Когато можеш да провериш, на мен не ми е спешно. А къде точно стоят тези пръстени, при мен не виждам да има нещо подобно
Като се извади буталото, което е законтрено със сачма - някъде между него и корпуса. Аз лично не бих си правил труда да го вадя - не виждам смисъл. Единствено ако има износване на леглото на сачмата.
При мен няма определено такива неща, а това за което казваш, че е законтрено със съчма при мен също няма такова нещо. Това на което ляга съчмата е на конус и като махна разпръсквача и отдолу слагам болт 4мм и като натисна тялото на дюзата към болта и се разглобява. Аз си мисля, че тези уплътнители трябва да стоят на оста (буталото) което влиза в цилиндъра и там да уплътняват за да не преминава нафтата от горната страна на буталото и от там през съчменият клапан да отива като излишно гориво.
При мен няма определено такива неща, а това за което казваш, че е законтрено със съчма при мен също няма такова нещо. Това на което ляга съчмата е на конус и като махна разпръсквача и отдолу слагам болт 4мм и като натисна тялото на дюзата към болта и се разглобява. Аз си мисля, че тези уплътнители трябва да стоят на оста (буталото) което влиза в цилиндъра и там да уплътняват за да не преминава нафтата от горната страна на буталото и от там през съчменият клапан да отива като излишно гориво.
Определено в ЕСИ-то твърдяха, че тези пръстени да не се заменят, дори изрично се набляга да се ползват същите и дори да не се разменят между дюзите.
След смяна на разпръсквачите с нови на Бош ефекта е добър от към обратно гориво. Връщащото гориво е между 5-6мл на минута. Засега не мога да определя какво се е подобрило освен обратното гориво, тези дни като я покарам тогава ще мога да преценя дали има по голям ефект. От страна на звук още не мога да определя как е защото имам един шум който надделява над всичко останало.
Днес и аз ще съм с нови nozzles, ама този път няма да си плескам аз ръцете, ще я оставя на един приятел да ги смени, че му е мерак да се учи(шегувам се).Чаве, производителя на твоите е ?Моите не са в такива кутийки и нямат стикери на БГ.
На разпръсквача пише Германия. На самата кутийка не съм чел какво пише, после ще ходя до гаража и ще погледна. От Ауто+ ги взех защото намерих един приятел с добра отстъпка. Директно от Бош можех да ги взема с още по голяма отстъпка, но после щяха да ми излязат през...............До колкото разбрах, Ауто+ ги взима от Бош. Защото днес ги поръчвам утре ми ги доставят.ЕDIT: Ина самата кутийка си пише Германия и т.н. и даже къде точно са направени, но забравих името :DEDIT2: Днес забелязах, че налягането от 300 е станало 330bаr на ниските обороти (800rpm) след смяната на разпръсквачите.
Малко да раздвижа тема с една проба която си направих :D Преди време си носих дюзите на ремонт и ми беше казано, че една не подлежи на ремонт. Онзи ден и смених разпръсквача с нов, обратното гориво си остана 18мл за мин. и с тази дюза двигателя не работи нормално. Уговорих се с колегата @Airfan да ми прати сачми за сачменият клапан и след смяната и на сачмата ще пиша дали има някаква промяна. Сачмата която е в дюзата най интересното е, че не е лъскава ами все едно е помеднена. Или нещо се е случило с покритието и или е сменена. Лошото е, че направих едно грешно движение и съчмата вече е в историята и не мога да я снимам :D
Вчера без да свалям дюзите смених сачмите. Махнах капака на клапаните за да мога да развия ел. магнита. От едно шише си направих нещо от сорта на фуния при случай на изпускане да падне в нея. Смисъл шишето го надянах върху дюзата. Разглобих клапанният механизъм и с помощта на малко грес залепих съчмата за леглото............... сглобяване и вече двигателя работи по друг начин. При старите сачми се виждаше, че не бяха в добър вид и все пак според теста дюзите връщаха в норма, на стенд също излизаше, че всичко е ОК. Според мен сачмата се върти в леглото си и затова от време на време се появяваше гадното придърпване и най вече след като намачкам газта. По закона на гадостта когато ги проверяваш всичко е ОК :D
Еми сачми ли да пазя да не изпусна, фото апарат от нафта, грес и какво ли не да пазя. Реших, че няма смисъл от снимки защото няма какво да се снима освен едното срязано шише :D Ако толкова държите ще го снимам върху дюза която не е на двигателя.
Еми сачми ли да пазя да не изпусна, фото апарат от нафта, грес и какво ли не да пазя. Реших, че няма смисъл от снимки защото няма какво да се снима освен едното срязано шише :D Ако толкова държите ще го снимам върху дюза която не е на двигателя.
Важното е,че е станало,другото майната му!п.п Като се постопли,ще сменям и аз съчмите!
Според мен сачмата се върти в леглото си и затова от време на време се появяваше гадното придърпване и най вече след като намачкам газта.
Трябва да се върти съчмата в леглото си и това е много добре и е предимство.Те за това са турили съчма за да се върти, и по този начин да контактува с различни части от своята повърхност в уплътнителното гнездо.Така износването на повърхнините е най малко.Ако не искаха да се върти,щяха да поставят конусен клапан.Причина за гадното придърпване не е,че съчмата се върти.Когато не ти придърпва тя пак се върти.
Коментар