Привет на еврибодито
от преди няколко дни дочувам, че от ляво взе да притропва нещо на по малки неравности или като карам на паваж, днес качих колата на канала и се оказа, че левия шарнир е тръгнал. Отивам в най близкия магазин за авточасти и останах учуден, че шарнира върви комплект с целия носач, баси глупостта. Сега заради тоя шарнир трябва и целия носач да се купи, явно тоя дето ги е мислил тия работи е мислил и за магазините за авточасти
Утре го свалям и ще видя дали ще мога да му въздействам с чука, поне да го закрепя временно да не хлопа, но по натам ще увисвам с едни 100 лв., за тунинг бих дал, но ме е яд когато отиват за нещо дето се е счупило
Айде като спрът дъждовете и се пооправи времето да се съберем и видим някоя вечер
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Свърши тая, като го свалихме се оказа, че и селеновата втулка е аут, олекнах с 90 лв. и купих нов, иначе отделно може да се купи селенова втулка за 20 лв и да се закърпи работата, но после пак ще се бръкна за носач така или иначе.Май трябваше да хвана фотоапарата и да снимам как се сваля и сменя носач, може и да е полезно за някой, но и това отиде в историятаivailo rachev написа:Да шарнира на Пунтото върви с целия носач,има вариант за рециклиране,но колко ще кара не мога да кажа.
punto HGT
Коментар
-
на моето пунто, като се разтропаха старите носачи, веднага ги свалих и ги закарах при един приятел да ги рециклира, на всяка смяна на масло си ги натягах, когато вече немогат да се натягат свялям ги долу пак при тоя пич той им сменя втулките вътре и са като нови. Притягам ги толкова често, защото колата ми е много ниска и има голямо напрежение там, пак и въртях по 60-70 хиляди на година.Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
-
Колеги ще питам тук предполагам ще е е интересно и за други колеги, предполагам темата е дъвкана, но ... Смяна на предни дискове и апарати с по големи.Идеята е замяна на оригиналните предни дикове, които оригинално са на 257мм с такива от купе, браво, мареа /с 2,0 20V моторите и от турбо моторите/, които оригинално са на 284мм.1. Има ли вариант при, който всичко от колата донор на 284мм да пасне директно на пунтото - до колкото съм запознат само дисковете стават, но апарата няма да стане на оригиналното захващане на пунтото и е нужно да се правят специални адаптери.2. За да се избегне правенето на адаптери може директно да се сложи целия шенкел, на който оригиналните дискове и апарати на 284мм пасват директно, но въпроса е шенкела дали ще стане на пунтото или по точно зъбите на полоската от донора дали ще са еднакви с тия на пунтото ?3. При вече направена манипулация спирачната помпа на пунтото достатъчна ли е за новите дискове и апарати или трябва да се смени със съответната спирачна помпа от колата донор, като евентуално се каже от кои други фиати пасва без преправяне ?4. Има ли вариант да се изключи АBS-са и дали ще спира по добре колата, случвало ми се е като ми се налажи рязко да натисна до долу педала почва да подскача от скапания ABS и имам чувството, че колата грам не спира ?Тези въпросчета ме мъчат от доста време, но за момента не съм се пробвал на практика как стоят нещата или директно човек да отиде в магазина и да си купи нови дискове с хубави спирачки и да не се занимава с глупости.Идеята на цялата манипулация е пунтото да спира още по добре :Dpunto HGT
Коментар
-
Колата е много по-безопасна с наличието на ABS. Не се занимавай с глупости и си го остави. Не искам да се впускам в обяснения защо, има много изписано в интернет. Ако не те рита педалът ще ти блокират колелата, сам си преценявай кое е по-добре
Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
С това не съм съгласен, но това е лично мое мнение, поради същата причина съм и противник на Еър Бега на волана.Смятам че колата е много по неподатлива на управление в рискова ситуация, при наличие на АБСmr_none написа:Колата е много по-безопасна с наличието на ABS.... сам си преценявай кое е по-добре
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
пробвай някой път да пробваш с изключен абс и някой път с включен, няма значение да ли е на сухо, лед ,сняг, мокро и така нататък. аз не мисля, че това нещо има по-добър усет от мен кога да спира и кога не.mr_none написа:Колата е много по-безопасна с наличието на ABS. Не се занимавай с глупости и си го остави. Не искам да се впускам в обяснения защо, има много изписано в интернет. Ако не те рита педалът ще ти блокират колелата, сам си преценявай кое е по-добре
Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
-
+1 Ако си свикнал да се справяш с рискови ситуации на коли без наличие на АБС и някой хубав ден (по коледа,когато има сняг) се случи нещо подобно и онова човече започне да ти натиска педала на спирачката към тебе и става много кофти поне лично на мен.S_BANKOV написа:С това не съм съгласен, но това е лично мое мнение, поради същата причина съм и противник на Еър Бега на волана.Смятам че колата е много по неподатлива на управление в рискова ситуация, при наличие на АБСmr_none написа:Колата е много по-безопасна с наличието на ABS.... сам си преценявай кое е по-добре
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
правил съм го многократно проблема е че една кола пригодена за абс и ако е исключен е мноого зле при ряско спиране унася гъзът мигновенно ако стъпиш само от едната страна на мокрко или дори от 2 те колелата блокират и колаат полита напред а не намалява грам , недостатък е е след това че по късно отпускат предните за да я наместиш в завойя извода който съм направил е че на сухо без абс и с няма голяма разлика но на мокро един завой който влизам с 50 без абс в същия влизам на включен абс с 100 и илизам с два пъти по висока скоростriot написа:пробвай някой път да пробваш с изключен абс и някой път с включен, няма значение да ли е на сухо, лед ,сняг, мокро и така нататък. аз не мисля, че това нещо има по-добър усет от мен кога да спира и кога не.mr_none написа:Колата е много по-безопасна с наличието на ABS. Не се занимавай с глупости и си го остави. Не искам да се впускам в обяснения защо, има много изписано в интернет. Ако не те рита педалът ще ти блокират колелата, сам си преценявай кое е по-добре
Power Under Pressure
Коментар
-
Наистина има коли които, като им изключиш абс не спира наистина, не говоря за мк1 там е друг абс, мк2-то е пълен скръб, на сухо с включен ако ти се наложи да спрес рязко и пред тебе има кола, направо си ударил. Пък и с хубави гуми и накладки, спирането е много по добре. който иска може да дойде да му демонстрирам с включен абс и без него, да види разликата в спирачен път и поведение в завои за да блокират гуми-те трябва много да се изправиш на педала , с гуми пирели неро, 24мм помпа 4 бутални апарати с 310мм дискове с алу. шапки , 286мм пак с алу. шапки с 2-двубутално брембо отзад с техстар накладки.Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар