ще видим какво ще стане, но определено ще е интересно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
За съжаление след снощи ще влизам в бокса, налягането на маслото от 3,4 бара на празен ход отиде на 2 бара и мотора почна да тропа, най вероятно лагерите са аут, дано няма други поражения, но като се отвори ще се види.Началото на годината я отварях отгоре, сега ще е отдолу, поне ще се види какво е положението в мотора, ако мога и сегменти ще сменя, защото маслото го яде като бензин
punto HGT
Коментар
-
то долу сегменти не можеш да сменишdidich написа:За съжаление след снощи ще влизам в бокса, налягането на маслото от 3,4 бара на празен ход отиде на 2 бара и мотора почна да тропа, най вероятно лагерите са аут, дано няма други поражения, но като се отвори ще се види.Началото на годината я отварях отгоре, сега ще е отдолу, поне ще се види какво е положението в мотора, ако мога и сегменти ще сменя, защото маслото го яде като бензин
само тогоре
Power Under Pressure
Коментар
-
Вие само лоши новини ми съобщаватеriot написа:само отгоре се сменят сегментите и трябва да пада главата,
Ще се прецени в движение, първо ще отворим отдолу да видим каква е хавата, аз колата няма да я насилвам и да я паля повече, направо ще я изтеглим до сервиза за да не правя още по голям мармалад. Дано да са само лагери и да не е надрала коляновия вал, ако не ще се търси вал втора ръка, ще се види и маслената помпа как е. Ще видя как са парите до отстраняване на проблема с тропането на мотора, после ако има финанси ще се свалии отгоре и ще си се направи общо взето пълна ревизия на мотора, като главата няма да я пипам, защото тя си мина ревизията преди няма и 3000км. После следва проверка на съединителя, че и той се опитва да боксува, евентуално отваряне и на скоростите за смяна на синхронизатори, защото това прехъркване от 1-ва към 2-ра е дразнещо. Общо взето това са и проблемите на колата
всичко друго си е бетон, все пак и навъртях 40 000км без нищо да се бара. Като се направи ревизията на колата всичко ще си дойде на място и както казва ония шемет "рибата" - всичко ще припада, хаха
punto HGT
Коментар
-
Мда това за съжаление е самата истина и по добрия вариантWhitePower написа:Съжеляваме за това , но моя съвет е , всичко на земята , рахвърля се сменя се и забравяш за проблеми близките 100000 км
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Всичко е много относителноS_BANKOV написа:Мда това за съжаление е самата истина и по добрия вариантWhitePower написа:Съжеляваме за това , но моя съвет е , всичко на земята , рахвърля се сменя се и забравяш за проблеми близките 100000 км
Не е невъзможно и наличието на постоянни проблеми.Всичко зависи от това кой, с какво и как прави ремонта.Единственото сигурно нещо е инвестирането на определена сума.
Коментар
-
Ами да се надявам, че ще събера парите поне за ремонта, за тунинг изобщо няма да имам финанси, иначе на главата като духна гарнитура само се прави челен шлайф, но колкото да е равна повърхността не е сваляна с цел сгъстяване, макар че като е по сгъстена знам, че ще върви по добре на газ :D Тия дни ще се дърпа до сервиза и ще се отваря да се види какво е положението, след това ще се смята горе долу какви пари ще дойде целия ремонт, като мисля да се вземат само качествени маркови части, на принципа съм да се даде някой лев отгоре, но да е с части като хората, а не след 20К километра пак същата операцияS_BANKOV написа:Така и така ще отваряш двигателя сега е момента да портнеш главата и да сложиш тръбни колектори ако не си го направил
WhitePower ми пусна и мухата да сипя тази добавка след ремонта http://www.qmisx6000.com/index.php?content=sx6 , което ще запази и съхрани двигателя за още доста километри, но пък и цената и е доста солена, към 110лв/1л., ще го мисля ако останат пари, защото искам и едни иридиеви свещи да и взема и след това само газ
punto HGT
Коментар
-
Огледай се някое купе на части тръбен колектор можеш да вземеш от него, главата ако мислиш да я портваш е малко скъпичко ама си струва ако си фен
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
За изпускателния колектор ли говориш, защото пунтото си излиза с метален колектор още от завода 4-2-1 както е и купето, не виждам смисъл да взимам от купе при положение, че най вероятно са еднакви.WhitePower, другия вариант е да мина с по ефтините BKR6EKC, но тъй като карам на газ, вероятно ще е много по добре с иридиевите, защото са еднополюсни.S_BANKOV написа:Огледай се някое купе на части тръбен колектор можеш да вземеш от него, главата ако мислиш да я портваш е малко скъпичко ама си струва ако си фен
punto HGT
Коментар
-
BCPR7ETRASTIL написа:WhitePower написа:тва с иридиевите свещи не го разбирам , аз на пунтото карам с свещи за 5,60 стотинки едната
Лъжеш! Ако не лъжеш - грешиш
Ако искаш прочети ми подписа 
точно толкова ми струват свещите истествани в продължение на 8 години а дали съм в герешка , смятам че не съм при положение че не виждам никаква разлика от иридиева до медна свещ във вървенето тези студени свещи палят и на -20
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар