Турбината нали се сещаш къде се разтоварва ?Можеш да погледнеш снимките по-горе дето съм дал ( http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...222944#1222944 ) и да решиш дали да го отпушеш.А тук:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...72Колата вървеше , но имаше идиотски лаг. След почистването, видимото затваряне и изолирането на вакуума - колата беше неузнаваема
Карай си и се радвай на вървежа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD
Collapse
X
-
след ремъци и ролки първата ми работа е да ликвидирам егр и катализатора - до сега не съм имал проблеми никогасмени майстора си наистинаtodorw написа:колеги подновявам темата ,защото от няколко дни бях затапил агр клапана и колата започна да върви яко в ниските обороти.Споделих какво съм направил с един приятел който е автомонтьор и той ме посъветва да си го отпуша защото играел роля и на разтоварващ клапан за турбината .ТА мисълта ми е да поразсъждаваме над това и хората с затапени такива да споделят от колко време карат така и наблюдават ли се проблеми с компресорите
Коментар
-
Твоя приятел е спал на мокри вестници... И да си върне дипломата за монтьор.todorw написа:колеги подновявам темата ,защото от няколко дни бях затапил агр клапана и колата започна да върви яко в ниските обороти.Споделих какво съм направил с един приятел който е автомонтьор и той ме посъветва да си го отпуша защото играел роля и на разтоварващ клапан за турбината .ТА мисълта ми е да поразсъждаваме над това и хората с затапени такива да споделят от колко време карат така и наблюдават ли се проблеми с компресоритеFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Това, че минава 2 пъти повече въздух през нея не означава, че е натоварена.Може и 3 пъти повече въздух да минава през нея, пък да се върти 2 пъти по-бавно, примерно.chaveto написа:Значи все пак когато затапим клапана и турбината се натоварва повече. Следователно когато клапана работи е разтоваренаevgeni85 написа:когато клапана работи турбината НЕ разтоварва защото просто не е натоварена ..
Има няма на празен ход прекарва Х2 въздух със затапен клапан 
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Зависи от коя гледна точка. Защото щом прекарва повече въздух е натоварена повече, сега друг е въпроса, че няма натоварване на ротора, лагери...BO написа:Това, че минава 2 пъти повече въздух през нея не означава, че е натоварена.Може и 3 пъти повече въздух да минава през нея, пък да се върти 2 пъти по-бавно, примерно.chaveto написа:Значи все пак когато затапим клапана и турбината се натоварва повече. Следователно когато клапана работи е разтоваренаevgeni85 написа:когато клапана работи турбината НЕ разтоварва защото просто не е натоварена ..
Има няма на празен ход прекарва Х2 въздух със затапен клапан 

Коментар
-
Чаве единствената полза от тази глупост наречена EGR (emitted gas recirculation) е да прекарва още един път пушилката през мотора и то само на свободна без газ с цел да се намалят малко емисиите като висиш на светофарите. Всичко друго е на минус. Съгласен съм колата ми да е една идея по екологична но като мине един с трабантче до мен то всичко се обезсмисля. Ако си толкова загрижен турбината да не се натоварва тогава просто гаси мотора. И не. Не се натоварва защото геометрията и е затворена, а ако не е с геометрия то силата на изходящите газове е слаба и турбината се върти колкото да се маже. Работи си под вакуум мотора.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар