Нъпълно е възможно, но до сега не съм чул някой с 2.0 дизел 140 коня на VW да не се е оплакъл от този филтър и обратно - не съм чул някой с Фиат, Алфа или Ланча да се е оплакал.Дори Мицубишита с този двигател им сърбат попарата, а свалянето на този филтър хич не е лесно специално при Мицубиши Лансер, но няма да се вкускам в подробности.
Колко коли с ЖТД двигатели с ДПФ са ти минавали през ръцете и какво е средното време за регенерация на ДПФ-а на тези автомобили?За жалост аз имам малка статистика за БМВ и ДПФ, но все пак е някаква извадка.А и както казах и малко по-горе, като направи ДПФ проблема, резваш го и това е. Самите филтри имат относително еднакъв живот в различните модели автомобили. Когато се прецака, обикновено цената на филтъра е значителен процент от цената на автомобили и за това аз лично не знам нито един случай някой да си е купил нов филтър. За това на операционната и бягай пак на улицата, това е.А и в крайна сметка какво намесихме ДПФ филтрите, които в тази тема въобще не са засегнати...п.п. А какво намеси Мицубиши в цялата история просто си нямам на идея
Както виждам Ауди не го препоръчвате,значи Бавареца е по-добрият избор,между двата модела автомобили.Аз мислех че този двигател на а3 е доста сполучлив,но явно не е така.
Както виждам Ауди не го препоръчвате,значи Бавареца е по-добрият избор,между двата модела автомобили.Аз мислех че този двигател на а3 е доста сполучлив,но явно не е така.
А на мен ми е странно, но явно това е твоя избор.Странно ми е защото питаш за А3 и Е46. Мнгоо по-реалистично е да се пита за А4 и Е46.А и А3-ка с 2.0ТДИ е от следващо поколение, което се пада като чисто сравнение с 1-цата на БМВ, което пък ще е малко по-ново.И за това предполагам, че избора е насочен към двата екземпляра главно заради цената. Може би са на една цена. Просто не знам едно такова А3/4 колко пари струва...А и както ти казаха малко по-рано, А3 е дамска кола или на мъжки пол индивид с повече женски хормони А и най-накрая - задължително ти трябва дизел с комън рейл.
не е до парите.просто а3 ми харесва.Няма такова нещо като дамска кола.Бмв много ме радва и за този двигател съм чувал само хвалби.
Ами предвид думите ти в този случай вземи си А3.Не знам защо в този случай се обсъжда. Харесва ти повече, това е най-важното.БМВ-то се купува със съвсем друга идея. Така както си купуваш Алфа, защото си болен и пренебрегваш всичко що е нормално, и въпреки това пак го/я купуваш.Ако не си зарибен от Алфа или БМВ, то както и сам си наклонил везната - Ауди.
но като сравниш аудито и бмв е46 купе.....бмв има уникална визия-черни бъбреци,рекаро салон,хаман кардон....3 лъчов волан,здрав двигател...абе пичкарник си е
Приятелю, купи си БМВ с тия екстри и се моли някоя сутрин да не си го намериш обезкостено..... ако изобщо си го намериш :DТочно тези ’пичкарски’ глезотиики, толкова бързо ще ти ги разтоварят, че няма да разбереш от къде ти е дошло!Да не се чудиш после, защо ти няма фаровете, бронята, капака, волана, седалките, голямата навигация, стоповете, джантите.....
Тая тема е толкова безмислена, че нема накъде.Хем ауди-то те кефи, хем точиш лиги по БМВто... Каква и е целта на темата? А и на това БМВ като му платиш масрафа, пичките ли ще ти плащат количката
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Тая тема е толкова безмислена, че нема накъде.Хем ауди-то те кефи, хем точиш лиги по БМВто... Каква и е целта на темата? А и на това БМВ като му платиш масрафа, пичките ли ще ти плащат количката
що си мислиш че проблема е в парите.На теб там ли ти е проблема?Разговаряй като човек ,не се дърви.
мерсиЕдин въпрос ме тревожи за бмв.Дебитомерът трябвало да се "обучава" при смяна?Някой запознат?
Е сега вече се метнахме и на купето вече А да си вземеш купе и да не е 3.0 дизел си е т... работа.А също и да не е фейс лифтнато.И накрая отиваме на хубави пари.Ти си купи БМВ-то а обучението на дебитомера ще ти е най-малкия проблем. Ако опреш до обучението ще ти го направя безплатно, обещавам п.п. Кики е много прав за окостването.Както каза, че мигача да ти го оставим на теб, един път ще отидеш някъде на дискотека и след 3-4 часа като се върнеш няма да си намериш нито навигацията, нито фаровете, нито волана. Ама това наистина са РЕАЛНИ неща, които се случват на този модел. И после като си видиш някъде да ти продават волана за 400лв ще умреш от яд. Ама няма да го видиш, защото се купуват за отрицателно време. А бе напълно ненормална работа.
мерсиЕдин въпрос ме тревожи за бмв.Дебитомерът трябвало да се "обучава" при смяна?Някой запознат?
Е сега вече се метнахме и на купето вече А да си вземеш купе и да не е 3.0 дизел си е т... работа.А също и да не е фейс лифтнато.И накрая отиваме на хубави пари.Ти си купи БМВ-то а обучението на дебитомера ще ти е най-малкия проблем. Ако опреш до обучението ще ти го направя безплатно, обещавам п.п. Кики е много прав за окостването.Както каза, че мигача да ти го оставим на теб, един път ще отидеш някъде на дискотека и след 3-4 часа като се върнеш няма да си намериш нито навигацията, нито фаровете, нито волана. Ама това наистина са РЕАЛНИ неща, които се случват на този модел. И после като си видиш някъде да ти продават волана за 400лв ще умреш от яд. Ама няма да го видиш, защото се купуват за отрицателно време. А бе напълно ненормална работа.
Знам че се краде.Има платени паркинги :Д .Сега сериозно.За дебитомера щом е така,ще се възползвам-да не се отметнеш ако се сдобия с бумерче.п.п.Купе и то феистнато,за навигацията не ми трябва,така че ако няма,няма да търся да слагам.И последно 2.0 не 3.0
Коментар