И тъй, на дневен ред е избора на съединител. Гриша, ти каква марка си сложи и за колко пари? Дали да не попитам хит-ко. Бубачко кара вече втора година със съединител, купен от хит-ко и няма проблем. Питам, тъй като от друга страна пък ползвам 30 % отстъпка в евро 07, което не си е малко. Но в крайна сметка ме интересува качеството и по-малко цената.
И тъй, на дневен ред е избора на съединител. Гриша, ти каква марка си сложи и за колко пари? Дали да не попитам хит-ко. Бубачко кара вече втора година със съединител, купен от хит-ко и няма проблем. Питам, тъй като от друга страна пък ползвам 30 % отстъпка в евро 07, което не си е малко. Но в крайна сметка ме интересува качеството и по-малко цената.
Стария ми беше италиански и се оказа пълно менте,сега ми сложиха някъв английски,но тоя път само феродовия сменихме,дано е ок Иначе според мене най-качественото е Valeo
Реших да си сменя щангичките за превключване на скоростите и... щях да падна като разбрах цената. Двете са по 26 лева, а третата с планката - 42 лева. Общо 94 лева за три дръглви щангички. Баси ужаса.
Реших да си сменя щангичките за превключване на скоростите и... щях да падна като разбрах цената. Двете са по 26 лева, а третата с планката - 42 лева. Общо 94 лева за три дръглви щангички. Баси ужаса.
Да, и на мен ми обявиха такава цена, та направо ме отказаха. Като стане много зле ( да се изваждат сами) съм решил по съвет на един познат да пробвам с Поксипол да уплатнявам, не знам какво ще стане.
Реших да си сменя щангичките за превключване на скоростите и... щях да падна като разбрах цената. Двете са по 26 лева, а третата с планката - 42 лева. Общо 94 лева за три дръглви щангички. Баси ужаса.
Да, и на мен ми обявиха такава цена, та направо ме отказаха. Като стане много зле ( да се изваждат сами) съм решил по съвет на един познат да пробвам с Поксипол да уплатнявам, не знам какво ще стане.
Най-ефтини тия щангички са при хит-ко - 24,50 лева на бройка.Та да се похваля, че вече имам най-чистия мокет в колата от целия форум. За един час мокета на типозото беше извън колата. Пробвах само да го прахосмуча, но резултата не ми хареса. Че като го метнах с моточистител за двигатели и на пароструйката - не е истина каква кал излезе. После го насапунисах допълнително с шампоан и пак го изплакнах с пароструйката. Сега вече съм доволен - мокета е навсякъде еднакво светлосин. Ще повторя процедурата и със седалките.
От Живка имаш голяяямо благодарско за банята! Та така и така съм свалил мокета, сега е момента да си прекарам жици за музиката назад.Между другото, има една тройка жица, която свършва в нищото. Ей така три жици в един конектор свършват на мястото където са стъпват краката на пътника, който седи отзад вляво, под мокета. Някой хаберлия ли е за какво е?
и аз се интересувах от щангите, но 100 лева за тях не давам, затова моята като се извади/малко е неприятно/ я разпробих и сега вместо с шарнирче е с един болт прекаран през нея и съм му сложил шлауфка да уплътнява добре да няма луфтове и е супер- няма и чупене. мисля, че скоро от фиат ще ме потърсят да ми предложат патент
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Имам в прадвид, че е напомпан мускул Между другото, като отвори ДВГ-то как е износването на цилиндрите? На братчеда като отваряха неговата двувалка на около 200000 не беше мръднал. Мойта вече 250000 чукна и за сега добре се държи, та ми е любопитно?
Коментар