих нова сонда. И май старата ми е последния шанс да се размина с дълга раздяла с колата в някой софийски сервиз
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоПри мен бензиновата помпа дава 4,2 бара на контакт, при завъртане на ключа 3,5 но не пали. Ако се остави закачен манометъра на изгасена кола след 15-тина минути падна до 2,6 бара и затворих капака.
И си върнах старата ламбда сонда, с която нямах проблем с паленето или тресене на двигателя. Човек, който се занимава с генерации ми каза че и двете сонди се сменят и съм сбъркал че съм сменил само едната. Скоро ще проверя как е студения старт
Напиши коментар:
-
При мен бензиновата помпа дава 4,2 бара на контакт, при завъртане на ключа 3,5 но не пали. Ако се остави закачен манометъра на изгасена кола след 15-тина минути падна до 2,6 бара и затворих капака.
И си върнах старата ламбда сонда, с която нямах проблем с паленето или тресене на двигателя. Човек, който се занимава с генерации ми каза че и двете сонди се сменят и съм сбъркал че съм сменил само едната. Скоро ще проверя как е студения старт
Напиши коментар:
-
Виж на самия изпарител вакуума ,приготви си един със същия диаметър,откачваш, закачваш и в чашата с вода другия край. Но се съмнявам това да е проблема,защото ще мирише на газ като я загасиш. Пък и твоя изпарител би трябвало да е с електромагнитен клапан,а не вакуумен. Иначе това с възвратните клапани е голям смях. Нещо като да е*еш дявола в полет.
- 2 харесвания
Напиши коментар:
-
проблема е че не намирам къде са хванали вакума, може да е отдолу на колектора и затова не се вижда
Напиши коментар:
-
Те не вършат работа,клапани са а не регулатор. Виж нещо интересно от английския форум:
"Също така проблемът със студения старт може да е изпарителя на LPG. Може да изтече LPG във входящия колектор през връзката на вакуумния маркуч на изпарителя. Това можете да проверите, след като шофирате на LPG, изключете двигателя, намерете вакуумния маркуч на входящия колектор, разкачете го и поставете края на маркуча в чаша вода. Ако имате много мехурчета, сменете/ремонтирайте изпарителя."
Напиши коментар:
-
благодаря ти. Надявам се утре сутрин най после да премерим пустото налягане и да видим отговаря ли на спецификациите. И след това ще разкарам клапаните. Тогава може регулатора на рейката да е заминал и заради него са сложени клапаните че е по евтино
Напиши коментар:
-
Регулатора ти е на рейката. Връщането след него е свободно без никакви клапани,защото не е нужно. До рейката помпата ти качва бензин с дебит поне 110 л на час,като дадеш на контакт прави в рейката 3 бара,които са достатъчни за палене. Регулатора прави така че налягането да е 3 бара,излишния бензин по маркуча отива обратно в резервоара. След като запалиш ,заради консумацията на бензин налягането става 3,5 бара,като това се получава чрез вакуумно управление на регулатора и излишния бензин пак се връща свободно в резервоара. Това е в общи линии,не запален двигател 3 бара,запален 3,5 бара. Няма различни налягания само две са.Последна редакция от kiriluz1; 21.09.2022, 14:44.
- 1 like
Напиши коментар:
-
А сигурно ли е че няма регулатор против връщане на бензина в помпата, понеже майстора твърди че има и вероятно той е дал фира и затова са сложени клапаните?
Напиши коментар:
Реклама
Collapse
Напиши коментар: