Optimst5 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Последна редакция от kiriluz1; 19.09.2022, 11:24.
-
2 градуса разлика, така че там всичко е наред. Ще ходя при човек да премери налягането на бензина и да види помпата но колата трябва да нощува там. Възможно ли е проблема да е в помпата(очаквам това да ми каже) след като в движение на бензин нямам проблеми? Предполагам че в нея също има клапан, които държи горивото. Ще проверим и регулатора на рейката защото за мен е по вероятен проблем.
И другото което се сетих е, в случай че клапана в помпата е виновен, може ли да се байпасне като след регулатора се сложи един възвратен клапан да държи горивото
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоаз реших че мери само външна температура. Но щом се отнася за температурата в колектора, значи е нормално
Напиши коментар:
-
аз реших че мери само външна температура. Но щом се отнася за температурата в колектора, значи е нормално
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението
55 страница:
https://www.scribd.com/document/3407...TjetEngine-pdfПоследна редакция от kiriluz1; 17.09.2022, 14:22.
Напиши коментар:
-
-
Mihail4o написа: Преглед на мнениетоДа спрях да се тормозя с този проблем, но проблема с първото палене мисля че е свързан затова писах в тази тема. Мисля че е свързано с богата и бедна смес където се споменава в темата, затова се заинтересувах за ЕКУ,и след като може да се трият грешки ще пробвам да се свържа, а и мисля, че живите данни са ми достатъчни да разбера къде са проблемите. А това че като се рестартира с клемите и бензина се обърква дали може да е от някоя грешка която не може да се изтрие след рестарт, а само със софтуер? Тормозя се със всичко по този фият защото 10 години нямаше никакви проблеми газ-бензин не се усещаше на какво се кара,и не ми дава мира ако има нещо нередно.
- 1 like
Напиши коментар:
-
Да спрях да се тормозя с този проблем, но проблема с първото палене мисля че е свързан затова писах в тази тема. Мисля че е свързано с богата и бедна смес където се споменава в темата, затова се заинтересувах за ЕКУ,и след като може да се трият грешки ще пробвам да се свържа, а и мисля, че живите данни са ми достатъчни да разбера къде са проблемите. А това че като се рестартира с клемите и бензина се обърква дали може да е от някоя грешка която не може да се изтрие след рестарт, а само със софтуер? Тормозя се със всичко по този фият защото 10 години нямаше никакви проблеми газ-бензин не се усещаше на какво се кара,и не ми дава мира ако има нещо нередно.
Напиши коментар:
-
Mihail4o написа: Преглед на мнениетоЗдравейте! Много полезна информация намерих тук за първото палене. Доста време и аз се тормозя с този проблем, аз съм с Брава 1.8.След дълго каране с леко скъсан маркуч след дебитомер си мисля че компютъра се е збъркал. Също и газовите настройки ми бяха със слаба смес, но ги нагласихме до 120км че после ламбата не отчита.Като откача клемите, после на бензин се обърква и забива докато се адаптира и не може да го направи напълно остава леко прекъсване понякога. Въпроса ми е дали проблема може да е в компютъра и дали ще мога да закача към преходника от 3 пин към одб-блутууд връзка със софтуер към телефон. Имам кабели и софтуер но се изморих да човъркам и още не съм ги пробвал, защото на газ си върви добре.Последна редакция от kiriluz1; 16.09.2022, 22:34.
Напиши коментар:
-
Здравейте! Много полезна информация намерих тук за първото палене. Доста време и аз се тормозя с този проблем, аз съм с Брава 1.8.След дълго каране с леко скъсан маркуч след дебитомер си мисля че компютъра се е збъркал. Също и газовите настройки ми бяха със слаба смес, но ги нагласихме до 120км че после ламбата не отчита.Като откача клемите, после на бензин се обърква и забива докато се адаптира и не може да го направи напълно остава леко прекъсване понякога. Въпроса ми е дали проблема може да е в компютъра и дали ще мога да закача към преходника от 3 пин към одб-блутууд връзка със софтуер към телефон. Имам кабели и софтуер но се изморих да човъркам и още не съм ги пробвал, защото на газ си върви добре.Последна редакция от Mihail4o; 16.09.2022, 21:35.
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението
Напиши коментар:
-
Чистих датчик колянов вал защото имаше доста логика в него да е проблема. Резултата е още по лош старт, колата си спира цилиндрите и тресе докато загрее. Междувременно, имате ли препоръка за сервиз в София, който може да презацепи ангренажа но СЪС инструменти а не на белези?Последна редакция от Optimst5; 15.09.2022, 09:05.
Напиши коментар:
-
Insane написа: Преглед на мнениетоКато караш на газ и преди да гасиш колата изфорсирай 3-3500 оборота и врътни ключа, за да изхвърли останалите газови пари колата, щот после и на бензин да палиш то има газ в двигателя. Служебната е така и съм я тествал по тоя начин Ако я гася директно, после на бензин пали от 5-6 оборота на стартера. Ако обаче направя горното, колата пали от половин оборот всеки път.
Напиши коментар:
-
спри я на плочки дето са сиви или бели. така нищо не се разбира за цвета.
на какво мирише тоя пушек?
Напиши коментар:
-
Реклама
Collapse
Напиши коментар: