Технологията си е същата, каквато са използвали и в завода в Торино - галванично поцинковане (в случая препоцинковане). Правят го във всеки галваничен цех (цената е 1 лев за килограм). Чугуна обаче нещо не се поддава добре на този тип обработка. Даже те питат какъв цвят го искаш и колко да е гланцирано. Алуминиевите детайли съм ги почистил с моточистител и пароструйка, а черните - с четка и нитроцелулозен грунд (шприцкит БОДИ) и нитроцелулозна боя. Това е. Ефекта на поцинкованите детайли допълнително е подсилен и от фотсветкавицата. Изпускателния колектор пък съм го боядисал с бронз за печки с четка.
Колега направо ти се възхищавам.Ей така преди 8-9 години възстановявах и аз един Мохер 2138 с 12 купе.6 месеца си играх с него разбира паралелно с това и учех във НВУ В.Търново.След цялата операция после 4 години не ме е оставял на пътя.Замина си горкия по направление.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Абе колега нали беше казвал,че те била начукала градушка? Има ли поражения
Имам мъничка пукнатинка на предното стъкло, като все едно от изхвръкнала с голяма скорост песъчинка, точно където е погледа на пътника на предната седалка. По покрива имам 3-4 хлтвания, а по предния капк - около 10-тина.
Имам само 2 забележки - 1)май си препълнил казанчето за хидравликата, 2)гредата зад бронята е криваИначе можеше да извикаш тия от Discovery да снимат един епизод от поредицата за възстановяване на стари коли ЕВАЛА!
Имам само 2 забележки - 1)май си препълнил казанчето за хидравликата, 2)гредата зад бронята е криваИначе можеше да извикаш тия от Discovery да снимат един епизод от поредицата за възстановяване на стари коли ЕВАЛА!
Нивото на хидравличната течност още ще търпи корекция защото двигателя май не е пален и рейка и помпа ще поемат масло. :D
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Малийййййй днеска я видях наживо, паднА ми шапката... Невероятна работа, нямам повече какво да кажа Вече поведох преговори да го пра’им Живко "Джи-Пи" на Чибурашката - и без това я познава изоснови
johnfound написа:
Колега /////, гледам със завист, най-малкото защото двигателят е почти като моят. ?
А междудругуту , това, ако е Ритмо-то, което знам (не съм сигурен дали е тоя номер на модела), двигателя е 1:1, само дето Ритмака е карб, а това е моноинжекция, електронно и нагло скопена до 90 коня и с турен катализатор, заради някакви швейцарски еко-норми от преди години, от където иде и името "Типо Швейцарка" - ограничена серия от ’91 до ’93 май беше... Не знам много точно. Инак, махнеш ли му моно-то, слагаш карб и то става 105 коньеве Мани, много проклета кола за поддръжка и части.... Голяма сбирщина
Пичове, днес й чух гласчето на колата, ма тя само докато й показах ключовете и запали - от раз. Даже ходих до бензиностанцията с нея да налея малко тунджичка, ама както си е така - без ауспух, без радиатор, без маска, без броня, без фарове, без спирачки (само на ръчна). Колегата-тенекеджия обеща да изпъне отпред хлътналата греда с хидравликата и тогава ще слагам радиатора. Тепърва ми предстоят настройките по колата и уточняване нивата на флуидите.
Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар