Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    2 градуса разлика, така че там всичко е наред. Ще ходя при човек да премери налягането на бензина и да види помпата но колата трябва да нощува там. Възможно ли е проблема да е в помпата(очаквам това да ми каже) след като в движение на бензин нямам проблеми? Предполагам че в нея също има клапан, които държи горивото. Ще проверим и регулатора на рейката защото за мен е по вероятен проблем.
    И другото което се сетих е, в случай че клапана в помпата е виновен, може ли да се байпасне като след регулатора се сложи един възвратен клапан да държи горивото
    Click image for larger version  Name:	vazvraten-klapan-gorivo-8mm-550x550.jpg.png Views:	0 Size:	139,4 KB ID:	2757413
    С възвратен не става ,ти в помпата би трябвало да нямаш регулатор или клапан,твоя е на рейката. С двупроводна система си и с маркуч за обратен бензин. Ако е еднопроводна,тогава регулатора е в помпата ,а на рейката няма регулатор и нямаш маркуч за обратен бензин. Под картинката която си качил в другата тема, отдолу са посочени наляганията 3 бара на контакт,3,5 бара на запален двигател. Помпите са с доста голям дебит( 90-110 л /ч и нагоре),така че вариант върнал се бензин и да не запали е смешен. Като дадеш на контакт заслушай се колко време работи ако не запалиш . Не повече от 10-20 секунди време напълно достатъчно за да направи 3 бара,като при 2,5 бара посмъртно не пали. Но, премерете я може от там да изскочи заек.
    Последна редакция от kiriluz1; 19.09.2022, 11:24.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    2 градуса разлика, така че там всичко е наред. Ще ходя при човек да премери налягането на бензина и да види помпата но колата трябва да нощува там. Възможно ли е проблема да е в помпата(очаквам това да ми каже) след като в движение на бензин нямам проблеми? Предполагам че в нея също има клапан, които държи горивото. Ще проверим и регулатора на рейката защото за мен е по вероятен проблем.
    И другото което се сетих е, в случай че клапана в помпата е виновен, може ли да се байпасне като след регулатора се сложи един възвратен клапан да държи горивото
    Click image for larger version

Name:	vazvraten-klapan-gorivo-8mm-550x550.jpg.png
Views:	343
Size:	139,4 KB
ID:	2757413

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    аз реших че мери само външна температура. Но щом се отнася за температурата в колектора, значи е нормално
    Пробвай утре сутрин без да палиш.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    аз реших че мери само външна температура. Но щом се отнася за температурата в колектора, значи е нормално

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Хора, датчика за температура на въздуха показва ненормални стойности 46 градуса при 27.5 на дисплея на климатика. Някой знае ли къде се намира този датчик защото в сайта за части излиза цял интеркулер

    Click image for larger version  Name:	IMG_20220917_115449.jpg Views:	0 Size:	798,7 KB ID:	2757390 Click image for larger version Name:	IMG_20220917_115422.jpg Views:	0 Size:	176,6 KB ID:	2757389
    Комбиниран датчик за налягане и температура на входящия въздух,така наречен МАП. Намира се някъде по всмукателния колектор и при 60 градуса на водата и ако не си на високи обороти температурата която показва е нормална. Нали се сещаш че въздуха след като мине през филтъра и дебитомера минава през турбото което е позагряло(двигателя ти е почти в работна температура) след това минава през кулера,ама ти си на място и на тихи обороти. Каква температура очакваш? Пробвай на непален двигател сутринта да сравниш двете температури ,които сравняваш сега и ще видиш дали има отклонение в датчика. Аз съм сигурен че разликата ще е в рамките на градус.
    55 страница:
    https://www.scribd.com/document/3407...TjetEngine-pdf
    Последна редакция от kiriluz1; 17.09.2022, 14:22.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Хора, датчика за температура на въздуха показва ненормални стойности 46 градуса при 27.5 на дисплея на климатика. Някой знае ли къде се намира този датчик защото в сайта за части излиза цял интеркулер

    Click image for larger version

Name:	IMG_20220917_115449.jpg
Views:	370
Size:	798,7 KB
ID:	2757390 Click image for larger version  Name:	IMG_20220917_115422.jpg Views:	0 Size:	176,6 KB ID:	2757389

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Mihail4o написа: Преглед на мнението
    Да спрях да се тормозя с този проблем, но проблема с първото палене мисля че е свързан затова писах в тази тема. Мисля че е свързано с богата и бедна смес където се споменава в темата, затова се заинтересувах за ЕКУ,и след като може да се трият грешки ще пробвам да се свържа, а и мисля, че живите данни са ми достатъчни да разбера къде са проблемите. А това че като се рестартира с клемите и бензина се обърква дали може да е от някоя грешка която не може да се изтрие след рестарт, а само със софтуер? Тормозя се със всичко по този фият защото 10 години нямаше никакви проблеми газ-бензин не се усещаше на какво се кара,и не ми дава мира ако има нещо нередно.
    Не мисля че ще имаш записани грешки. Закачи го и виж. По живите данни можеш да се ориентираш къде е проблема.

