Малко да раздвижа темата с моите дюзи. По напред бях писал, че за последно когато си носих дюзите на стенд и човека ми каза, че една от дюзите от началото не тръгнала като хората, но след това се оправила сама. Нещо все ме глождеше от вътре с тези дюзи, смених всичко което можеше да се смени и пак си имах проблем-неизвестен. От доста време бях посъветван да си почистя масленият сепаратор и да си проверя клапаните и все нямах време да ги погледна тези неща. Днес реших да ги проверя и така и направих. Реших също да отворя за пореден път дюзите и да ги разгледам по обстойно от всякъде.Започнах да отварям една по една и да почиствам на ултра звук и какво да видя. На една от дюзите нещото което натиска сачмата на сачменият клапан и цилиндърчето в което се движи това нещо (не знам как точно се казват тези две неща) затягаха. На останалите дюзи когато обърнеш на обратно тези две части и се разглобяваха сами, на една от дюзите направо си затягаше и се движеше с доста голямо усилие. Смених въпросната част с друга и по закона на гадостта при стягането се счупи въпросното цилиндърче
Взех водна шкурка 2000 и внимателно изтърках леко цилиндъчето + оста която минава през него и започна да се движи свободно с лекота.След сглобяването вече имам съвсем друг автомобил и работата на двигателя няма нищо общо с преди :D Симптомите бяха, че от време на време тръгвах като на един цилиндър по малко. При еднакви условия.......... веднъж пушеше а друг път не, същото беше и с вървенето. От време на време клатеше в 1200-1500об/м като клатенето идваше след издуване, в много малко случаи да се прояви след запалване или леко шофиране.Като цяло днес врътнах около 50км и засега страшно много се кефя
Според мен проблемите с прекъсването в 1200-1500об/м идват от засядането на тази част или на някоя друга която се движи в дюзата. На 4-ри от дюзите си личеше, че тези части са работили а на засядащата нямаше никакви белези от работа.Ето това са двете часи за които говоря
Като на долната снимка е счупеното цилиндърче.




Коментар