Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коментари по темата - демонтаж-монтаж на JTD инжектори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    chaveto написа:
    Няма да ви убеждавам в каквото и да било защото явно не искате да разберете, че стенда не е направен само така. В случая сменяте съчм, разпръсквачи ............... но може ли да сте сигурни, че дюзата работи коректно. Да може би наистина и аз ако трябваше да плащам по 100+лв за ремонт............ и аз щях да твърдя, че дюзата въобще не е слагана на стенд и всичко е бошлаф работа. Ако искате може да си направим експеримент имам дюза която ми е казано, че не става за нищо, ще ви я дам да и смените разпръсквач, съчма и т.н. и след това ще я проверим дали работи както трябва. Ако работи както трябва аз ще си платя частите по ремонта+стенда. Не мислите ли, че все едно някой ваш познат който се занимава с това нещо няма да ви каже трябва да се смени разпръсквача и дюзата ще е 6 а ще ви прати да си търсите друга дюза втора ръка?
    Добре, аз ти задавам следния въпрос - даваш я в Бош сервиз и те я закачат на стенда и виждат - има проблем. Какво правят - подменят нужните части и пак я закачат на стенда и пак има проблем - какво правим тогава? Не искаш да разбереш, че няма какво да се пипа по тези дюзи, освен да се подменят частите с нови. Ако си ги имаш и подмениш, няма как да не работят. Сега вече ясно ли е?

    Коментар


      На мене са ми ясни много неща, но това с подмяната кой го казва? Човек който извършва такива ремонти или някой друг. И колегата @emzo твърди, че всичко е в разпръсквача, аз пак ще кажа, че ако е там проблема човека щеше да ми каже да си купя разпръсквач за 80лв и дюзата да е 6. Износването е в корпуса и затова дюзата не подлежи на ремонт. Утре ще направя снимки на нещото като пул което стои между иглата на разпръсквача и другата част, според вас с дебелината не може ли да се променя нещо. Ако нищо не се променяше нямаше да има нужда от този пул ами иглата щеше да контактува директно с другата част. В другата част която до сега до колкото разбирам все още не сте отваряли не знаете какво има но твърдите, че не може нищо да се променя. Аз лично засега смятам да вярвам на човек който от години се занимава само с дюзи, но не и на хора които с нищо не могат да си докажат твърденията. Не искам да обиждам никой, но просто засега не можете да ме убедите, че вие сте прави.ЕДИТ: и ето сега даже отново си противоречиш, че след като се подменят частите дюзата започва да работи, но след подмяната ако има проблем те какво правят е нали след подмяна започва да работи и следователно не трябва да има проблем и по тази логика няма нужда да се прави проверка на стенд защото дюзата трябва да е изправна. Хайде да уточним след подмяна на частите дали почва да работи или може пак да има проблем?

      Коментар


        Исках да чуя ти какво ще ми кажеш - какво ще се случи ако не работи дюзата след ремонта? И аз мога да видя дали работи или не - качвам я на колата и разбирам. Не е нужно да давам 100 лв за стенд, който заменя автомобила. От стенд има смисъл ако може нещо да се регулира или за леснота на ремонтиращия - да не си играе да качва и слага дюзата.Ако след клипа, който vsd ти пусна и схемата в pdf-ите, които emzo пусна все още твърдиш, че има части, които подлежат на износване (освен споменатите до момента), ще се радвам да ми ги покажеш. От сачмата надолу до иглата на разпръсквача се явява едно цяло бутало, което контактува с иглата и контролира да пръска или не. Аз лично не виждам какво има да се износи там - единствено може да се получи запушване на отворите, през които се пълни с нафта камерата на дюзата. Това е и най-честата причина за некоректната й работа - запушвания по разпръсквача и/или технологичните отвори.Аз също вярвам на майсторите, но на майстори, които си подновяват знанията. Надявам се в твоя случай това да е така.

