Ясно Димо
М/у другото на тия две тапи съвсем спокойно може да се върже маслен кулер, но без турбо няма смисъл, защото и без това охлаждането на колата си е перфектно, както на водата така и на маслото
п.п. добре си барнал цвета, станала е екстра, м/у другото предполагам, че тоя ефект можеше да го постигнеш и с фолио да кажем.Емблемата на предния капак ако можеш я облепи с черно или карбоново фолио да не се вижда, ще стане още по добре :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Налягането е ОК, но температурата мисля, че показва доста под реалната, примерно в големите жеги в задръстването само 1-ва - 2-ра, макс температурата е отивала до 70-75 градуса, което не е реално според менriot написа:Недейте да пробвате там да връзвате маслен охладител, няма да стане. А за темперетурата и налягането на маслото, тапите са идиални друг е въпроса да ли уредите отичитат правилно.
, а да взема да си дупча картера, само и само да ми показва реално температурата на уредчето някакси не съм навит
punto HGT
Коментар
-
На мен ми е достигала до 95-100 градуса максимум след половинчасово каране с 180 - 190 по магистралата или яко натискане по завоите от Елин Пелин нагоре към Вакарел и съм напълно съгласен че няма смисъл да се монтира маслен охладител и наистина няма как да стане на тези две тапи точно. Ако се монтира ОК от тапата към охладителя има налягане да завърти маслото през него ама после къде ще го вкараме охладеното масло обратно в картера ли или към другата тапа на която има също налягане. според мен трябва да отива към филтъра и оттам по маслените магистрали което си е играчка и то напълно излишна. Лично мнение, не задължавам никого.Поздрави
Коментар
-
Проблема с точността на показанията идва от това че маслото към температурния датчик има постоянно налягане но не и постоянен поток и затова според мен показанията закъсняват и не са съвсем точни. За да са най-точни би трябвало тепературния датчик да е на място където маслото да минава през него постоянно а при нас маслото отива до датчика и след като запълни кухината в която е разположен датчика просто си тече в посока от картера към филтъра без пряко да минава през датчика или поне не е целия поток масло, а само част от него която завихря през четворника до датчика.
Коментар
-
Съгласен съм ама я кажи колко струват може и на лични за да не направим "реклама" и да ни затворят пак темичката.А от нета по евтинички та да са ни по джоба и повече отиват на "бегачка" със само 130 кончета под капака.riot написа:Там винаги има поток на маслото, което преминава през филтъра. При нас с уреди VDO няма проблеми нито с темперетурата нито с налягането.
Коментар
-
мислех си за фолио, но я пребоядисвах цялата след корекции на някои изгнили места и реших да разкарам оригиналния червен цвят с леко керемиден отенък. сега получи цвят на Ferrari и беше поІлесно да се отсече черното и после яко лак на на няколко пласта на целия автомобил. Вече имам поражения по предния капак от камъчета, но няма как да ги избегнем при условие че всеки път автомобила ме изкушава да го тествам по магистралата когато си ходя до СтЗ. Между другото бях разкарал всичко от вътрешността на колата. седалките с мокета за пране, корите за обезшумяване и така открих изгнилите места което ми завиши малко първоначално предвидените разходи, но какво да се прави, както казва колегата Cerwin - "моята любов"didich написа:Ясно Димо
М/у другото на тия две тапи съвсем спокойно може да се върже маслен кулер, но без турбо няма смисъл, защото и без това охлаждането на колата си е перфектно, както на водата така и на маслото
п.п. добре си барнал цвета, станала е екстра, м/у другото предполагам, че тоя ефект можеше да го постигнеш и с фолио да кажем.Емблемата на предния капак ако можеш я облепи с черно или карбоново фолио да не се вижда, ще стане още по добре :D
има останали зайчета които не сме видели преди изтъркването и тук там улято с лак или боя ама водната шкурка всичко оправя :D и забележка с отсичането има но все пак не сме професионалисти. Като се срещнем ще я видиш.Междувременно докато пласмасите от купето бяха свалени ги освежих малко със спрей мисля че стана добре.Относно цвета на снимите малко е изкривен отенъка, на живо е много по наситено червен точно както го исках!Поздрави!
Коментар
-
Ако потърсиш ще намериш, доста аудита са с такива часовници, и не мисля, че ще ти легнат повече пари.dimaka_vs написа:Съгласен съм ама я кажи колко струват може и на лични за да не направим "реклама" и да ни затворят пак темичката.А от нета по евтинички та да са ни по джоба и повече отиват на "бегачка" със само 130 кончета под капака.
Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
-
Гледах ги ама в БГ има "type VDO" които са колкото нашите на цена ама са едни черни и приличат на ампермера на москвича ми. А истинското VDO на Siemens почват от 180 кинта нагоре!!! Както и да е тука за такъв сорт бегачка си мисля че повече търсим фасон отколкото точност на показанията.riot написа:Ако потърсиш ще намериш, доста аудита са с такива часовници, и не мисля, че ще ти легнат повече пари.dimaka_vs написа:Съгласен съм ама я кажи колко струват може и на лични за да не направим "реклама" и да ни затворят пак темичката.А от нета по евтинички та да са ни по джоба и повече отиват на "бегачка" със само 130 кончета под капака.
Коментар
Реклама
Collapse

Предполагам зависи от модела на елинсталацията и по-точно модула управляващ светллините.Поздрави!
Коментар