riot написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Дай повече инфо колега, ХГТ ли е дзверчето
Абарт пакет отвън с хубави абартови джантета от стило, до тука 6+
Има ли окачване, че ми се вижда нисичка, с какви гуми си на тия 17", не пести инфо
Гледам има 3 уреда на мястото на СД-то, а него долу ли си го преместил, че при мен е обратно, уредите са на мястото на СД чейнджъра.
punto HGT
Коментар
-
ееее колега, защо ще съсипваш хубавата кола, проблем ли има с нея или просто не ти се кара с десен воланriot написа:ХГТ-е, няма окачване, гумите са 205/40/17, уредите са горе, сд-то е долу не съм го правил аз така я купих, колата ще се продава на части.
Има ли някакви подобрения правени в повече освен уредите и джантите, крайното гърне каква марка е :D
punto HGT
Коментар
-
аз имам части да и обърна волана, но не искам тая кола я купих за части, купето има бая ръжди а на мен не ми се занимава, ще си взема каквото ми трябва на мен, останалото се продава. Колата е с цяла генерация на суперспринт от колектора до крайното гърне. карал съм много пунтота друго като това хгт не съм виждал да върви, няма да му трака вариатора, много е готино, но скорстна кутия се счупи по пътя. Всичко от нея се продава, така че ако искате нещо питайте.Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
-
Има ли HGT-та в тоя форум
Благодарение на колегата dimaka_vs, който е цар с поялник в ръка
сътворихме следното осветлението на таблотоПРЕДИ:http://imageshack.us/photo/my-images...менихме оригиналните смотани оранжежи диоди с бели, като ефекта, който се получи според мен е повече от добър, осветлението е мръсно бяло, ненатрапчиво и доста по ефектно
punto HGT
Коментар
-
Моите диоди си седят в шкафа няма кой да ги сложи :Х :Д...иначе с бели е станало много добре ...а като са пастирани са уникатчета. И естествено грешките на еърбеците дето ги трупа :Х... Моята вече е на 16-ки и с лоша предна броня ... но няма кой да я снима :Д.... :P :PFiat Punto1.1, 55hp
Fiat Punto HGT 1.8, 130hp
Fiat Punto JTD 1.9, прогресия
Коментар
-
За съжаление след като във Вантотрейд ми ги изчистиха след около година ей тъй от само себе си пак светна червената лампичка на аербеците и вече като, че ли и свикнах да я гледам включена на таблото :D Така ... преди време се оплаках, че имам някъде утечка и акумулатора го финиширам за един ден, ако не се пали всеки ден колата ... от къде дойде драмата след като бях при човек да я замери къде бега тока .... до колкото разбрах нормално при изключен мотор консумацията от акумулатора трябва да е от 0,02 до макс 0,08 ампера/май това беше единицата, че ги бъркам с волтове, от ток не разбирам и най мразим да ме бие, защото не мога да му го върнаdaniel_georgiev написа:...И естествено грешките на еърбеците дето ги трупа
/, след като замерихме моя се оказа, че консумацията е 0,22А
, демек 10 пъти над нормата. Понеже за допълнително монтираните уреди за налягане и температура на маслото и волтметъра бях пуснал директен кабел + и - за захранване директно от акумулатора, след махането му стойностите показаха 0,02А, демек с връзването на уредите да ги захранвам постоянно съм си сложил сам белята с акумулатора
Ходих при човек, който се занимава със монтаж на аларми и всякакви други ел. работи по автомобилите и ми направи много грамотно нещата, че като видя колко жица и чудесии съм сложил му стана лошо
Значи осветлението на уредите е хванато от контакта на ключа и сега от там ми сложи и захранването на уредите като се получи следното: като завартя на контакт уредите светват и имат захранване, тоест те отчитат показания, но като завъртя на стартер уредите се изключват за да не дърпат допълнително ток от акумулатора и като запали колата вече почват пак да отчитат показанията, хитра работа, като на плюсовата жица човека ми върза и едно бушомче и ми даде ценен съвет - "когато се опъва жица да се бяга далече от кормилната уредба и педалите и винаги на плюсова жица задължително бушон"
, сега съм пей сърце, имам си работещи уреди и не се налага на всяко гасене на колата да откачам жиците на уредите от акумулатора
п.п. никой вече не пише в тая тема, само 1 ХГТ ли остана в тоя форум :D
punto HGT
Коментар
-
тука сме, как
моите уреди ги вързах към силовия кабел на запалката, така хем не съм опъвал много кабели, хем и заводско си е направено както ти го е вързал човека - на стартер гаснат
само че сега моите не работят защото ходих да си сменям меката връзка на генерацията и като дигнаха колата горе - ужас, всичко отдолу до задния мост омазано с масло, а тройника на датчиците се върти на ръка, като колелото на късмета и тече като спукана чешма. Сега е в бокса докато съм на море за монтаж на разпънките и някои дреболии. Като дигнахме капака и се оказа че капака на клапаните е счупен при единия болт и сега се търси читав втора ръка, колегата riot да даде цена ако го продава отделно. Опитва се последно време да ми лази по нервите, ама ще я вкарам в пътя. Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар