Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • blue_coconut
    отговори
    След изразходен пълен резервоар с налята 1/2 от добавката, която купих, и изминати почти 700 км., за момента мога да кажа, че положението не е много по-цветущо - пали от втория, понякога от третия път, след подпомагане с много леко форсиране до 2000 об./мин., иначе заглъхва, и нормално ще запали чак на четвъртия път.
    Имам още 1/2 от добавката, която ще изразходя, отново с пълен резевроар, както препоръчва производителя, но ще трябва и диагностика. Ще се включа отново, като разбера нещо ново.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Доколкото разбирам иначе пали от 3-ти път?
    Ако има много мръсотия в системата добавката не е много разумна.
    Аз бих пробвал със течността на wynn's 10995 - но е нужно оборудване . НЕ СЕ НАЛИВА В РЕЗЕРВОАРА !!!
    Ако от нея не се оправи и налягането от б.помпа е наред - няма да има лесно решение.

    Напиши коментар:


  • К. Станикина
    отговори
    Здравейте, след начина на палене по пост 13.
    Колата запали от 2 път, от ауспуха нищо не излиза. Ще й сипя добавка .

    Напиши коментар:


  • К. Станикина
    отговори
    Здравейте, колата ми и с новия акумулатор запали от 2 път. Не съм тествала помпата, ще го направя утре сутрин.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    К. Станикина написа: Преглед на мнението
    Не е въртял по слабо стартера.
    по пост №13 има ли резултат?

    Напиши коментар:


  • К. Станикина
    отговори
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението
    Така е, може да е причина. Но това предполага и неопитен водач, който просто не усеща слабото въртене на стартера.
    Не е въртял по слабо стартера.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    kiriluz1 написа: Преглед на мнението
    Значи крачка напред все пак. Акумулатор също може да е причина.
    Така е, може да е причина. Но това предполага и неопитен водач, който просто не усеща слабото въртене на стартера.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Значи крачка напред все пак. Акумулатор също може да е причина.

    Напиши коментар:


  • К. Станикина
    отговори
    Диагностиката показа стари грешки.
    Едната свързана със запалването на първи и четвърти цилиндър,а другата с реле климатик. И нищо повече. Момчето проследи в реално време параметри и показания и каза ,че нищо от това не го насочва към проблем.
    След включване на няколко консуматора (фарове,парно,музика и халогени светещи при завой) на дисплея изписва Economy drive on, затова ходих в специализиран магазин за акумолатори. След замерване се оказа, че акумолаторат е на 40%. И съответно от днес е с нов акумолатор. Утре ще я проверя как ще запали и ще дам информация.Пропуснах да кажа ,че компютъра е ресетнат и нямаше промяна.
    Последна редакция от К. Станикина; 31.10.2021, 20:10.

    Напиши коментар:


  • kiriluz1
    отговори
    Това с помпата съм го играл с предишната кола Мареа 1,6 и съм сигурен че проблема не е там. Компютъра на тези коли е самоадаптивен , което е свързано само и единствено с екологията. Принципа е следния,ако се появи отклонение с повече от 25% на някои от параметрите компютъра се адаптира да работи по новите показания. Например свещ която прекъсва води до увеличаване на горивото в другите три цилиндъра а намаляване или спиране в прекъсванията и после дори след смяната на прекъсващата свещ настройката не се връща сама. Та в общи линии от време на време се омазват нещата и поради тази причина има вариант да се ресетне компютъра. Така се връща към заводски настройки и започва да се самоадаптира отново. Ако е отстранена причината за отклонение ще изкара по-дълго време без ресетване,до поява на ново отклонение. Ако пък колата е с газов инжекцион който не е ОБД ,тогава ресетването е необходимо всяка седмица.
    Като винаги съществува вариант това което съм написал да не е основната причина,но на база личен опит натрупан в продължение на 7 години е това. Също така гледам да степенувам нещата с варианти които не искат пари и може да са причина и след това чак да сменям части.
    На диагностиката освен за грешки не е лошо да се погледнат дадени параметри например ламбда . В МЕС и в Алвфаобд показаното е директно в коефициент който трябва на загрял двигател да варира от 0,98 до1,02. При нужда от ресетване е отклонен от тези стойности.
    Последна редакция от kiriluz1; 31.10.2021, 19:32.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    К. Станикина написа: Преглед на мнението
    Направих диагности и там всичко е наред, очаквам да ми замерят налягането на бензиновата помпа.
    Лесно може а разбереш дали е от налягането на б.помпа. Просто правиш следното - даваш на контакт, изчакваш 5 секунди, изключваш от контакт, след 1 секунда пак даваш на контакт за 5 секунди и пак изключваш за 1 секунда, пак даваш на контакт за 3 секунди и без да изключваш направо въртиш със стартера.
    1. Ако запали веднага - проблема е с помпата или клапана против връщане
    2. ако пак трябват 3 пъти да въртиш преди да запали - проблема е задавяне най вероятно -- някой да снима клип какво излиза от аспуха при запалването от 3-тия път и ще помогнем пак.

    чакаме резултат или клип . Успех.

    Напиши коментар:


  • blue_coconut
    отговори
    Аз имам същия проблем, само че на 1.4 150 к.с., но за момента ще опитам да реша проблема с добавка за гориво, пък да видим... Следваща стъпка ще е диагностика, тъй като проблемът като че ли не е нито от свещи и кабели, нито от акумулатор.

    Напиши коментар:


  • К. Станикина
    отговори
    Направих диагности и там всичко е наред, очаквам да ми замерят налягането на бензиновата помпа.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Реши ли се проблема?

    Напиши коментар:


  • К. Станикина
    отговори
    Отново, благодаря!

    Напиши коментар:

Working...
X