    Напиши коментар:


  • Mihail4o
    отговори
    Да спрях да се тормозя с този проблем, но проблема с първото палене мисля че е свързан затова писах в тази тема. Мисля че е свързано с богата и бедна смес където се споменава в темата, затова се заинтересувах за ЕКУ,и след като може да се трият грешки ще пробвам да се свържа, а и мисля, че живите данни са ми достатъчни да разбера къде са проблемите. А това че като се рестартира с клемите и бензина се обърква дали може да е от някоя грешка която не може да се изтрие след рестарт, а само със софтуер? Тормозя се със всичко по този фият защото 10 години нямаше никакви проблеми газ-бензин не се усещаше на какво се кара,и не ми дава мира ако има нещо нередно.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Mihail4o написа: Преглед на мнението
    Здравейте! Много полезна информация намерих тук за първото палене. Доста време и аз се тормозя с този проблем, аз съм с Брава 1.8.След дълго каране с леко скъсан маркуч след дебитомер си мисля че компютъра се е збъркал. Също и газовите настройки ми бяха със слаба смес, но ги нагласихме до 120км че после ламбата не отчита.Като откача клемите, после на бензин се обърква и забива докато се адаптира и не може да го направи напълно остава леко прекъсване понякога. Въпроса ми е дали проблема може да е в компютъра и дали ще мога да закача към преходника от 3 пин към одб-блутууд връзка със софтуер към телефон. Имам кабели и софтуер но се изморих да човъркам и още не съм ги пробвал, защото на газ си върви добре.
    Ти си с ЕКУ Хитачи което се ресетва след откачане на акумулатора, с три пинов преход можеш да се закачиш към ЕКУ то ,но единствено за живи данни или за наблюдение и чистене на грешки и някой друг тест. След като ти върви на газ (90% от времето) не си заслужава да инвестиряш време ,пари и усилия. Лично мое мнение.
    Последна редакция от kiriluz1; 16.09.2022, 22:34.

    Напиши коментар:


  • Mihail4o
    отговори
    Здравейте! Много полезна информация намерих тук за първото палене. Доста време и аз се тормозя с този проблем, аз съм с Брава 1.8.След дълго каране с леко скъсан маркуч след дебитомер си мисля че компютъра се е збъркал. Също и газовите настройки ми бяха със слаба смес, но ги нагласихме до 120км че после ламбата не отчита.Като откача клемите, после на бензин се обърква и забива докато се адаптира и не може да го направи напълно остава леко прекъсване понякога. Въпроса ми е дали проблема може да е в компютъра и дали ще мога да закача към преходника от 3 пин към одб-блутууд връзка със софтуер към телефон. Имам кабели и софтуер но се изморих да човъркам и още не съм ги пробвал, защото на газ си върви добре.
    Последна редакция от Mihail4o; 16.09.2022, 21:35.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Click image for larger version Name:	квал.jpg Views:	0 Size:	72,5 KB ID:	2757372
    Чистих датчик колянов вал защото имаше доста логика в него да е проблема. Резултата е още по лош старт, колата си спира цилиндрите и тресе докато загрее. Междувременно, имате ли препоръка за сервиз в София, който може да презацепи ангренажа но СЪС инструменти а не на белези?
    Аз лично ползвам Вентура гараж и съм страшно доволен от тях. Виж секцията добри и лоши сервизи във форума и си прецени.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Click image for larger version  Name:	квал.jpg Views:	0 Size:	72,5 KB ID:	2757372
    Чистих датчик колянов вал защото имаше доста логика в него да е проблема. Резултата е още по лош старт, колата си спира цилиндрите и тресе докато загрее. Междувременно, имате ли препоръка за сервиз в София, който може да презацепи ангренажа но СЪС инструменти а не на белези?
    Последна редакция от Optimst5; 15.09.2022, 09:05.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори

    Като караш на газ и преди да гасиш колата изфорсирай 3-3500 оборота и врътни ключа, за да изхвърли останалите газови пари колата, щот после и на бензин да палиш то има газ в двигателя. Служебната е така и съм я тествал по тоя начин Ако я гася директно, после на бензин пали от 5-6 оборота на стартера. Ако обаче направя горното, колата пали от половин оборот всеки път.
    това ми остана да пробвам и я засилвам при местните "специалисти" да я разучават

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    спри я на плочки дето са сиви или бели. така нищо не се разбира за цвета.
    на какво мирише тоя пушек?

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Watch this video on Streamable.

    Напиши коментар:

Working...
X