А на мултиджет с edc16 контролера как се затапва ЕГР ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD
Collapse
X
-
Здравейте колеги.Днес докато карах ми изписа Engine Fault, колата (стило 1.9)си загуби турбото(спря да се чува) и стана доста мудна. Прегледаха я в сервиз, казаха че ми е изгоряло ЕГР-то. Ново било 385 лева. Извадиха буксата и ми казаха че мога и така да си карам. Гледам че говорите за почистване на ЕГР - това ще свърши ли работа, да си търся ли 2ра употреба, да купя ново или да си карам така? Сега колата е добре, само дето на таблото си свети иконката за двигател.Моля за малко разяснения и съвет какво е най-добре да се направи.Fiat Stilo 1.9 JTD
Коментар
-
КОЛЕГИ аз имам следния проблем има една траби4ка която излиза от турбината и влиза в резервоара за затопляне на антифриза което води до егр клапана та по сащество траби4кат която излиза от турбото и влиза в този резервоар и са саединени с скоба при високи обороти от снатката се 4ува свистене и и се вижда малак процент излизане на дим можели да ми кажете как да го поправя благодаря предварително колата е фиат стило жтд 115DIESEL POWER
Коментар
-
Според мен е абсолютно вредно да се затапва ЕГР-а по ред причини:1. Затапването спира байпаса на турбото.2. Не може да се контролира потока на постъпващия въздух.3. Може да доведе до много бедна смес.4. Отчита грешка и тогава изисканото количество въздух става дефоултно.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Защо са го направили да се затваря ? Как тогава става 1, как става 2 ?По 3, да не си объркал раздела с бензиновия ?По 4 - е и ?Осъзнаваш ли, че коментираш ЕГР, който е по-различен от твоя ?vgeorgiev написа:Според мен е абсолютно вредно да се затапва ЕГР-а по ред причини:1. Затапването спира байпаса на турбото.2. Не може да се контролира потока на постъпващия въздух.3. Може да доведе до много бедна смес.4. Отчита грешка и тогава изисканото количество въздух става дефоултно.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
А какво ще направиш като си заседне ЕГР-а отворен? Прочети темата на колегата Кемалов в какъв филм се видя заради тоя прословут клапан. Лично аз не бих го вкарал в действие отново. Аи щом има колеги, можещи и софтуерно да го махнат- работата е пей сърце.vgeorgiev написа:Според мен е абсолютно вредно да се затапва ЕГР-а по ред причини:1. Затапването спира байпаса на турбото.2. Не може да се контролира потока на постъпващия въздух.3. Може да доведе до много бедна смес.4. Отчита грешка и тогава изисканото количество въздух става дефоултно.
Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Сменяй сервиза веднага !!!!!!!!! Няма нищо общо с ЕГР, поне според мен де...Това ще да е клапана който контролира геометрията на турбото, намира се малко под акумулатора, нов е около 150 лв. ако не се лъжа, а някои хора дори успяват да го поправят и самиillGeorgiev написа:Здравейте колеги.Днес докато карах ми изписа Engine Fault, колата (стило 1.9)си загуби турбото(спря да се чува) и стана доста мудна. Прегледаха я в сервиз, казаха че ми е изгоряло ЕГР-то. Ново било 385 лева. Извадиха буксата и ми казаха че мога и така да си карам. Гледам че говорите за почистване на ЕГР - това ще свърши ли работа, да си търся ли 2ра употреба, да купя ново или да си карам така? Сега колата е добре, само дето на таблото си свети иконката за двигател.Моля за малко разяснения и съвет какво е най-добре да се направи.
Stilo 1.9 JTD 115Hp
Коментар
-
Добре де, аз правя следната сметка.Мотора е на празен ход. Впръсква около 5 мг на такт. Засмукания въздух е около 470 мг на такт.АФР-а излиза 94. Не е ли тук момента, в който ЕГР-а трябва да отвори и да вкарва 370 мг изгорели газове и 100 мг чист въздух.100 / 5 = 20 АФР.EGR-a би трябвало да отвори на 60%.Бъркам ли някъде ?П.С. Тук е момента в който разбирам, че АФР-а на дизела не е за пренебрегване. Преди време не мислях така и се вкарахме в спор.Та въпроса ми е... ако егр-а е затапен няма ли да стане афр-а много голям ?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
1. Голяма работа2. Голяма работа3. Почти си прав, но пак - голяма работа4. Не е вярно. Исканото количество гориво винаги е постоянно (или дефоултно по твое му).vgeorgiev написа:Според мен е абсолютно вредно да се затапва ЕГР-а по ред причини:1. Затапването спира байпаса на турбото.2. Не може да се контролира потока на постъпващия въздух.3. Може да доведе до много бедна смес.4. Отчита грешка и тогава изисканото количество въздух става дефоултно.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse









Коментар