vgeorgiev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD
Collapse
X
-
Да, спорихме там с него и изведнъж тук в тази тема дойде на моето, или иначе казано ’все тая’ по въпроса за бедната смес при дизела.Да си виждал котка да пада по гръб? От 100 кладенеца вода ще ти донесе
Щом Емо малко по-горе не ще да спори с него, то смятай... но иначе нищо против - признал съм го и чета с интерес когато пише, но с едно на ум, когато спори
-
Добре но няма ли да влезне в аварийния режим. Преди половин година свалях клапана да го почистя и за мое учудване беше доста чисто. Смазах пружината на клапана и го затворих до колкото мога плътно и го монтирах обратно, но без да вкл. буксата. Покарах така около 3 седмици и стана доста пъргава в ниските. Но като се прибирах от СтЗ единия път ми влезна в аварийния не мога да изпреваря :D. Спрях вкл. си буксата изфорсирах я малко да изчисти и потеглих. Тези дни смятам да я запуша точно след изпускателния защото там изхвърля въздух. Скоро наковах феродо на съединителя и смених помпата защото беше леш. Възможно ли е и от там да е мудното потегляне по светофарите? Дори не мога да превъртя гуми, а преди със скапан лагер и почти без феродо яко пилеше. Мисля че или накованото е скапано или притискателя и той е бил за смяна. Голям майстор набарах за този съединител няма що!! Яд ме е че не смених комплект както исках, но бащата я закарал без да знам и ония дай да наковем, на ти ся "съедините"...emzo написа:Слагай тапа, само ще ти запише грешка.Иначе ти трябва winols.Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp MultiWagon 2004
Lada 2105 1.3 60hp 1990 :D
Коментар
-
Няма как от съединител да не може да превъртиш гумите.Или ще ги въртиш, или оборотомера ще е в червеното, но без да въртиш гуми.
Както Емзо ти каза, слагай тапа на ЕГР-а и карай смело. Просто имаш съвпадение с аварийните режими на колата и твоите намесвания, за да я "оправиш".
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
А е колеги как сваляте долния винт където е захванат за изпускателния.. мъчих залягах не подава горния го развих ама долния.... Утре смятам да махна кутията на акумулатора и тръбите за въздух и тогава чак. Проблема е че се прибирам късно от работа и не ми остава светло време :DFiat Stilo 1.9 JTD 115hp MultiWagon 2004
Lada 2105 1.3 60hp 1990 :D
Коментар
-
аз също направих опит махнах буксата на егр и вакума на онова черното където мести клапата на дросела ... колата стана по-пъргава в ниските но после като чели умира , върнах всичко стана по мудна в началото но после се развърта повече ... защо и редно ли е ? има ли как да е пъргава като без но после в по високите да не замира ?Follow me, if you can ...
Коментар
-
Прочетох всичко след като ми направи забележка , но защо усещам колата по бавна в високите аз сложих 2 ламаринки след егр и преди дросела , буксата е включена , колата е ремапната с права генерация , но егр не е изключен софтуерно но не мисля че може да е от това ,остана само прекалено топлото време ?п.п правих ремапа преди правата генерация след нея трябва ли да отида пак за настройка ?Follow me, if you can ...
Коментар
-
Ако 25-26 градуса, са много топло време, то цяло лято колата не трябва да се кара по тази логика. Другаде ти е проблема не температурата на въздуха.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Колеги бърз въпрос,защото четейки "лекциите" в по-предните ви постове съвсем се обърквам,защото не съм голям специалист по дизелите.На моя приятелката Стилото 1.9жтд 80к.с от известно време се оплаква,че колата забивала,нямала мощност и такa.Закара я в сервиз там чистили ЕГР,защото казали,че е от него,но след интервенцията единствената промяна е,че на моменти се държи нормално,а в други си е пак спъната.Колата е 2002ра година Евро 3.Само с механично излоране ще се реши ли проблема или ще се появят софтуерни проблеми?
EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар