Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по темата - демонтаж-монтаж на JTD инжектори
Collapse
X
-
Сега остава да се включи и колегата 2she с коментар за ревизирането на самата дюза!!! До колкото знам ,той заедно с kombito-tdi са отремонтирали този тъй важен детайл.п.п. темата мисля ,че трябва да бъде със статут на "важна"Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Може и да не се сменят.Аз правя следното,когато не разполагам с нови:загрявам с пропанбутанова горелка ползваните дифтунги до тъмночервено и ги топвам в студена вода.Стават по меки от новите и уплатняват перфектно.specialista написа:Пропусна да кажеш че трябва да се сменят подложните шайби(медните дифтунги).
Коментар
-
Не ме будалкай.След като знаеш как се разглобява и зглобява дюзата не може да не ти е ясно за какво ти е нужен стенд за изпитание на дюзи.Без стенд,язък за загубеното време за разглобяването и зглобяването на дюзата.За семпъл отговор-толкова.А ако икаш да ти изнеса лекция по въпроса за стенда е друга работа.Ти се ровиш доста по литература и материяли разни и предполагам си съвсем наясно по въпроса.emzo написа:Защо Стефко ? Какво точно ще направя на този стенд ?Обясни ни го по-семпло ако обичаш.
Коментар
-
Настройка не е точната дума.По скоро проверка.Настройка има при дюзите на неелектронно управляваните дюзи.Не разбирам кое си сменил с ново.Ако си сменил само дюза с нова пак трябва да се провери как е тя спрямо старите.Ако си почистил само разпръсквача на ултразвук,пак трябва проверка за да се види какво е станало след почистването и най вече след събирането на дюзата като комплект.Може така да си я събрал,че въобще да не проработи па даже и разпръсквача да е нов.Без стенд е слепешката работа.chaveto написа:На мен ми се вижда странно когато подмениш нещо с ново и да трябва да се кара на стенд за настройка
Коментар
-
Хм, аз също разсъждавам над това, което Хаджов казва, обаче си мисля следното - в момента имаме едни дюзи, които са работили н-километри и имат доста износване вече, нагари и т.н. Те отдавна са далеч от настройката направена им като за нова дюза. Подмяната на някои части с нови по-скоро би приближила дюзата до състоянието й като нова, съответно текущата настройка на дюзата би следвало да е по-оптимална след ремонта, а не както е в момента.Stefan Hadjov написа:Настройка не е точната дума.По скоро проверка.Настройка има при дюзите на неелектронно управляваните дюзи.Не разбирам кое си сменил с ново.Ако си сменил само дюза с нова пак трябва да се провери как е тя спрямо старите.Ако си почистил само разпръсквача на ултразвук,пак трябва проверка за да се види какво е станало след почистването и най вече след събирането на дюзата като комплект.Може така да си я събрал,че въобще да не проработи па даже и разпръсквача да е нов.Без стенд е слепешката работа.chaveto написа:На мен ми се вижда странно когато подмениш нещо с ново и да трябва да се кара на стенд за настройка
Коментар
-
Незнам човек... всички почти говорят за настройка, на мен също не ми е ясно какво и как именно ще се настрои, за това си мисля, че сменяш и директно на колата - или ще работи или не.ogi28b написа:Настройката на кое ?!? Доколкото ми става ясно, стендът е необходим единствено за да се види дали изобщо работи, или не. Никаква настройка не се прави. Пък ако не съм разбрал, моля да ми обясните, аз не чета толкова литература, само форума чета.
Коментар
Реклама
Collapse


п.с. шегувам се, всичко с времето си.

Коментар