        Коментар


          @Airfan - няма смисъл, аз да говоря (пиша) на стената ..... не мисля.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            Аз искам да кажа, че според мен с пула който е между иглата и буталото което е от съчмата на долу се регулира колко да отваря тази игла. Ако няма нужда да се регулира нямаше да има въпросният пул ами буталото щеше директно да контактува с иглата. Казахме, че налягането движи някои от частите на дюзата, не мислиш ли, че това налягане също може да се регулира по някакъв начин. Не мислиш ли, че с промяната на ел. магнита спрямо частта която я движи по някакъв начин не се променя нещо. Според мен от всичките тези неща може да се промени нещо и не случайно ел. магнита се уплътнява с О-пръстен а с шайба се ограничава до къде да се завие. Но защо ли се опитвам да обсъждам нещо с вас след като вие не искате да кажете от къде имате въпросната информация и продължавате да твърдите нещо което е излязло от устата на човек който до онзи ден не е знаел, че има дизелови двигатели и си е мислел, че нафтата е само за отопление:D

            Коментар


              Добре, как, по какъв начин се регулира този пул ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Този пул не се регулира, с промяна на неговият размер се регулира.

                Коментар


                  emzo написа:
                  Добре, как, по какъв начин се регулира този пул ?
                  Абе какъв пул??? Няма пул между разпръсквача и тялото на дюзата и налягането се регулира от регулатора на налягане за цялата рейка. Няма такова нещо като променливо налягане във всяка дюза по отделно! Нито е помпа-дюза това, нито е стар турбо-дизел. Тук дюзата го играе на отворено/затворено положение.Аз, Чаве, те разбирам и слушам много внимателно, но ти не искаш да вникнеш в това, което ти пишем. Всички метални шайби, ако подлежат на замяна с други с друг размер, щяха да имат номер, по който да се избират и сменят, а такъв няма! Шайбите са много здрави и не се износват и точно защото са здрави, си гарантираме винаги еднакво отстояние на електромагнита от другите детайли, за да може да сработва правилно механиката на дюзата.Гледам, че пак си писал - този пул за тази дюза е единствено и само той, няма посочени други номера в сервизната документация на Бош. Всъщност ти на кое викаш пул и че трябва да се сменя? Прилагам ти номерирана схема.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    chaveto написа:
                    Този пул не се регулира, с промяна на неговият размер се регулира.
                    За тоя пул ли говориш?Кво точно ти трябва да регулираш на тая дюза,налягане?количество на впръскване?колко човека тря да ти кажат,че тея дюзи се тестват замо за хермитизация,обратно гориво и разпрашване при впръскване.Няма кво да и регулираш механично.
                    Прикачени файлове
                    BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                    E46 320D

                    Коментар


                      chaveto написа:
                      Аз искам да кажа, че според мен с пула който е между иглата и буталото което е от съчмата на долу се регулира колко да отваря тази игла.
                      Не би трябвало да се регулира с пула отварянето. Все пак точно заради това отваряне, я има камерата и благодарение на промяната на обема й се регулира дали да отвори иглата или не.99% съм сигурен че се подлага в обкновените дюзи, тези като на голф 2 дизел например. Но там налягането на нафтата преодолява силата на пружината която затваря иглата и като се подлага на пружината се регулира кога налягането на нафтата да отвори. При нас в устройството на дюзата се добавя бобината и камерата чрез които прецизно се регулира кога да се отвори иглата. Затова не се подлага нищо и няма смисъл да се подлага нищо. Просто компа отваря дюзата и той я регулира, а не като при обикновената дюза където само налягането на помпата отваря дюзата.С обикновените дюзи не съм много наясно, така че ако бъркам ме поправете.
                      2she написа:
                      тея дюзи се тестват замо за хермитизация,обратно гориво и разпрашване при впръскване.Няма кво да и регулираш механично.
                      Това е много вярно според мен.А това са нещата които прави един тест# Measures injector delivery.# Measures injector coil resistance.# Measures injector response time.# Measures backleak flow and temperature (option).Първото и третото е вярно че не можем да ги премерим, но специално дебита зависи най-много от разпръсквача.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        Аз лично нищо не искам да регулирам. Да за нещо подобно говоря. Те искат да ми кажат да си сменя всичко по дюзите и щяло всичко да заспи, но не се навиват да им дам дюза за която ми е казано, че не подлежи на ремонт защото е износена и да и сменят всичко и после да видим как ще влезе в нормите и ще работи. Казвам го отново, човека който ми прави дюзите каза, че е подменил само някакви уплътнения на дюзите защото се сменят задължително след отваряне на дюза и е вкарал всичките 5бр. дюзи да работят както трябва без да подменя нищо друго по тях и обратното гориво падна с 50% черният пушек намаля в пъти и да не кажа и че почти не забелязвам а след смяната на дюзата която е износена и нищо не може да се направи за нея двигателя си промени звука и вървенето отново в пъти. И пак го казвам, че ми е казано от човек който се занимава с това нещо, че по дюзите се пипа нещо за да могат да работят както трябва. Това не значи, че след като от Бош не са споменали за такова нещо, че не е възможно. То и термостат от Рено 5 не е за Фиат................. но като го напъхаш в маркуча двигателя загрява нормално и работи, но вие ей това не искате да проумеете. А това, че човека не ми казва къде и какво се пипа е така и е прав да не казва защото от това си изкарва хляба както казва един колега. Дори и да разбера от него какво се прави мога да ви гарантирам, че няма да споделя точно заради въпросният колега с хляба.

