Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко ви харчи Фиата на газ/метан?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ivchotr
    отговори
    Колонките обикновено ги правят с налягане 10 бара. Поне аз съм виждал повечето да са с такова налягане. И двете му съставки се втечняват при 2 до 2.2 бара. Така че и 8 бара да е на колонката, едва ли ще е голям проблем. При стайна температура втечнения газ се изпарява, а при загрята бутилка си увеличава съответно обема. Затова газовите бутилки са конструирани така, че да остава свободен обем. Всичко това ще рече, че е по-добре да се зарежда, когато бутилката е студена.

    Напиши коментар:


  • GaTio2
    отговори
    Я обадете как е най-добре да се зарежда, при хладно време - вечер или сутрин, на загрял двигател или няма значение, има ли значение и температурата на бутилката ако колата се е нагряла от слънцето

    Напиши коментар:


  • ferryman
    отговори
    ivan_pop написа:
    S_BANKOV написа:
    Принципно газта е в течно състояние до изпарителя на колата и колонката въздух не вкарва или поне не би трябвало да вкарва.По ниското налягане веднагасе отразявана горивните времена.
    Задачата на изпарителя е да поддържа постоянно налягане на изхода си!Литъра е мярка за обем.При зареждане ако е различно налягането то в един и същ обем ще има различно количество в килограми газ!
    При налягане от 8 атмосфери /при температура 20-25С°/ газта се втечнява. Така, че няма голяма разлика в теглото газ на литър. Под това налягане нещата вече са други.

    Напиши коментар:


  • emzo
    отговори
    14/100 газ, Опел астра 1.6 моно, 75коня с климатикбез клима 12/100 градско, карам я в диапазона 4-6к рпм, че иначе не върви Toва са засечки по фактури.

    Напиши коментар:


  • OpenGL
    отговори
    ivan_pop написа:
    S_BANKOV написа:
    Принципно газта е в течно състояние до изпарителя на колата и колонката въздух не вкарва или поне не би трябвало да вкарва.По ниското налягане веднагасе отразявана горивните времена.
    Задачата на изпарителя е да поддържа постоянно налягане на изхода си!Литъра е мярка за обем.При зареждане ако е различно налягането то в един и същ обем ще има различно количество в килограми газ!
    В една газова бутилка, дали има 0.5 литра газ или е пълна почти догоре, налягането е едно и също, при една и съща температура. Толкова за задачата на изпарителя.

    Напиши коментар:


  • ivan_pop
    отговори
    S_BANKOV написа:
    Принципно газта е в течно състояние до изпарителя на колата и колонката въздух не вкарва или поне не би трябвало да вкарва.По ниското налягане веднагасе отразявана горивните времена.
    Задачата на изпарителя е да поддържа постоянно налягане на изхода си!Литъра е мярка за обем.При зареждане ако е различно налягането то в един и същ обем ще има различно количество в килограми газ!

    Напиши коментар:


  • S_BANKOV
    отговори
    Принципно газта е в течно състояние до изпарителя на колата и колонката въздух не вкарва или поне не би трябвало да вкарва.По ниското налягане веднагасе отразявана горивните времена.

    Напиши коментар:


  • КИМИ
    отговори
    S_BANKOV написа:
    ...зареждането се прави на една и съща колонка при налягане от 13 бара на колонката.
    Колега, кажи ако знаеш, че ми е важно за един спор:Би ли ми пояснил какво отражение дава налягането на колонката и дали при пълнене догоре си на далавера, защото накрая набутва само газ без въздух?

    Напиши коментар:


  • M5kov
    отговори
    Средният ми метанов разход за 3100 км е 6,10 или 11.78 лв. при цена от 1.89 лв./кг в Плевен70% извънградско.Медовинка

    Напиши коментар:


  • Kay_
    отговори
    S_BANKOV написа:
    Прав си явно калкулатора вече е бил дал фира, че го смятах вечрта като зареждах.
    Това е професионален дефект. Икономист и инженер без калкулатор-все едно с вързани ръце

    Напиши коментар:


  • S_BANKOV
    отговори
    Прав си явно калкулатора вече е бил дал фира, че го смятах вечрта като зареждах.

    Напиши коментар:


  • OpenGL
    отговори
    Извънградско, от които 130 км магистрала (Тракия) след което 50 км. междуградски път и 70 км. планински път (Родопите). Общо 250 км с 20 литра газ. Разход - 8л./100 км.По магистралата под 120 км/ч не съм падал и над 140 км/ч не съм качвал. После в обратна посока отново заредих 20 литра и замерването се потвърди.S_BANKOV - по мои сметки, както си го написал 280 км. с 22 литра газ, разхода е 7.8 л/100 км, а не 8.5 л.

    Напиши коментар:


  • S_BANKOV
    отговори
    Чисто извън града разход 8,5 като половина от пътя е северната дъга и другата половина е до Своге по завойте. 280км. с 22литра газ, зареждането се прави на една и съща колонка при налягане от 13 бара на колонката.

    Напиши коментар:


  • OpenGL
    отговори
    Смесено, градско 90 км. и 100 км. извънградско по планински път ( 80км/ч на 4-та, 5-та) с 20 литра газ - 10.5 л/100 км.Мареа 1.8 - LPG с ГИ.

    Напиши коментар:


  • Punto_II_HGT
    отговори
    Fiat Brava 1.8 16V обикновена газова ловато:Градско (София) 14 литра /100 км Смесено 10 - 10.5 литра/100 км.изцяло на извънградско не съм могъл да засека, винаги като пътувам за провинцията минавам едни 25 - 30 километра през цяла задръстена София, та за това съм дал разхода като смесен.

    Напиши коментар:

Working...
X