Реални 90к!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD
Collapse
X
-
Аз избирам и двете. За това си купих друга кола.ivel написа:чудя се как има хора ,които коментират нещо ,което е доказано.избирайте екология или здрав и чист мотор,аз лично избирам второто
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
В този ред на мисли дали ако караш с 80км/ч и включиш на задна, то тази гняс не би излязла назад във филтъра? :Demzo написа:като разликата между отпушен и запушен носviktorsterev написа:А какъв е ефекта след почисването,какво се случва?
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BTW: Относно 3. тази е темата, в която твърдеше обратното.BO написа:1. Голяма работа2. Голяма работа3. Почти си прав, но пак - голяма работа4. Не е вярно. Исканото количество гориво винаги е постоянно (или дефоултно по твое му).vgeorgiev написа:Според мен е абсолютно вредно да се затапва ЕГР-а по ред причини:1. Затапването спира байпаса на турбото.2. Не може да се контролира потока на постъпващия въздух.3. Може да доведе до много бедна смес.4. Отчита грешка и тогава изисканото количество въздух става дефоултно.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Темата, която си дал се отнася за АФР-ри при максимален товар ако не правиш разликата.Чистия АФР при запечатване на ЕГР-а ще се увеличи, изключвайки разни фактори, като впръскано гориво да речем. Но горивото в режим на ЕГР е изчислено да бъде точно толкова, колкото реален кислород има. Ако има повече кислород, това не допринася в случая с нищо, защото няма гориво, което да се свърже с кислорода, за да произведе повече енергия. За това казах, че донякъде си прав, но пак е все тая, защото реално нямаш допълнително гориво. Ако си мислиш, че като спреш ЕГР-а то системата пуска допълнително гориво, то се лъжеш. В случая ако се нуждаеш от Х количество гориво за да произведеш някаква енергия за движение и У количество кислород за изгарянето на въпросното гориво, то при дизела ако пуснеш У+З количество въздух, и запазване на количеството гориво, то произведената енергия няма да се промени в някакви граници. При принудително пълнене дори има загуба на енергия, защото двигателя започва да губи енергия от вътрешното съпротивление на напомпания въздух. И съответно ще трябва да бутнеш още гориво, за да компенсираш тази загуба.И точно за това като запечаташ ЕГР-а, то количеството гориво не се променя, защото то е достатъчно за поддържането на празния ход да речем с толкова кислород, колкото е било и по време на работещ ЕГР. Единствено ще стане в този случай е, че АФР-а ще се увеличи. Но в режими на ЕГР е - голяма работа.Вече при обратните режими е проблема - да имаш достатъчно въздух, за да може да изгориш определено количество гориво. А въздуха се доставя трудно в големите натоварвания. За това целта е да паднеш на ниско АФР, за да може да изгориш максимално количество гориво с наличния хардуер, при определен бууст. Защото бууст-а не може да го напъваш до безкрай. Това засяга другата тема.vgeorgiev написа:BTW: Относно 3. тази е темата, в която твърдеше обратното.BO написа:1. Голяма работа2. Голяма работа3. Почти си прав, но пак - голяма работа4. Не е вярно. Исканото количество гориво винаги е постоянно (или дефоултно по твое му).vgeorgiev написа:Според мен е абсолютно вредно да се затапва ЕГР-а по ред причини:1. Затапването спира байпаса на турбото.2. Не може да се контролира потока на постъпващия въздух.3. Може да доведе до много бедна смес.4. Отчита грешка и тогава изисканото количество въздух става дефоултно.
Точно и за това при силов тунинг е много важно да се следи АФР-а, за да не се окаже, че буташ много въздух, а нямаш гориво, което да прави енергия, а двигателя ще се бори срещу този въздух. Защото тогава трябва да намалиш бууст-а, за да спадне вътрешното съпротивление на двигателя и съответно да изкараш повече коне с определено гориво. Защото и горивото не може да се пръска безразборно. Всичко си има дебит и трябват малко сметки и техника след това, за да донастроиш по сметките.
п.п. Написал съм грешно това, което си почервенил - исканото количество въздух винаги е константа, без значение дали ЕГР-а е запечатан или не. Ти си написал, че нещо се променя, а аз просто съм написал, че това не е вярно.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Тук си пише ! http://mech-ing.com/journal/Archive/...unov.pdfИли по-набързо ...... Изследват рециркулацията на отработени газове в/у образуването на азотни окиси. И общо казано ... Увеличаването на степента на рециркулация , едновременно с намаляване на образуването на азотни окиси води до влошаване на мощностно-икономични показатели на двигателя. Пък рециркулацията се използва главно за намаляването на азотните киселини образуващи се в големи степени в нашите common rail дизели .Stilo 1.9jtd 80hp 2002
Коментар
-
Ако става дума за макс. товар съм съгласен. Все пак останах с друго наблюдение. Може ли с цитат да покажеш къде пише за максимален товар ?Какво му пречи на мотора да работи с АФР 60 при пълен товар ?BO написа:Темата, която си дал се отнася за АФР-ри при максимален товар ако не правиш разликата.Това искам да го видя в лог или скрийншот. Или пак става дума за максимален товар ?П.С. Тук сме, за да си помагаме, а не да си мерим пи*ките.BO написа:исканото количество въздух винаги е константа, без значение дали ЕГР-а е запечатан или не.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Описал съм защо пречи да правиш пълен товар на двигателя при АФР 60, само в предишното си мнение.Пресметни дали АФР 60 може да постигнеш при да кажем 100мм3 инжекция. Това прави от над 6000мм3 въздух (супер груби сметки). За да вкараш такъв въздух, то не знам каква турбина ти трябва. Отделно ще имаш огромни загуби. И отделно след това няма как в нормален двигател да удържиш такъв надув. И реално ще правиш много повече мощ при АФР 15, вместо да буташ до 60 само с въздух, ей така. Описал съм защо. Просто ти показах къде грешиш направо. И 4-те ти довода реално не са важни в случая. И не съм написал нещо лошо против теб. Това, че не ти харесва, че грешиш не е мой проблем. Същото беше и в темата с АФР-а, ама явно малко си осъзнал грешката си, както сам сподели.Ако искаш логове - направи си. Аз съм правил, гледал и споделям. Ако не искаш мнението ми, не го приемай.Последното ти изречение описва всичко. Споделил съм информация, която малко хора я знаят. Много по-лесно ми беше само да се изсмея отстрани без да казвам защо, нали?vgeorgiev написа:Ако става дума за макс. товар съм съгласен. Все пак останах с друго наблюдение. Може ли с цитат да покажеш къде пише за максимален товар ?Какво му пречи на мотора да работи с АФР 60 при пълен товар ?BO написа:Темата, която си дал се отнася за АФР-ри при максимален товар ако не правиш разликата.Това искам да го видя в лог или скрийншот. Или пак става дума за максимален товар ?П.С. Тук сме, за да си помагаме, а не да си мерим пи*ките.BO написа:исканото количество въздух винаги е константа, без значение дали ЕГР-а е запечатан или не.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Някой може ли да ми помогне, като ми обясни как да го изключа софтуерно, защото адски много мощност загуби колата в последно време. Като мога ще кача снимка от къде изпуска въздух системата и то доста сериозно. Предполагам че ми трябват кабели с преходници и MultiECUScan или греша?P.S. Или по скоро ми трябва WinOLS?Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp MultiWagon 2004
Lada 2105 1.3 60hp 1990 :D
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар