Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

  • bsks
    отговори
    При мен е Gas injector warm-up, след като я изключих паля по-лесно.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Това как се разбира, в моят софтуер няма такава опция. Иначе бях сложил оригинална инсталация на бензиновите инжектори, като изключих газовите, но не видях разлика. В момента, след малко настройки на газовата карта, колата пали от раз. Дори сутринта, което не помня от кога не е било. Водя си една статистика и ако колата продължи да пали, ще споделя

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори
    Колеги с газово и трудно палене сутрин, включен ли ви е подгрева на газовите инжектори?

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    Трябва малко и на бензин да се кара. Мисля , че е достатъчно да изгориш четвърт резервоар бензин на месец.
    После отиваш и пълниш догоре.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Проблемът е като го напълня, после след 1 месец ще имам почти пълен резервоар с по изветрял бензин. И ще трябва да карам на бензин. Което не помага за паленето.
    Според инструкциите, масата на бензиновата помпа отива в инерционния датчик. Обаче неговите кабели идват от двигателния отсег. Тоест, някой знае ли дали тази маса ходи до бушонното табло и оттам да се връща към инерционния датчик
    Един потребител от форума успешно беше пуснал нов кабел към помпата, но за съжаление спря да влиза във форума и не знаем байпаснал ли е инерционния датчик или не
    Последна редакция от Optimst5; 31.05.2025, 12:33.

    Напиши коментар:


  • dobrujanetza
    отговори
    Аз също сменях газови инжектори. Ланди Ренцо Пловдив дават една година гаранция и задължително смяна на газовия филтър при тях 15 000 след смяната на инжекторите. По думите на механика - в България инжекторите карат по 100 000км заради горивото.

    А относно студения старт зимата - резервоара трябва да е над половината пълен с бензин , или пълен догоре.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    Един малък ъпдейт по темата - проверих че до буксата на бензиновата помпа отиват 11.38 волта. В същото време, на клемите на акумулатора 12.18 волта. Свалих релето на бензиновата помпа и показанията бяха същите като на акумулатора. Според мен има някаква загуба заради инерционния датчик, които прекъсва горивото, тъй като той е между релето и помпата ?
    Мой познат с пежо 307 бензин ми позволи да проверя при него - 11.68 волта на буксата на бензиновата помпа.

    Пс - може да игнорирате по горното. Мерил съм на пина за плюс към датчика за ниво на горивото защото само там имаше волтаж. Правилното измерване е при закачена помпа, специален накрайник за мултицет се закача към желания кабел, без да се нарушава изолацията му и се мери волтаж за времето, през което помпата подкачва

    Последна редакция от Optimst5; 03.06.2025, 09:33.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Ще потърся мнения и в други сервизи.
    Правилно ли разбрах - взел си нови оригинални инжектори на ЛАНДИи след 15 000 са умрели ?!?!
    Или са ти продали боклуци, или са те прекарали по друг начин.
    И що за марка инжектори са умрели за 5000 км ???

    Иначе 99,999% вероятност проблема ти е от износване на двигателя. Аз Типо на газ с непревъртян километраж НЕ съм виждал - а съм оглеждал доста.

    Само един метанов КЮБО беше с реални км, ама без климатик и НЕ Е Типо
    Последна редакция от PM_u_bo; 12.02.2025, 19:39.

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори
    Ще потърся мнения и в други сервизи.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    По тримовете на бензиновия компютър, стават отрицателни при работа на газ. В сервиза на ланди я закачи на диагностика, каза че настройки няма да я оправят и директно да сменям инжектори. Прекъсването се усеща докато работи двигателя, усеща се и придърпване при ускорение, на бензин няма проблеми.
    Смени сервиза. Правилно ли разбрах - взел си нови оригинални инжектори на ЛАНДИи след 15 000 са умрели ?!?!
    Или са ти продали боклуци, или са те прекарали по друг начин.
    И що за марка инжектори са умрели за 5000 км ???
    ИЛИ Имаш друг проблем на ДВГ или сервиза те цакат.

    Напиши коментар:


  • Optimst5
    отговори
    При мен придръпване се оправи с настройка. Обаче и моите тримове малко бягат минус 6%. Съмнявам се че отвора е много голям - 2.6мм и картата иска обедняване. Смятам в ниските да я обедня първо, обаче коефициенти 130-140 все ми изглеждат малки
    Иначе и ланди, и останалите имат самодиагностика на инжекторите, която би трябвало да хване проблеми

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори
    По тримовете на бензиновия компютър, стават отрицателни при работа на газ. В сервиза на ланди я закачи на диагностика, каза че настройки няма да я оправят и директно да сменям инжектори. Прекъсването се усеща докато работи двигателя, усеща се и придърпване при ускорение, на бензин няма проблеми.

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    Започва да прекъсва на газ, сместа се обогатява,....
    Това как е диагностицирано? Така ти е казано? Или с очите си си видял обогатена смес когато 'прекъсва на газ' ?

    ЗАЩОТО - когато се обогати сместа двигателя не прекъсва - затова опиши подробно какво точно си видал, какво точно са ти казали и как са го 'видялите' - с каква диагностика?
    Последна редакция от PM_u_bo; 11.02.2025, 19:12.

    Напиши коментар:


  • bsks
    отговори
    Започва да прекъсва на газ, сместа се обогатява, тримовете се прецакват и почва да пали трудно като е студена. Намирам се в Бургас, единствения оторизиран сервиз на ланди казва ''За смяна на инжектори си, 600лв само инжекторите''. Други сервизи отговарят ''можем да сменим цялата предница на газовото, защото това ланди не можем да го четем".

    Напиши коментар:


  • PM_u_bo
    отговори
    С оригиналните на ланди изкарах 15000км, със заместители 5000, вече започвам да се чудя, да не е защото са монтирани с надолу главата. Ако се преместят над смукателния колектор хем ще ги сменям по-лесно, хем може да изкарат и повече..
    И какво им става на инжекторите? Най-много причлича на проблем с компетентността на 'майстора'.
    В кой град си?

    Напиши коментар:

Working...
X