Почва да ме доядява, че не взех либра на времето.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пасат Б5 с/у Либра
Collapse
X
-
BO написа:Провери тази кола, ако имаш възможност...Може и да ти излезе късметаhttp://www.cars.bg/u190971
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
emzo написа:Почва да ме доядява, че не взех либра на времето.:D ПС: Пиша това от позицията на човек с младежки дух, навлизащ в годините на средната възраст :D .
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
nelegalniq написа:emzo написа:Лъхат към 400Нютона и 200 коня. (Не че е лошо ама на тебе това май ти е страст да чипосваш разни "печки"). Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
май темата взе да се изчерпва, ясно е, че пасатора е добра кола. оттук насетне май решаващ ще бъде екземпляра, ако набарам 1.8 чист, но добра кола, едва ли ще се поколебая.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
явно е, че още преди да пуснеш темата си бил предубеден да си вземеш пасат, а не либра.Затова на пук на всичките положителни мнения за либрата ти пак бъди един от всичките и си купи пасат.относно човечеца, на който му се карало дизел, вървящ като бензин.... май нещо си се объркал с това изречение.и колегата емзо може да ти покаже някой работи.
Коментар
-
Колегата наистина вече е бил решил, че му се кара немското качество:D , но в темата се събра доста инфо.
BO написа:Провери тази кола, ако имаш възможност...Може и да ти излезе късметаhttp://www.cars.bg/u190971
1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Dimo_J написа:явно е, че още преди да пуснеш темата си бил предубеден да си вземеш пасат, а не либра.Затова на пук на всичките положителни мнения за либрата ти пак бъди един от всичките и си купи пасат.относно човечеца, на който му се карало дизел, вървящ като бензин.... май нещо си се объркал с това изречение.и колегата емзо може да ти покаже някой работи..предполагам и емзо затова не се е засегнал.а ако се зачетеш ще видиш, че сериозно преобладават положителните мнения за пасата. Хич не ми се влиза в сектански спорове, дреме ми за марката. Не съм с комплекси, че колата да е нещото, с което ще изпъквам
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
snake написа:BO написа:Провери тази кола, ако имаш възможност...Може и да ти излезе късметаhttp://www.cars.bg/u190971
За протокола ако толкова те дразни протритото, има едни такива, как да ги нарека, резачки, които са за дрехи. Махат точно мъха от пуловери примерно. Точно с това като минеш алкантарата и веднага ще захапеш въдицата
Няма алкантара на втора употреба кола, ако не е обработвана преди да я видиш да не е на "пъпчици" както се изказваш.
pakumba написа:Dimo_J написа:явно е, че още преди да пуснеш темата си бил предубеден да си вземеш пасат, а не либра.Затова на пук на всичките положителни мнения за либрата ти пак бъди един от всичките и си купи пасат.относно човечеца, на който му се карало дизел, вървящ като бензин.... май нещо си се объркал с това изречение.и колегата емзо може да ти покаже някой работи..предполагам и емзо затова не се е засегнал.а ако се зачетеш ще видиш, че сериозно преобладават положителните мнения за пасата. Хич не ми се влиза в сектански спорове, дреме ми за марката. Не съм с комплекси, че колата да е нещото, с което ще изпъквам
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Какво има в минус Либрата, че казваш всичко било плюс за Пасата?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Да, колегата е решил вече. Няма лошо. Той ни пита и ние изказваме своите мнения. Там се ражда истината. Аз не бих си купил Пасат не защото е лоша кола. Що се касае за дамаски, протрити волани, педали и протрити скорости - за мен не са от значение. Използвам служебен Форд Tорнео с CR двигател. За 79 000 км. волана и скоростния лост са протрити. Педала на съединителя е лъснат. Караме я трима човека. Тази кола върти само градско. Ако съм с презумпцията на купувач ще си мисля, че колата е над 300 000 км. За дамаска не говоря - там ситуацията е същата. така, че и това не е добър атестат. Истината е, че отдавна не се влагат качествени материали в интериора на масовите автомобили. Оня ден при мен беше Н-к сервиза на Бургас Авто АД. Говорихме си надълго и нашироко с човека. Той караше Берлинго HDI. Колата му - като нова - километража си му беше обаче на близо 300 000 км. Честата дестинацията му е Бургас-София. За него, както и за мен и много други хора във форума марката на масовия автомобил отдавна е без значение - всичко останало е суета, митове и легенди. В тази връзка продължавам да твърдя, че италианските автомобили на старо са най-прагматичния избор. Наскоро бях пред дилема Зафира 1.9 CDTi (2005)... Ами, като видях Улис JTD ( 2005 )и разлика в цената близо 6000 лева ми охладняха страстите...не за нещо друго, ами защото знам, че са с едни и същи двигатели и с почти еднакви интериори и екстри...Не, за марка допълнителни 6000 лева - не давам. Та с разликата бих си купил цяла Либра.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
emzo написа:T’ва цялото окачване, няма да направи и 10 000км !Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар