Когато една кола се гледа и обслужва правилно още от закупуването и от магазина може да изкара доста време, даже учудващо много време, но когато попадне на хора, които гледат да претупат работата с цел да закърпят положението и да се отърват набързо после ядовете за новия собственик са големи, сори за отклонението
При мен нещата напредват, оказа се че по ефтино ще ми излезе да си купя всичко чисто ново по главата да се монтира, отколкото да купувам друга глава и тя да се ревизира.Нови клапани, нови водачи, гумички, промивка маслени магистрали, шлайф, абе всичко ново както си трябва. :D Надявам се тия дни главата да се качи и после само газ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Познавам няколко таксиджии които всяка година свалят главата и припасват клапаните-казват че си заслужава инвестицията защото компресията се възстановява и разхода на гориво намалява.Аз имам няколко повдигача които се чуват сутрин на студено ама единия струва към 30 лева,а са общо 16.А иначе както си решил да сменяш всичко с ново ще стане супер.
Коментар
-
Това което чуваш на студен мотор не са повдигачи, а вариатор. Нормален проблем при всички нас с ХГТ-таcecko_hgt написа:Познавам няколко таксиджии които всяка година свалят главата и припасват клапаните-казват че си заслужава инвестицията защото компресията се възстановява и разхода на гориво намалява.Аз имам няколко повдигача които се чуват сутрин на студено ама единия струва към 30 лева,а са общо 16.А иначе както си решил да сменяш всичко с ново ще стане супер.
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Коментар
-
Главата качена, нова гарнитурка "Пайен", нов антифриз, нови лагери около вариатора, нови гарнитури за изпускателния и всмукателния колектор
На първа тръгвам леко и по някое време като нагазя газта .... не си ще 17"-ките
Повдигачите без отстъпката в Ауто + са 18-20лв, някой те е излъгал, че са 30лв. http://axm-auto.com/index2.php?brand...=14&subcat=102
punto HGT
Коментар
-
Въпроса ми е отправен най-вече към колегите BJlagypa и Cerwin понеже знам че вие сте карали с такива гуми.Каква е разликата между Yokohama Parada и Yokohama Parada Spec-2?Досега навсякъде където съм гледал в БГ продават Parada, а масово по чуждите форуми има отзиви за Parada spec-2!Нещо недоумявам!?!?Поздрави!
Коментар
-
Колега dimaka_vs,как се държи фиата на газ,намаля ли мощността,а разхода на гориво как е?Напоследък се позамислям за газов инжекцион ама си правя сметка,че ще я избивам година и половина и нещо се разубеждавам.А като стана въпрос за гуми с Yokohama Parada нямам опит,но преди 4-5 месеца си купих нови мишелин пилот екзалто и трябва да споделя,че гумите са страхотни и на сухо и на мокро.В завой с висока скорост държат доста добре,но понякога на спиране малко се "увличат",ама това май че е нормално на хлъзгавият ни асфалт......
Коментар
-
Идеално си върви на газ колицата. ГИ-то ми е българско BSM, със изпарител Bardolini. Отначало го сложихме на нормален режим на работа, но вдигна разхода и придърпваше, после го сложихме на спортен режим и изравни разхода с бензиновия /почти, половин литър разлика в повече за газта, не го броя/. Незнам от вариатора ли от какво, но спортния режим и хареса повече :D. Разлика в мощността усещам само на включен климатик. На газ климата го спъва много, може би бензина е по-калорично гориво и не се задъхва толкова с клима. И другото е когато газта е на привършване има спад в налягането и няма тяга при рязко подаване на газ. Иначе без клима и ако има газ в бутилката разликата е почти незабележима. Казвам почти, защото за друг човек в колата разлика газ / бензин, няма да усети, а ти ще усетиш, но според мен е минимална и струва да се пренебрегне за сметка на цената на горивото. В крайна сметка можеш винаги да си обърнеш на бензин. Много зависи и с какъв бензин я караш. Ако си с обикновен 95 разлика газ / бензин няма, но съм я карал със OMV Max Motion 100 и колицата много му се зарадва. Тогава разликата газ бензин е осезаема.П.П. гледам че си от Сливен и ако искаш мога да ти пратя на лични, координатите на човека който ми монтира ГИ-то. Аз от СтЗ се завлякох в Ямбол за поставяне на газ ама пича си разбира и съм доволен. Всичко ми излезе 950 лв. с поставяне на аларма!Поздрави!cecko_hgt написа:Колега dimaka_vs,как се държи фиата на газ,намаля ли мощността,а разхода на гориво как е?Напоследък се позамислям за газов инжекцион ама си правя сметка,че ще я избивам година и половина и нещо се разубеждавам.А като стана въпрос за гуми с Yokohama Parada нямам опит,но преди 4-5 месеца си купих нови мишелин пилот екзалто и трябва да споделя,че гумите са страхотни и на сухо и на мокро.В завой с висока скорост държат доста добре,но понякога на спиране малко се "увличат",ама това май че е нормално на хлъзгавият ни асфалт......
Коментар
-
В БГ едва ли някой го е правил това нещо за да може да ти отговори, но невъзможни неща няма, на запад и 2,0 20V монтират
Според мен за това купе заводските коне са си съвсем достатъчни :D Самото инсталиране на турбо на атмосферна кола е свързано с доста други доработки по двигателя и не само и като драснеш чертата на края сумата, която трябва да дадеш по колата ще е по голяма от колкото да си купиш заводска турбо кола, вярно е че ще стане уникална, но човек трябва и доста средства да си приготви
punto HGT
Коментар
-
Питал съм в повечето фирми предлагащи чип тунинг, при нас нещата не се получават, защото сме с ЕКУ хитачи, което до момента никой не чипва, само тук са ми казвали, че могат да го направят http://www.digitaltuning.bg/tuning/f...nto/1.8-131-cv , гледам, че са пуснали отстъпка 30% за всички коли, но 350лв за нещо, за което може и да не усетиш разлика не бих рискувал.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар