Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • BO
    отговори
    Нали сам се досещаш, че няма как да очакваш на тънки кабели волтаж за помпа? Не, че има смисъл да мериш по принцип, но ако толкова искаш да видиш нещо, мери на най-дебелия краен проводник за +12в и маса на съседния.
    Последна редакция от BO; 04.09.2023, 10:13.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението


    кажи чеСно
    0.01 волта след като колата е работила и е загряла, при опит си пали. На акумолатора са 12.5 волта. В буксата са 4 кабела. Бяло лилав, на който премерих волтажа и тъмно сив - и двата тънки. Плюс жълто сив и оранжево зелен - дебели, на които нямаше волтаж
    Мерихме и наляганена бензина отново - докато върти и не пали 3.3 бара. Като запали пак толкова. При форсиране се вдига и после спада. При изгасен двигател падна на 2.7 бара и 10 тина минути стоя така. На сутринта беше 0.8 бара
    Click image for larger version  Name:	IMG_20230904_092958.jpg Views:	0 Size:	468,6 KB ID:	2760215
    Последна редакция от Optimst5; 04.09.2023, 09:33.

    Напиши коментар:


  • pl4 8rp
    отговори
    Повечето по-нови коли си имат модул за контрол на бензиновата помпа спрямо режима на работа. Трябва за по-достоверно да се провери налягането на бензина преди да влезне в бензиновата рейка.
    Трябва да се провери какво е желаното налягане за запалване на мотора и какво е работното.

    https://www.fiatforum.bg/forum/консу...84#post2758684

    Преди време се беше сцепил "къдравия" маркуч на самата кошница в резервоара и беше мъка паленето с много въртене, докато нагнети налягането на бензина. Съвсем наскоро регулатора на налягането на горивото беше запецнал отворен и също едно такова пали и гасне или работи много тегаво,

    За последното измерване, ако си бил на газ и е нагласено да се изключва помпата е нормално. При нас с АГУ е така, реле изключва помпата при работа на газ.

    Поздрави

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението

    Премерих волтажа в един от пиновете на буксата на бензиновата помпа на контакт - 11.47 волта. Малко по късно 11.29. Това е на бяло лилавия проводник. Другите три пина нямаха волтаж. Не трябва ли да е по висок? На загрял двигател показва 0.01 вошта

    кажи чеСно

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    При трудно палене след престой подавам принудително напрежение на помпата за 5-6 секунди и после пробвам. Не съм го правил на такава кола, но на всички други марки този метод работи.
    Премерих волтажа в един от пиновете на буксата на бензиновата помпа на контакт - 11.47 волта. Малко по късно 11.29. Това е на бяло лилавия проводник. Другите три пина нямаха волтаж. Не трябва ли да е по висок? На загрял двигател показва 0.01 вошта

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    да, в смисъл че няма смесване на газ и бензин първоначално

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Пали както преди да завъртиш кранчето или по друг начин?

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    след като завъртях крана на бутилката, колата продължи да си работи няколко минути. При форсиране почна да се мъчи и накрая почна да пиука копчето и да мигат едновременно диодите на газта и бензина. Мисля че така беше при празна бутилка. Обърнах на бензин и повече не съм пипал копчето. Пали както е на видеото. Ако е над 25 градуса пак мени обороти, но съвсем леко. "спъва" паленето имах предвид

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    спрях газта от бутилката и зачаках колата да угасне. Само че продължи да си работи, единствено при форсиране почна да пиука копчето и да мигат едновременно диодите на газта и бензина. Приемаме че е спряна. Пали от първия път но ако е топло - 25 градуса и нагоре, мени съвсем леко оборотите. Ако е под 20 градуса обаче тресе доста, както се вижда и от клипа - https://streamable.com/m38wb6
    Тоест, единственото подобрение от спирането на газта е че при 25 градуса и нагоре пали лесно и мени оборотите за съвсем кратко и незабележимо. Сега ще карам без да пипам нищо още няколко дни, после ще пусна газта и ще видя дали се влошава. После ще покарам една седмица като паля директно на газ. Ако е същото, ще сваля бобини и свещи за оглед. Ако на газ пали идеално, се насочвам към бензиновите инжектори, понеже не виждам какво друго я спъва

