Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Optimst5
    отговори
    dobrujanetza Ако ползваш диагностика, ще ми пратиш ли показанията при първо палене? Най се интересувам от инжекторното време

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    Първото палене за деня - без значение по кое време е - пали много бързо . На топъл двигател проявява характер когато иска. Един път пали веднага , друг път не пали , иска втори път да завъртя. По думите на моя механик - това е фабричен бъг без решение. Прави се адаптация , и след седмица всичко е по старому ... Ще се кара така май ...

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    samo az написа: Преглед на мнението
    Проблема със сутрешното палене,го реших със смяната на мап сензора.който е комбиниран със сензора за температура на входящия въздух.
    това на същия фиат ли? Аз го сменях, но никаква промяна. Все едно колата си знае като изстине да не пали и това е. Няма нови свещи, бобини, датчици или ресет(ресета миналата година даваше ефект, вече не)

    Напиши коментар:


  • samo az
    отговори
    Проблема със сутрешното палене,го реших със смяната на мап сензора.който е комбиниран със сензора за температура на входящия въздух.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    моята я държа към средата - плюс минус две деления на уреда, което отговаря на 15 литра. Сипвал съм добавки за почистване два пъти, последно за октановото число. Не дават резултат за паленето. Щях да пробвам и със стабилизатор на горивото, но той се ползвал при мпс-та, които дълго не се ползват. При мен като доливам 10-15 литра месечно, излиза че не е нужно. Иначе като я обърна на бензин има много ряз, добре ускорява и поддържа скоростта. 7.6 литра разход според таблото

    Напиши коментар:


  • mx rider
    отговори
    Махнах всичко.Държа я с повече гориво в резервоара,когато намалее започва да не пали.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    mx rider написа: Преглед на мнението
    Пластмасовия филтър направи проблем,спука се.Разбрах по трудния начин ,че филтъра трябва да е метален.

    Поздрави!
    монтира ли друг филтър или изхвърли всичко? Аз ще си направя експеримент да поръчам клапана, който си монтирал и да видим. Положението е такова, че не си заслужава да се разделям с колата, която е перфектна, но прави тази глупост с паленето. Да дам минимум 10 хиляди за друга, почти с екстрите на бравото, без гаранция че няма да стане същото
    докато го чакам, някой път ще сваля свещите на първи и четвърти цилиндрър когато колата е топла и съм сигурен че ще запали. Забелязах, че същите са с омаслени резби на студен двигател. Електродите са сухи, но как да съм сигурен че маслото не ги цапа? Казват че е гарнитурата на капака, защото нямало откъде другаде да идва маслото

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Правено е, но не действа, особено сутринта. Дори в комбинация със спряна газ. Но е сигурно че теч на газ няма.
    Имам един напукан вакум маркуч от регулатора на рейката до колектора, който ще сменя. И може би температурния датчик, заради това че при еднакви температури сутрин и следобед, сутрин е много по трудно паленето
    ​​​
    Първо провери показанията му, смяната може да влоши - новите обикновено са боклуци.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Правено е, но не действа, особено сутринта. Дори в комбинация със спряна газ. Но е сигурно че теч на газ няма.
    Имам един напукан вакум маркуч от регулатора на рейката до колектора, който ще сменя. И може би температурния датчик, заради това че при еднакви температури сутрин и следобед, сутрин е много по трудно паленето
    ​​​

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    писал си за релето, но аз не мога да го сваля на работещ двигател, без да махна някое съседно за климатика. Не ми се искат грешки там. С бушона не е ли същото
    целта е спиране на б.помпа
    може и буксата да й откачиш ако е най-лесно

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    писал си за релето, но аз не мога да го сваля на работещ двигател, без да махна някое съседно за климатика. Не ми се искат грешки там. С бушона не е ли същото

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    надявам се не си отвъртял крана на бутилката преди да пробваш паленето.
    Имай предвид - ако си променил нещо , дори съвсем малко - съвсем други изводи се правят.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението

    Помпата и маркучите са ок. Търси другаде.
    Може да пробваш следното
    1. намираш кое е бензиновото реле.
    2. вечерта - първо завърташ крана на бутилката газ и изчакваш да угасне, или сама да прехвърли на бензин
    3. докато работи на бензин - вадиш релето и изчакваш да угасне - около 10 секунди ще е .

    на сутринта - вкарваш релето
    даваш на контакт 3 пъти по 10 секунди със 5 секунди изключване между 10-те.
    след третите 10 секунди ВЕДНАГА въртиш статера.

    Казваш какъв е резултата.

    Ako си направил точно горното БЕЗ ИЗМЕНЕНИЯ най-вероятно имаш проблем с бензиновите инжектори.
    Може да добавиш следното
    - правиш ТОЧНО горното
    и променя се:

    след третите 10 секунди - натискаш до дъно педала на газта и го държиш натиснат, тогава ВЕДНАГА въртиш статера.

    Ако запали по-добре - проблема са инжекторите.

    Ако няма промяна - има проблем с искрата и тези 8.5 волта най-вероятно са верни, АКО по друго време има алфаобд съвпадение с мултицета.
    Просто мултицета е инертен и мери другаде.

    Айде - чакаме резултата.

    надявам се не си отвъртял крана на бутилката преди да пробваш паленето.
    Имай предвид - ако си променил нещо , дори съвсем малко - съвсем други изводи се правят.


    Последна редакция от PM_u_bo; 27.09.2023, 15:28.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението
    ни

    Направи точно каквото съм написал, дай резултата и тогава ще ти отговоря какво точно значи.
    Прав си. Направих го както си посочил в предния пост. Без ефект. Припали, изгуби обороти и угасна - https://streamable.com/0beynn
    Потвърди се написаното от мен по рано че Сутрин нормален старт няма.
    Иначе след обяд/вечер, пали и работи нормално с процедурата, описана от теб.
    Пс - ако вярвам на алфаобд, в момента на въртене понякога акумулатора пада до 8.5, а в други случай 9.5 волта. Ако е следобяд пали с такива показания, сутрин - не. Дори сутрин да не пада толкова акумулатора, пак не пали. Не знам програмата ли лъже? Оставих я в сервиз наскоро и на техния тестер не падна под 10.5 волта. 512 ампера е останалия пусков ток. Аз също гледам на мултицета понякога и не виждам чак толкова ниски стойности
    Последна редакция от Optimst5; 24.09.2023, 10:54.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    ни
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Грешка ли беше че направо опитах да запаля? Не се получи, затова пробвах процедурата с трите давания на контакт. След тях колата запали нормално и работеше добре без излишни пропадания в оборотите. Пак я угасих с махане на бушона така че ще мога и нов тест да направя. Но сигурен ли си че това гарантира за проблем с инжекторите?
    Направи точно каквото съм написал, дай резултата и тогава ще ти отговоря какво точно значи.
    Правиш си импровизации и питаш какъво означават..
    Да видим - означават, че знаеш много повече от мен и ще е добре да ми обясниш механизма на опита и да ме светнеш какво показват резултатите.

    Напиши коментар:

Working...
X