Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коментари по темата - демонтаж-монтаж на JTD инжектори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    chaveto написа:
    Да колега съгласен съм за новото, но при тези дифтунги няма въртене и т.н. има само натиск върху тях. За мен е по добре да се прецени дали да се смени след сваляне на дюзата. Наистина може да са стотинки но ако трябва само те да се поръчат ми се струва малко издребняващо. Има доста магазини в БГ за такива неща и не виждам смисъл чак от вън да идват.
    Аз също исках да си напазаря сачми от тук, но или наистина нямат или ги крият от частни клиенти. Нямам против да си купя и дифтунгите от тук, но ще ги има ли? Някой може ли да провери?

    Коментар


      Сачмите пътуват. До сряда трябва да са тук. Нека записването за операция започне сега.

      Коментар


        Аз утре ще правя теста на един мерцедес с бошови дюзи и така както ми го обясняват са като нашите. Утре ще видя какъв им е номера и предполагам мл трябва да са като на наще или поне нещо приблизително.

        Коментар


          Не мислех да вземам отношение ,но нека ви попаря амбициите още сега.В последните страници на темата се налага твърдението,че видите ли като си смениме сачмите на клапаните и ще имаме нови дюзи.Уви не е така или поне в по-голямата част от пробите с няколко евро цента няма да минете.Забравяте че клапана се състои от две части е втората не се предлага или аз поне до сега несъм успял да я намеря.Ако можете намерете я о то пак за евро центове :D .И още ,има и друга причина за увеличено ниво на излишното гориво,сигурен съм че ще я откриете.И на последно място не забравяйте че разпръсквача си има живот,така както запалителната свещ.Тези повърхности са изложени на невероятни усилия по време на работата им,така че аз им свалям шапка за това че изобщо работят след 100000км. Поздрави и успех упоритите!!!

          Коментар


            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              specialista написа:
              Не мислех да вземам отношение ,но нека ви попаря амбициите още сега.В последните страници на темата се налага твърдението,че видите ли като си смениме сачмите на клапаните и ще имаме нови дюзи.Уви не е така или поне в по-голямата част от пробите с няколко евро цента няма да минете.Забравяте че клапана се състои от две части е втората не се предлага или аз поне до сега несъм успял да я намеря.Ако можете намерете я о то пак за евро центове :D .И още ,има и друга причина за увеличено ниво на излишното гориво,сигурен съм че ще я откриете.И на последно място не забравяйте че разпръсквача си има живот,така както запалителната свещ.Тези повърхности са изложени на невероятни усилия по време на работата им,така че аз им свалям шапка за това че изобщо работят след 100000км. Поздрави и успех упоритите!!!
              Здрасти,Дай номерчето на часта, за да проверя какво е положението. Поне на мен ми е ясно, че това са стари дюзи и няма как разпръсквачите да са наред, сега вече като разглобя някой ден и се окажат много зле - ще сменям. Лично аз имам съвсем слабо завишено ниво на обратното гориво, но все пак ще ги сменя.Поздрави

              Коментар


                @specialista, колега, от всичките части само електромагнитния клапан не се предлага.Ти имаш много повечко взимане даване с дюзи, кажи на колко ти се е случвало да не работи ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Чесно,до сега не съм имал случай да не работи електромагнита.Въпреки че в сверата на вероятностите е възможно да откаже.За въпросната съчма,става ясно че тя запушва някакъв отвор нали?Е ,те тоя отвор въпреки че е разделна част от дюзата също не се предлага.Няма каталожен номер или поне аз не съм открил. Успех!!!

                  Коментар


                    Сачмата е от нещо като закалена стомана - много лъскава и изключително дребна.

                    Коментар


                      И за да работи добре през годините трябва да среща лице от същия материал иначе едно от двете ще се скапе.

                      Коментар


                        specialista написа:
                        И за да работи добре през годините трябва да среща лице от същия материал иначе едно от двете ще се скапе.
                        Все си мисля, че единия детайл е предвиден да се износва с годините и е направен по-мек от другия. Силно се надяваме това да е сачмата. Това ще си покаже в неделя.

                        Коментар


                          Според мен и позиция 800 трябва да се смени а не само позиция 6 (съчмата) Предполагам 800 е въпросните уплътнения които се сменят задължително при отваряне на дюзата.

                          Коментар


                            Колега @Airfan утре ще давам една дюза да я качват на стенд и да и правят ремонт. След като си я взема ще я сложа на либрата ми и ми остава една дюза на която е правен ремонт преди 5к и отново си има завишено връщане на гориво. Мисълта ми е ако си поръчал в повече съчми да си купя една за проба да видя дали ще има някакъв ефект от смяната. Иначе дифтунгите за дюзите видях в http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 и не мисля, че има смисъл да се поръчват.

                            Коментар


                              chaveto написа:
                              Колега @Airfan утре ще давам една дюза да я качват на стенд и да и правят ремонт. След като си я взема ще я сложа на либрата ми и ми остава една дюза на която е правен ремонт преди 5к и отново си има завишено връщане на гориво. Мисълта ми е ако си поръчал в повече съчми да си купя една за проба да видя дали ще има някакъв ефект от смяната. Иначе дифтунгите за дюзите видях в http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 и не мисля, че има смисъл да се поръчват.
                              Нямаш ядове. Дифтунги намерихме, а сачми има. Струват по 1 лв (доставката леко ги оскъпи).

                              Коментар


                                Аве някой знае ли къде се загуби колегата Хаджов, искам да го питам нещо за тез дюзи ?
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X