Мани с тоя тройник голям проблем ще стане, дано си го хванал като е била на място, че без масло в двигателя знаеш какво става, една хубава лампа светва дето не го пожелавам на никой, сега поне като е с масло от долу няма да те хваща никога ръжда
Помня, че при мен бащата го маза с червен силикон и стягане здраво, до сега не съм имал проблем.От колегата riot бях навит да взема цялата изпускателна за да видя какъв ще е ефекта от към вървеж, но няма кинти за съжаление, той май продаде само изпускателния колектор на колега с купе, но още не се е похвалил колегат с купето дали има ефект
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Ефект има, в ниските е една идея по-мудна, докато във високите се поотпуши. Иска си да се кара от 4000 оборота нагоре този мотор и това си е... Тръбата след резонатора не я сгънаха много добре и трябва да намеря някой по-кадърен да я направи, че като гледам е с едно 4-5мм смачкана по сгъвките. Това не знам до колко и влияе негативно, но ме дразни. Според един приятел, бивш състезател не му оказва особено влияние. В момента съм с един резонатор и Twister крайно гърне и звука много ме радва, в ниските обороти е доста плътен и не е дразнещо силен да ти се надува главата. Kато цяло не може да се говори за подобрение като това дадено на сайта на Supersprint, дори си говорих с човек, мерил кола с такъв колектор на дино и разликата е била 4 коня..... Сега мисля да я ремапна и разучавам какъв ще е ефекта от слагането на валове от 2.0TS и ще видиме дали ще се занимвам да набивам още пари в атмосферката........
Коментар
-
Мда ефекта от слагането на спортна генерация на атмосферка се изразява точно в това, че се усеща евентуален ефект само във високите обороти, а явно конете които обявяват са си чиста реклама, по спомен се говори за около 10-12к.с. от генерацията
Преди време колегата cerwin /нещо съвсем се загуби тоя човек с тия японски коли/ спомена, че точно валове от 2,0TS били с характеристики на спортните валове, които се предлагат за пунто ХГТ/то на купето мотора е същия така, че предполагам ще важи и за него/, но така и не намерих данни в нета за харектиристиките на заводските валове на пунтото и на 2,0TS за да се види с какви градуси са и с какво се различават или са същите, предполагам, че вече с по добри валове и ако успееш да се оправиш с хитачито ефекта би следвало да е още по усезаем
, респективно валовете от 2,0TS ако ги сложиш ще трябва с пети за 2,0 да се зацепва ангренажа.Да те питам нещо: - мери ли тръбите на изпускателния колектор с какъв вътрешен размер са на стоковия и на спортния, с колко им е разликата ?- след колектора самата изпускателна на какъв вътрешен размер ти е, на пунтото е 50мм, предполагам в сток вариант и при теб е на 50мм ?
punto HGT
Коментар
-
С хитачито не би трябвало да има проблем, аз съм със стария мотор с металните колектори. След колектора до меката връзка е на 63, тъй като колектора си беше по-широк там, но се наложи да се отреже където се съединяват тръбите, че при купето има един завой. След това си е резонатор на 55м и тръба до крайното гърне, която е на 50мм. Тия глупаци в ЕМК-33 първо ми нарязаха генерацията и след това установиха, че нямат тръба на 55мм, другия вариант беше 60 до края, но е прекалено много за този мотор. Тръбата ще си я направя на 55 до края като намеря някой кадърен да ми я огъне, но не вярвам да има голяма разлика, все пак Supersprint колектора си продъжава на 50мм назад. На мен оригинално на купето ми беше 40 и няколко мм, но не знам колко точно. А разликата между 2-та колектора не съм я мерил.didich написа:Мда ефекта от слагането на спортна генерация на атмосферка се изразява точно в това, че се усеща евентуален ефект само във високите обороти, а явно конете които обявяват са си чиста реклама, по спомен се говори за около 10-12к.с. от генерацията
Преди време колегата cerwin /нещо съвсем се загуби тоя човек с тия японски коли/ спомена, че точно валове от 2,0TS били с характеристики на спортните валове, които се предлагат за пунто ХГТ/то на купето мотора е същия така, че предполагам ще важи и за него/, но така и не намерих данни в нета за харектиристиките на заводските валове на пунтото и на 2,0TS за да се види с какви градуси са и с какво се различават или са същите, предполагам, че вече с по добри валове и ако успееш да се оправиш с хитачито ефекта би следвало да е още по усезаем
, респективно валовете от 2,0TS ако ги сложиш ще трябва с пети за 2,0 да се зацепва ангренажа.Да те питам нещо: - мери ли тръбите на изпускателния колектор с какъв вътрешен размер са на стоковия и на спортния, с колко им е разликата ?- след колектора самата изпускателна на какъв вътрешен размер ти е, на пунтото е 50мм, предполагам в сток вариант и при теб е на 50мм ?
Коментар
-
В разговор с Ици и той беше на мнение, че за тоя мотор повече от 57мм вътрешно може би ще окаже отрицателен ефект в/у вървежа.Аз от ЕМК-33 останах доволен, като ми монтираха крайното гърне, смисъл тръбите си ги огъват на машина и го няма това плескане ако тръгнеш да ги огъваш на ръка, в техния сервиз в кв. Дружба ходих
Давай с валовете и сподели какво е положението после
punto HGT
Коментар
-
Валовете малко по-натам, че сега имам малко други разходи. Иначе генерацията я правих в Павлово, че имам познати там и ползвам доста сериозни отстъпки. Като исках оферта за неръждавейка ме посъветваха за 53.5мм, но тъй като не съм решил още дали ще го карам този мотор или ще слагам турбалан, реших да не набивам една торба пари. Всичко зависи от това кога манията към задното ще избие с пълна силаdidich написа:В разговор с Ици и той беше на мнение, че за тоя мотор повече от 57мм вътрешно може би ще окаже отрицателен ефект в/у вървежа.Аз от ЕМК-33 останах доволен, като ми монтираха крайното гърне, смисъл тръбите си ги огъват на машина и го няма това плескане ако тръгнеш да ги огъваш на ръка, в техния сервиз в кв. Дружба ходих
Давай с валовете и сподели какво е положението после 
Иначе бях чел, че някой беше слагал дросел от 155 2.5 ако не се лъжа, но какъв ефект ще има
Коментар
-
Най вероятно е за да се вкара повече въздух, ако дросела е с по голям диаметър, при пунтото мисля, че беше на 80мм, логично ако искаме да тръгне повече колата след като е пипано хардуерно по двигателя да трябва повече въздух и повече гориво.injekciona написа:... Иначе бях чел, че някой беше слагал дросел от 155 2.5 ако не се лъжа, но какъв ефект ще има
punto HGT
Коментар
-
За съжаление е така, но винаги ме е интересувал въпроса, защо точно японско ЕКУ на италианска кола са предпочели италианците и до момента не намирам отговор, какво му е толко специалното и уникалното на това Хитачиmr_none написа:Пеперудата мисля беше около 48мм при HGT. Специално при HGT смисъл нулев от по-голям дросел, просто защото освен хардуерни промени са нужни и софтуерни, които Hitachi-то не дава
punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар