Абе колега нали беше казвал,че те била начукала градушка? Има ли поражения
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги вкарах типото...
Collapse
X
-
Колега направо ти се възхищавам.Ей така преди 8-9 години възстановявах и аз един Мохер 2138 с 12 купе.6 месеца си играх с него разбира паралелно с това и учех във НВУ В.Търново.След цялата операция после 4 години не ме е оставял на пътя.Замина си горкия по направление.///// написа:Технологията си е същата, каквато са използвали и в завода в Торино - галванично поцинковане (в случая препоцинковане). Правят го във всеки галваничен цех (цената е 1 лев за килограм). Чугуна обаче нещо не се поддава добре на този тип обработка. Даже те питат какъв цвят го искаш и колко да е гланцирано. Алуминиевите детайли съм ги почистил с моточистител и пароструйка, а черните - с четка и нитроцелулозен грунд (шприцкит БОДИ) и нитроцелулозна боя. Това е. Ефекта на поцинкованите детайли допълнително е подсилен и от фотсветкавицата. Изпускателния колектор пък съм го боядисал с бронз за печки с четка.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Имам мъничка пукнатинка на предното стъкло, като все едно от изхвръкнала с голяма скорост песъчинка, точно където е погледа на пътника на предната седалка. По покрива имам 3-4 хлтвания, а по предния капк - около 10-тина.Grisha написа:Абе колега нали беше казвал,че те била начукала градушка? Има ли поражения
Коментар
-
Нивото на хидравличната течност още ще търпи корекция защото двигателя май не е пален и рейка и помпа ще поемат масло. :Dmaiden написа:Имам само 2 забележки - 1)май си препълнил казанчето за хидравликата, 2)гредата зад бронята е криваИначе можеше да извикаш тия от Discovery да снимат един епизод от поредицата за възстановяване на стари коли
ЕВАЛА!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
bubachko
Малийййййй днеска я видях наживо, паднА ми шапката... Невероятна работа, нямам повече какво да кажа
Вече поведох преговори да го пра’им Живко "Джи-Пи" на Чибурашката - и без това я познава изоснови
А междудругутуjohnfound написа:Колега /////, гледам със завист, най-малкото защото двигателят е почти като моят.
?
, това, ако е Ритмо-то, което знам (не съм сигурен дали е тоя номер на модела), двигателя е 1:1, само дето Ритмака е карб, а това е моноинжекция, електронно и нагло скопена до 90 коня и с турен катализатор, заради някакви швейцарски еко-норми от преди години, от където иде и името "Типо Швейцарка" - ограничена серия от ’91 до ’93 май беше... Не знам много точно. Инак, махнеш ли му моно-то, слагаш карб и то става 105 коньеве
Мани, много проклета кола за поддръжка и части.... Голяма сбирщина
Коментар
-
Пичове, днес й чух гласчето на колата, ма тя само докато й показах ключовете и запали - от раз. Даже ходих до бензиностанцията с нея да налея малко тунджичка, ама както си е така - без ауспух, без радиатор, без маска, без броня, без фарове, без спирачки (само на ръчна). Колегата-тенекеджия обеща да изпъне отпред хлътналата греда с хидравликата и тогава ще слагам радиатора. Тепърва ми предстоят настройките по колата и уточняване нивата на флуидите.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар