Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Ами поизчерпаха се вариантите. Слагах добавка за почистване на инжектори, добавка към маслото за повдигачите, чистих дросел и тн. Единственото, освен физическо чистене на инжекторите е да пробвам да държа резервоара с към 25 литра бензин и след всеки 64 литра газ да ползвам 10 литра бензин. Но не мога да проумея как това ще реши проблема при положение че толкова много дни я паля и върви само на бензин.
    А може и датчик да е сдал багажа но да не казва на компютъра. Тогава няма как да се намери решение

    Забравих да добавя че дросела беше доста омазан, особено по ръбовете на клапата едвам го изчистих със спрея. Но ефекта беше леко подобрение и то еднократно
    Смятам че сместа ти на газ е много зле и това ти създава всички проблеми. Мисля че беднее,което кара бензиновия компютър да обогатява,поради тази причина при палене ти е зверски богата сместа и затова не държи обороти и припуква на изхода. Предполагам и мирише доста на бензин? Повечето датчици ако са сдали багажа при живи данни се вижда,даже за най-важните параметри има желано и измерено т.е . има къде да се опреш Иди при газаджия които разбира и прави двигатели с турбина . И махна ли подобренията по храненето с бензина? Мисля че и те са част от проблема.
    Последна редакция от kiriluz1; 01.10.2022, 18:35.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Ами поизчерпаха се вариантите. Слагах добавка за почистване на инжектори, добавка към маслото за повдигачите, чистих дросел и тн. Единственото, освен физическо чистене на инжекторите е да пробвам да държа резервоара с към 25 литра бензин и след всеки 64 литра газ да ползвам 10 литра бензин. Но не мога да проумея как това ще реши проблема при положение че толкова много дни я паля и върви само на бензин.
    А може и датчик да е сдал багажа но да не казва на компютъра. Тогава няма как да се намери решение

    Забравих да добавя че дросела беше доста омазан, особено по ръбовете на клапата едвам го изчистих със спрея. Но ефекта беше леко подобрение и то еднократно
    Последна редакция от Optimst5; 01.10.2022, 18:11.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Тогава не бих ги свалял за чистене,те или са запушени или не,а не запушени само за първото палене сутрин.
    Последна редакция от kiriluz1; 01.10.2022, 15:58.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Не, нямам посочените проблеми на загрят двигател на бензин. Може би ускорението ѝ е по мудно от спорт версията

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Какво ви е мнението за сваляне и почистване на бензиновите инжектори:
    Признаци за замърсени дюзи или инжектори:
    • колебания при ниски обороти
    • прекъсвания при ускорение на автомобила
    • по-голям разход на гориво
    • по-малка мощност
    • трудно палене на автомобила
    • повече вредни емисии
    Евентуално да не успяват да впръскват гориво а просто да го изплюват?
    Никога не би навредило. Но би трябвало да имаш проблеми при всяко палене на бензин,а не само сутрин при първото. На загрят двигател как е работата на бензин,колебаят ли се оборотите,има ли мощност?

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Какво ви е мнението за сваляне и почистване на бензиновите инжектори:
    Признаци за замърсени дюзи или инжектори:
    • колебания при ниски обороти
    • прекъсвания при ускорение на автомобила
    • по-голям разход на гориво
    • по-малка мощност
    • трудно палене на автомобила
    • повече вредни емисии
    Евентуално да не успяват да впръскват гориво а просто да го изплюват?

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Това питам и аз? Как му помогна? Ясно е че има проблем с газта,това със заглъхването го е написал доста по -назад. Отделно газаджията е изразил съмнения свързани с изпарителя и по-точно че не храни достатъчно. Та дали трябва да иде на водородно почистване,което му предлагаш? И това ще му реши ли проблема. В смисъл ,казваш че проблема е газта и го пращаш да си мери налягането на горивото. Това не разбирам А иначе доста от нещата които казваш са верни ,но не са в темата. Ако искаш да не спанмим повече темата. Аз няма да коментирам твое мнение и ти не коментирай мое в темата. На лично ако искаш пиши каквото и колкото искаш.
    Последна редакция от kiriluz1; 28.09.2022, 12:38.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    kiriluz1 написа: Преглед на мнението
    Питай какъв е ГИ и къде е слаган ,после обобщавай бройката хиляди и трябва да си велик гении за да стигнеш до извода на 12 страница че при t jet 150 и ГИ май има леко неразбирателство, а пък как разбра че е при еднакви условия ума не ми го побира? За газта де ,дето забива. То за теб явно натиснат педал до долу и скорост 80 км.винаги е" еднакви условия" ,ама то климатик включен/изключен,нагоре /надолу,празна кола/ пълна кола ,с отворен/ затворен прозорец/ци няма значение,пък това дали е на загрял/полу/студен двигател да не говорим, а за вятър нещо да кажеш насреща/попътен, а за бутилката с газ да попита празна ли е пълна ли е ? И още и още... Ама не , "търси проблем с газта" , дълбокомислено, ми не бе касетофона е виновен и по точно трябва да е усилен на 20 иначе няма да върви. Смях "майсторе" .
    Тази мозъчна диария как трябва да помогне на колегата?