                        Коментар


                          Ми да вземеш да я отвориш тая дюза, да видиш аджеба сменял ли е нещо или само се води твой човек.Нямам къде да пробвам лично твоята дюза иначе бих се наел с "рециклирането" и.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            chaveto написа:
                            Аз лично нищо не искам да регулирам. Да за нещо подобно говоря. Те искат да ми кажат да си сменя всичко по дюзите и щяло всичко да заспи, но не се навиват да им дам дюза за която ми е казано, че не подлежи на ремонт защото е износена и да и сменят всичко и после да видим как ще влезе в нормите и ще работи. Казвам го отново, човека който ми прави дюзите каза, че е подменил само някакви уплътнения на дюзите защото се сменят задължително след отваряне на дюза и е вкарал всичките 5бр. дюзи да работят както трябва без да подменя нищо друго по тях и обратното гориво падна с 50% черният пушек намаля в пъти и да не кажа и че почти не забелязвам а след смяната на дюзата която е износена и нищо не може да се направи за нея двигателя си промени звука и вървенето отново в пъти. И пак го казвам, че ми е казано от човек който се занимава с това нещо, че по дюзите се пипа нещо за да могат да работят както трябва. Това не значи, че след като от Бош не са споменали за такова нещо, че не е възможно. То и термостат от Рено 5 не е за Фиат................. но като го напъхаш в маркуча двигателя загрява нормално и работи, но вие ей това не искате да проумеете. А това, че човека не ми казва къде и какво се пипа е така и е прав да не казва защото от това си изкарва хляба както казва един колега. Дори и да разбера от него какво се прави мога да ви гарантирам, че няма да споделя точно заради въпросният колега с хляба.
                            Аз явно нещо съм сбъркан - няколко човека ти обясниха как седят нещата, ти упорстваш, че бай майстор ти е казал нещо си. Не можеш ли да възприемеш, че някой е искал да ти вземе повечко пари или да си пробута стоката или не е знаел как да ремонтира дюзи или просто жена му не му е пуснала предната вечер или се е правил на велик и си го е изкарал на теб? Това което ти цитираме е извадка от сервизен софтуер на Бош, чийто лиценз не е 5 лв и се ползва във фирмените сервизи на Бош. Там е описано всичко!Напълно те разбирам и подкрепям, че с лесни манипулации ще изчезне пушека и ще заработи добре колата, но абсолютно няма начин да ме убедиш, че има какво да се регулира по тази дюза.

                            Коментар


                              Колега @vsd според мен ел. магнита само освобождава налягането което е от горната страна на разпръсквача и той се отваря от налягането което е под него. След като ел. магнита затвори със съчмата отвора налягането отново се повишава над иглата и то затваря иглата. В камерата се променя обема защото този обем движи номер 5 пък той от своя страна иглата на разпръсквача. Въпросният пул ако стане по голям номер 5 отива в повече нагоре и по този начин му се намаля хода на отваряне и тогава какво правим.

                              Коментар


                                Еее, не... Аз се отказвам.

                                Коментар

                                Working...
                                X