    1 Нищо не разбрах от 'спирането на газта'
    2. Палиш я директно на газ ли? Или не?
    3. 'Спъва' е едно , трудно палене е съвсем друго.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    мерено е налягането на помпата
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    При мен бензиновата помпа дава 4,2 бара на контакт, при завъртане на ключа 3,5 но не пали. Ако се остави закачен манометъра на изгасена кола след 15-тина минути падна до 2,6 бара и затворих капака.
    за последната година три пъти записва Р0300 misfire на повече от един цилиндър. Но предполагам има misfire counter и като се натрупат, записва грешките. Чека не свети постоянно а само мига при палене и гасне. Според това има ли подобрение като я запаля няколко пъти на газ, ще видя дали да изключа бобини и свещи от подозрение

    Последна редакция от Optimst5; 25.07.2023, 12:52.

    Напиши коментар:


  • chaveto
    отговори
    Не съм чел темата назад, но залагам на ниско налягане от помпата. Автомобил който има пробив при регулатора на налягането. На студено пали винаги от втория път, на топло и веднъж запалил няма проблем с паленето. Затова помпата трябва да достига дадено налягане и да го задържа известно време. Няма ли налягане е трудно паленето, нищо, че като си почнал да въртиш и помпата започва да вдига налягане.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    спрях газта от бутилката и зачаках колата да угасне. Само че продължи да си работи, единствено при форсиране почна да пиука копчето и да мигат едновременно диодите на газта и бензина. Приемаме че е спряна. Пали от първия път но ако е топло - 25 градуса и нагоре, мени съвсем леко оборотите. Ако е под 20 градуса обаче тресе доста, както се вижда и от клипа - https://streamable.com/m38wb6
    Тоест, единственото подобрение от спирането на газта е че при 25 градуса и нагоре пали лесно и мени оборотите за съвсем кратко и незабележимо. Сега ще карам без да пипам нищо още няколко дни, после ще пусна газта и ще видя дали се влошава. После ще покарам една седмица като паля директно на газ. Ако е същото, ще сваля бобини и свещи за оглед. Ако на газ пали идеално, се насочвам към бензиновите инжектори, понеже не виждам какво друго я спъва

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението
    като я запалиш на бензин и после вадиш бушона на б.помпа в резервоара. Колата пак гасне и чакаш цяла нощ.
    Сутринта, пъро слагаш бушона и после гледаш какво е. Ако се е оправило - б.дюзи.
    Ако не е - това ти е недиагностицирания проблем.
    нямаше положителен ефект и от този експеримент - първия път не запали, втория запали и веднага угасна. Вероятно лоши настройки на газ, но ще се помъча да ги коригирам

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    това също ще проверя. Запалих я на бензин, изчаках да позагрее и извадих бушона на бензиновата помпа. Поработи няколко секунди и угасна. Утре ще върна бушона и ще видим ще дали ще запали. Даже не знам дали искам да запали или не
    Другия останал вариант е бедна газова смес, но пък дългия трим обикновето ми стой между 0 и 2%. Вярно че късия играе +- 10% ноо не знам.
    Пс - пробвах адаптация на дросела, но без промяна.
    При температури 25 градуса и нагоре пали от раз, но мени обороти няколко секунди и после се оправя. При по ниски от 25 опитва да запали, но не става и трябва втори или трети опит
    Забравих да добавя, че вадих газовите инжектори от всмукателния колектор и не пускаха газ. Обаче като извадя маркуча от рейката до тях изтече газ. Според мен са наред, но ще направя теста с крана на бутилката, след като се ориентирах къде е

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    газовите лесно се проверяват за теч:
    оставяш колата да работи на газ.
    завърташ крана на бутилката - добре го завърташ.
    колата ще изгасне след като изгори всичко в изпарителя и рейката.
    Палиш си на бензин и я оставяш да поработи минута/две.
    На сутрината ако няма проблем - вероятно има теч от газовите инжектори.
    Ако пак пали трудно - по-верояно е друго.

    Напиши коментар:

Working...
X