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Интересното е че в МЕС има два компютъра за турбо джет ,bosh ME 7.9.10 CF5 който няма обучение на дроселовата клапа и Magneti marelli IAW 8 GMF CF5 който има и е мултиайр.Почвам да си мисля че обучението ти е както е написано там с даването на контакт...... Аз бих откачил дроселовата клапа на изключен двигател,след това бих дал контакт и бих опитал да запаля,ясно е че няма да стане и ще запише грешка,бих изчистил грешката и след това бих изключил от контакт,бих закачил дроселовата клапа и бих направил процедурата описана в предишния пост. Но,ако искаш изчакай и други мнения. И все си мисля че там проблем нямаш. Но това си е мое мнение.
    Последна редакция от kiriluz1; 28.09.2022, 11:43.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Имам спомен че само към сегашния компютър се свързваше колата, но не пречи да опитам и с другия. А дросела искам да го почистя заради този спад в оборотите
    https://streamable.com/b62lct
    това и е най добрия старт от много време насам, но много играеше двигателя, пукаше в ауспуха и мирише силно на бензин

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    тук е момента ако някой знае, да сподели как се адаптира дросела, защото не намирам информация 😑
    ами всъщност това което се опитвах да направя през алфаобд явно е обучението
    https://www.youtube.com/watch?v=5uEfhQOWhYI
    Компютъра ти е bosh motronic ME 7.9.10. В Алфаобд има два такива,коити нямат обучение, и един който има bosh motronic ME 7.3. Пробвай да се вържеш с него .
    За тези които ще гракнат веднага уточнявам аз съм с EDC 16 CF4 ,но се вързвам и като EDC 16 CF5. Първите два компютъра които излизат един под друг. След вързване нямам никаква разлики в опциите и менютата . Иначе намирам това,ама е за нов дросела:
    you can EASILY test it with MES.
    just plot a graph with the accelerator pedal and the throttle potentiometer....should take 10 minutes for a 100% sure test.
    You should easily see any problem on the graph, as it massively varying compared to the accelerator pedal.

    After replacing, turn the key to accessories, don't start
    After about 30 seconds it will start to move and do some position learning, leave it for about 60-90 seconds (wait about 30-40 seconds after it stops moving, then turn the key to OFF...leave it about 1 minute
    Последна редакция от kiriluz1; 28.09.2022, 11:09.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    тук е момента ако някой знае, да сподели как се адаптира дросела, защото не намирам информация 😑
    ами всъщност това което се опитвах да направя през алфаобд явно е обучението
    https://www.youtube.com/watch?v=5uEfhQOWhYI
    Последна редакция от Optimst5; 28.09.2022, 09:52.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението




    Ако наистина не е всеки път - имаш някакъв друг проблем, защото колата при еднакви условия се държи различно всеки път. Търси проблем в газовата.

    Питай какъв е ГИ и къде е слаган ,после обобщавай бройката хиляди и трябва да си велик гении за да стигнеш до извода на 12 страница че при t jet 150 и ГИ май има леко неразбирателство, а пък как разбра че е при еднакви условия ума не ми го побира? За газта де ,дето забива. То за теб явно натиснат педал до долу и скорост 80 км.винаги е" еднакви условия" ,ама то климатик включен/изключен,нагоре /надолу,празна кола/ пълна кола ,с отворен/ затворен прозорец/ци няма значение,пък това дали е на загрял/полу/студен двигател да не говорим, а за вятър нещо да кажеш насреща/попътен, а за бутилката с газ да попита празна ли е пълна ли е ? И още и още... Ама не , "търси проблем с газта" , дълбокомислено, ми не бе касетофона е виновен и по точно трябва да е усилен на 20 иначе няма да върви. Смях "майсторе" .
    Последна редакция от kiriluz1; 27.09.2022, 23:31.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    kiriluz1 написа: Преглед на мнението

    Е най-накрая стигнахме до истината. И понеже АГУ то дето е ГИ е бюджетен клас никога няма да се получи траен ефект с настройка....
    Десетки хиляди автомобили в течение на десетки години опровергават тази мъдра мисъл, която претендира да е 'истината'.


    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    ..На газ единственият проблем е че при движение да кажем с 80 ако дам рязко газ колата забива и доста се замисля преди да ускори. Но и това не е всеки път
    Ако наистина не е всеки път - имаш някакъв друг проблем, защото колата при еднакви условия се държи различно всеки път. Търси проблем в газовата.


    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Първо така, после се сетих да я запаля но и в двата случая дава такава грешка

    Напиши коментар:

Working...
X