Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Смятам да почистя и дросела защото подозирам че от него мени оборотите след палене. Обаче странно че не може да изпълни теста и винаги дава грешка Click image for larger version

Name:	IMG_20220927_200705.jpg
Views:	385
Size:	148,7 KB
ID:	2757570
    Това е само тест ,дали се движи дросела,прави се на контакт и седиш с ухо до двигателя и слушаш. Така ли го правиш?

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Смятам да почистя и дросела защото подозирам че от него мени оборотите след палене. Обаче странно че не може да изпълни теста и винаги дава грешка Click image for larger version

Name:	IMG_20220927_200705.jpg
Views:	385
Size:	148,7 KB
ID:	2757570

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    с изхарчена газ и изтрити адаптации също не пали добре, с изключение на един път. За мен има нещо сбъркано в компютрите на тези коли да запомнят някакви газови адаптации, които после не могат да се изтрият 🙄
    Покарай я само на бензин седмица за да имаш статистика,едно палене сутрин не е показателно. Вярно че разликата в цената на горивата води до насълзени очи,но и безразборното сменяне на части не е опция. И махни доработките по храненето с бензин.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    с изхарчена газ и изтрити адаптации също не пали добре, с изключение на един път. За мен има нещо сбъркано в компютрите на тези коли да запомнят някакви газови адаптации, които после не могат да се изтрият 🙄 На газ единственият проблем е че при движение да кажем с 80 ако дам рязко газ колата забива и доста се замисля преди да ускори. Но и това не е всеки път
    Последна редакция от Optimst5; 27.09.2022, 14:13.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението

    ДА - АГУ ти 'адаптира' ЕКУ към недобрата си настройка и от това работата на бензин е лоша, следователно трудно пали на бензин.
    Е най-накрая стигнахме до истината. И понеже АГУ то дето е ГИ е бюджетен клас никога няма да се получи траен ефект с настройка. И затова някога много отдавна съм написал, ресет малко каране на бензин да се поадаптира,настройка на газ и каране докато се скапе,след това само ресет на бенз.ЕКУ,което ще върне момента в който е настроена газта и така до следващия път.Струва 20-25 лв за ЕЛМ че софт от нета за телефона и най-важното,бензиновото ЕКУ няма брой ресетвания и не е сапун да се износи. А иначе ходене по майстори,мерене на налягания, сменяне на скъпи чести и труд с нулев резултат.
    Последна редакция от kiriluz1; 27.09.2022, 15:40.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Като обобщение мога да кажа - без газ в системата и без да трия адаптации, след дълъг престой пали от 4 път. Ако изтрия адаптациите обаче, пали от първия. Тоест, съм за настройка на газта нали?
    ДА - АГУ ти 'адаптира' ЕКУ към недобрата си настройка и от това работата на бензин е лоша, следователно трудно пали на бензин.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    не знам, но е факт че колата не се държи добре откакто сложих нова сонда. И май старата ми е последния шанс да се размина с дълга раздяла с колата в някой софийски сервиз

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    При мен бензиновата помпа дава 4,2 бара на контакт, при завъртане на ключа 3,5 но не пали. Ако се остави закачен манометъра на изгасена кола след 15-тина минути падна до 2,6 бара и затворих капака.
    И си върнах старата ламбда сонда, с която нямах проблем с паленето или тресене на двигателя. Човек, който се занимава с генерации ми каза че и двете сонди се сменят и съм сбъркал че съм сменил само едната. Скоро ще проверя как е студения старт
    Втората ламбда сонда следи само състоянието на катализатора и не участва в смесообразуването т.е. не е нужно да я сменяш, освен ако не е умряла.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    При мен бензиновата помпа дава 4,2 бара на контакт, при завъртане на ключа 3,5 но не пали. Ако се остави закачен манометъра на изгасена кола след 15-тина минути падна до 2,6 бара и затворих капака.
    И си върнах старата ламбда сонда, с която нямах проблем с паленето или тресене на двигателя. Човек, който се занимава с генерации ми каза че и двете сонди се сменят и съм сбъркал че съм сменил само едната. Скоро ще проверя как е студения старт

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Виж на самия изпарител вакуума ,приготви си един със същия диаметър,откачваш, закачваш и в чашата с вода другия край. Но се съмнявам това да е проблема,защото ще мирише на газ като я загасиш. Пък и твоя изпарител би трябвало да е с електромагнитен клапан,а не вакуумен. Иначе това с възвратните клапани е голям смях. Нещо като да е*еш дявола в полет.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    проблема е че не намирам къде са хванали вакума, може да е отдолу на колектора и затова не се вижда

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Те не вършат работа,клапани са а не регулатор. Виж нещо интересно от английския форум:
    "Също така проблемът със студения старт може да е изпарителя на LPG. Може да изтече LPG във входящия колектор през връзката на вакуумния маркуч на изпарителя. Това можете да проверите, след като шофирате на LPG, изключете двигателя, намерете вакуумния маркуч на входящия колектор, разкачете го и поставете края на маркуча в чаша вода. Ако имате много мехурчета, сменете/ремонтирайте изпарителя."

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    благодаря ти. Надявам се утре сутрин най после да премерим пустото налягане и да видим отговаря ли на спецификациите. И след това ще разкарам клапаните. Тогава може регулатора на рейката да е заминал и заради него са сложени клапаните че е по евтино

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Регулатора ти е на рейката. Връщането след него е свободно без никакви клапани,защото не е нужно. До рейката помпата ти качва бензин с дебит поне 110 л на час,като дадеш на контакт прави в рейката 3 бара,които са достатъчни за палене. Регулатора прави така че налягането да е 3 бара,излишния бензин по маркуча отива обратно в резервоара. След като запалиш ,заради консумацията на бензин налягането става 3,5 бара,като това се получава чрез вакуумно управление на регулатора и излишния бензин пак се връща свободно в резервоара. Това е в общи линии,не запален двигател 3 бара,запален 3,5 бара. Няма различни налягания само две са.
    Последна редакция от kiriluz1; 21.09.2022, 14:44.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    А сигурно ли е че няма регулатор против връщане на бензина в помпата, понеже майстора твърди че има и вероятно той е дал фира и затова са сложени клапаните?

    Напиши коментар:

Working...
X