kaci написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo
Collapse
X
-
Маркучите са доста твърдички, карам 2.5 Алфата с такива на масления рад, честно казано мисля за в бъдеще да измисля някакво по добро и красиво решение, което същевременно да бъде и лесно за сваляне и качване........по принцип всички неща ги съобразявам така че да са ми максимално бързи и лесни за сваляне и качване......Рамката или ще си намеря друга и ще окълцам както вече реших че ще е най - добре(щото с тая малко прекалих, макар че тя беше доста поизгнила), или просто ще направя два по солидни държача на радиаторите.........Маркуча между рада и термостата ще е тоя, но ще сложа един алуминиев преходник, който да обере излишния ъгъл, и да не се пречупва така този маркуч......Като стана дума за бързо сваляне и махане - мога да си заложа колата че никой собственик на 20 клапаново купе в БГ не може да си свали по бързо изпускателните колектори от мен, независимо че са увити в термолента........направих гредата по която минава водата над изпускателите така че да се маха за по малко от 2-3 минути, а след това изпускателите се махат за не повече от 5 мин, ако е по сръчен човек........Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
-
Временно решение е за сега, просто искам да видя как ще стои всичко това сглобено с всичките му радиатори и прочее там неща, за да видя къде ще има най - голямо пространство за да прокарам метални.......и без тва сега колата само я припалвам за по 10 - 20 мин на ден, после ще има боядисване и прочее козметика, все пак трябваше да намеря нещо дето да закрепи нещата за малко.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Днес наложих бронята от тия т.нр Пойзън Тунинг от Сливен.......обясних му 8 хиляди и 500 пъти като я прави по оригиналната, да не реже това което остава отстрани за да си го оставя колкото преценя.......няма братче.....така ми я изрязал, че в горния край където влиза болчето в двата края няма място къде да го хвана сега......трябва да правя селски изпълнения и да редя свински опашки в несвяст......утре ще закарам и подкалниците да монтирам, един бог знае дали те ще паснат към бронята както трябва......иначе е много готина тоя тип брони, с решетката ще стане бомба.......но просто изпълнението е много кофти, още повече че изришно ги бях предупредил тия точно за това......Жиците почти ги навързах из купето вътре, снощи смених левия семеринг на ск кут че текна.....Имаше малко драма с паленето, куплунзите на детонационния датчик и този на коляновия вал са едни и същи, и понеже не прозвъних по пиновете на екуто кой за къде е , а ги закачих по памет, дълго време не щеше да пали......а интересното беше че първия ден като го палих си запали що годе добре, след малко повече въртене....На снимките по долу - понеже мислех да си правя друга водна магистрала и да я махна тази сегашната, която е завряна там на кучето в седалището, и чисто теоретично с тоя изх колектор и тия термоленти по него, единствения начин да се свали кое да е от двете неща, значи да се свалят и двете по малко, има 2 шпилки дето трябва да си магьосник за да ги свалиш - дори и при свалена глава видях маса зор, не можех да си представя ако е на колата кво щеше да е.......А сега за да махна колектора само отвивам 4те болчета на алуминиевия преходник, той излиза и имам бол достъп до всички шпилки, може и с затворени очи да се сменят......Пилят се доста сериозно обаче 2-3 пъпки от главата, който пречат на преходника да излезе над колекторите, на снимките мисля че се вижда къде......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
На кое викаш алуминиевия преходник?Аз от снимките виждам изпилени издатъците за компресорната конзола и тази за закрепването на малкото парче от термощита (на водната рампа).ФЕРАРИСТ написа:А сега за да махна колектора само отвивам 4те болчета на алуминиевия преходник, той излиза и имам бол достъп до всички шпилки, може и с затворени очи да се сменят......Пилят се доста сериозно обаче 2-3 пъпки от главата, който пречат на преходника да излезе над колекторите, на снимките мисля че се вижда къде......За това по добре да не пиша нищо........ти си знаешФЕРАРИСТ написа:Имаше малко драма с паленето, куплунзите на детонационния датчик и този на коляновия вал са едни и същи, и понеже не прозвъних по пиновете на екуто кой за къде е , а ги закачих по памет, дълго време не щеше да пали......а интересното беше че първия ден като го палих си запали що годе добре, след малко повече въртене....
Коментар
-
Аз съм я кръстил - водна рампа. Както и преди ти казах - радвай се че Купето ти няма климатик и спокойно може да твориш и да монтираш и демонтираш много от частите без да се налага разглобяване на половината двигател! Дано успееш да донапаснеш бронята и да си направиш изводи (както и всички ние) за това какво и от къде да купуваш. Ако ние не "фалираме" недобросъвестните търговци и "производители" няма кой друг да го направи! Днес ми се обадиха че капачката за маслото ти е готова. Ще се постарая утре да я взема и да пътува към теб, че вече и аз ще бъда оплют ( и то с право) :DФЕРАРИСТ написа:Ми тръбата над изх колектори....не знам точна дума за тва нещо......Ако има климатик там мисля че става още по сложно, и е неприложимо.....
Коментар
-
Ярко бело от пастело ще е купето, малко имам колебания дали да не изневеря на червенкото, ама имам черна, червена, трябва и беличка да има в гаража......Неска ми доде тая джаджа, рекох си че не е някак си справедливо само тия дето са уж лимитирани да ми палят с старт бутон, редно е и редовите собственици да се радват на тая екстра.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Колега, таблото което е в момента в колата (това с лявата дирекция) не е ли от старото купе и ако е така, няма ли да има проблем и разлики ж централната конзола от фейса и табло от старото ?ПП. Успех с проекта следя го с интерес ... и естествено евала за ентусиазма, такива хора са единици !!!Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
-
Няма как да е същото таблото, гредата под него е същата, просто планката на която се захваща волана се мести и заваря отляво, не е проблем, дори си личи къде точно трябва да се завари.......иначе таблото го взех втора ръка от нормално Купе.......Иначе централната конзола си е същата, става и тази от лява дирекция....nastybg написа:Колега, таблото което е в момента в колата (това с лявата дирекция) не е ли от старото купе и ако е така, няма ли да има проблем и разлики ж централната конзола от фейса и табло от старото ?ПП. Успех с проекта следя го с интерес ... и естествено евала за ентусиазма, такива хора са единици !!!Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Хах кой са нормалните купета и кой не са ... мене питането ми е таблото което е в момента в колата изглежда, че е от старото купе (това с първата конзола-с дигиталния часовник, рубовете около централната конзола са му по-груби) и няма ли да е проблем да сложиш старото табло на новата конзола, защото старото парното се управлява с жила и самата конзола е на едно парче, а не като старите на 3-4 и т.н.ФЕРАРИСТ написа:.......иначе таблото го взех втора ръка от нормално Купе......Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар