Ей,колега ти цяла лаборатория си направил с тези измервания.Един стенд ти трябва и може да започнеш бизнес.С тези измервания на обратната нафта може да те накарат да си хвърлиш дюзите.Като слушам как равномерно ти мърка мотора изглежда че хич не му пука колко е обратната нафта.Съветвам те и на тебе да не ти пука.Да знаеш от мене че една дюза не е добре само ако не шприцва необходимото количество нафта,когато не разпрашава добре и когато не херметизира добре затварянето и/прокапва/.Всичко останало е приказки.За съжаление след проведените тестове ти нямаш никакви данни в какво състояние са тези три параметъра при теб.Личен стенд ти трябва.Поздрави за ентусиазма.
Не че нещо ама звука е толкова гаден, а и при ъплоада клипа се компресира и става манджа с грозде.Или моя слух за нищо не става.1мин се провежда теста, с големи букви го написах във важната тема
Не че нещо ама звука е толкова гаден, а и при ъплоада клипа се компресира и става манджа с грозде.Или моя слух за нищо не става.1мин се провежда теста, с големи букви го написах във важната тема
Айде ,не го засилвай колегата.Какъв ти се струва звука незнам,но е много равномерен.Засекох го по хронометър.Това е по важно.
Снимано е с телефон, за звука ще взема камерата за да се чува по ясно. Определено мотора работи равномерно и по тихо, вървенето няма нищо общо с това което беше преди, също така забелязах, че и няма пушене. То и днес времето е скапано и не се вижда добре но като я нагазя не виждам в огледалото да пуши. Теста го направих само за да видя какъв е резултата след ремонта. Отивам да снимам за да направя клип за по нежните уши :D
Тестът е неправилно изпълнен. Трябвало е при отворил втори кръг на термостата да остави да работи колата 1 мин и да отчете количеството. При количество над 10 мл за дюза се води, че е за ремонт.
Значи и аз съм го направил неправилно. Теставах при загрят двигател, но не за 1 минута, а за 3 мин. ... :P Оборотите са стабилни (850) и двигателя не тресе ...Теста вероятно не е критерий за състоянието на дюзата, но има голяма разлика между 2 и 3 ... почти двойна разлика Резултатите от три подедни мерения са практически еднакви ... (при 3 мин. работа на двигателя):1 цил. -> 28 ml - 9 ml/min2 цил. -> 21 ml - 7 ml/min3 цил. -> 35 ml - 12 ml/min4 цил. -> 31 ml - 10 ml/minМисля че начина по който е направен е сравнително добър. Отрязах от маркуч за обратна нафта 4 парчета по около 8мм, вкарах ги в дюзата, а след това надянах по една спринцовка от 50ml (такива намерих в аптеката). Става стабилно и не тече от снадките.Кликни върху снимката ...
С лявата ръка стискаш сптинцовката по средата, с дланта на дясната затапваш отгоре, намаляваш натиска от лявата ръка за да се получи нещо като вакуум ... и вадиш ...Вътрешният диаметър на отвора на спринцовката не е по-голям от 1,5мм и ако отгоре е затапено, тече по-малко от развалена дюза ... :PПП/ Може би и капка няма да падне върху двигателя ако имаше чисто парцалче ... и като се сложи около снадката спринцовка-дюза - след това при изваждането на спринцовката с парцалчто запушваме отвора ... малко ще се омокри парцалчето, но всичко наоколо ще е чисто ...
Коментар