След изразходен пълен резервоар с налята 1/2 от добавката, която купих, и изминати почти 700 км., за момента мога да кажа, че положението не е много по-цветущо - пали от втория, понякога от третия път, след подпомагане с много леко форсиране до 2000 об./мин., иначе заглъхва, и нормално ще запали чак на четвъртия път.
Имам още 1/2 от добавката, която ще изразходя, отново с пълен резевроар, както препоръчва производителя, но ще трябва и диагностика. Ще се включа отново, като разбера нещо ново.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Доколкото разбирам иначе пали от 3-ти път?
Ако има много мръсотия в системата добавката не е много разумна.
Аз бих пробвал със течността на wynn's 10995 - но е нужно оборудване . НЕ СЕ НАЛИВА В РЕЗЕРВОАРА !!!
Ако от нея не се оправи и налягането от б.помпа е наред - няма да има лесно решение.
Напиши коментар:
-
Здравейте, след начина на палене по пост 13.
Колата запали от 2 път, от ауспуха нищо не излиза. Ще й сипя добавка .
Напиши коментар:
-
Здравейте, колата ми и с новия акумулатор запали от 2 път. Не съм тествала помпата, ще го направя утре сутрин.
Напиши коментар:
-
К. Станикина написа: Преглед на мнениетоНе е въртял по слабо стартера.
Напиши коментар:
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоТака е, може да е причина. Но това предполага и неопитен водач, който просто не усеща слабото въртене на стартера.
Напиши коментар:
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоЗначи крачка напред все пак. Акумулатор също може да е причина.
Напиши коментар:
-
Диагностиката показа стари грешки.
Едната свързана със запалването на първи и четвърти цилиндър,а другата с реле климатик. И нищо повече. Момчето проследи в реално време параметри и показания и каза ,че нищо от това не го насочва към проблем.
След включване на няколко консуматора (фарове,парно,музика и халогени светещи при завой) на дисплея изписва Economy drive on, затова ходих в специализиран магазин за акумолатори. След замерване се оказа, че акумолаторат е на 40%. И съответно от днес е с нов акумолатор. Утре ще я проверя как ще запали и ще дам информация.Пропуснах да кажа ,че компютъра е ресетнат и нямаше промяна.Последна редакция от К. Станикина; 31.10.2021, 20:10.
Напиши коментар:
-
Това с помпата съм го играл с предишната кола Мареа 1,6 и съм сигурен че проблема не е там. Компютъра на тези коли е самоадаптивен , което е свързано само и единствено с екологията. Принципа е следния,ако се появи отклонение с повече от 25% на някои от параметрите компютъра се адаптира да работи по новите показания. Например свещ която прекъсва води до увеличаване на горивото в другите три цилиндъра а намаляване или спиране в прекъсванията и после дори след смяната на прекъсващата свещ настройката не се връща сама. Та в общи линии от време на време се омазват нещата и поради тази причина има вариант да се ресетне компютъра. Така се връща към заводски настройки и започва да се самоадаптира отново. Ако е отстранена причината за отклонение ще изкара по-дълго време без ресетване,до поява на ново отклонение. Ако пък колата е с газов инжекцион който не е ОБД ,тогава ресетването е необходимо всяка седмица.
Като винаги съществува вариант това което съм написал да не е основната причина,но на база личен опит натрупан в продължение на 7 години е това. Също така гледам да степенувам нещата с варианти които не искат пари и може да са причина и след това чак да сменям части.
На диагностиката освен за грешки не е лошо да се погледнат дадени параметри например ламбда . В МЕС и в Алвфаобд показаното е директно в коефициент който трябва на загрял двигател да варира от 0,98 до1,02. При нужда от ресетване е отклонен от тези стойности.Последна редакция от kiriluz1; 31.10.2021, 19:32.
Напиши коментар:
-
К. Станикина написа: Преглед на мнениетоНаправих диагности и там всичко е наред, очаквам да ми замерят налягането на бензиновата помпа.
1. Ако запали веднага - проблема е с помпата или клапана против връщане
2. ако пак трябват 3 пъти да въртиш преди да запали - проблема е задавяне най вероятно -- някой да снима клип какво излиза от аспуха при запалването от 3-тия път и ще помогнем пак.
чакаме резултат или клип . Успех.
Напиши коментар:
-
Аз имам същия проблем, само че на 1.4 150 к.с., но за момента ще опитам да реша проблема с добавка за гориво, пък да видим... Следваща стъпка ще е диагностика, тъй като проблемът като че ли не е нито от свещи и кабели, нито от акумулатор.
Напиши коментар:
-
Направих диагности и там всичко е наред, очаквам да ми замерят налягането на бензиновата помпа.
Напиши коментар:
Реклама
Collapse
Напиши коментар: